Materials acadèmics

Materials acadèmics 80 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
6 p, 108.4 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Teresa ; Roca Batlle, Monica ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
12.
5 p, 109.7 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero González, Montserrat ; Navalles Villar, Pere ; Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
13.
3 p, 99.8 KB Sistemes d'Informació i Business Game Hoteler [43414] / Giménez, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
El mòdul mostra des d'un punt de vista gerencial dels diferents aplicatius que poden ser d'utilitat en el sector hoteler i com la direcció pot emprar-los per millorar la gestió operativa i també la presa de decisions. [...]
El módulo muestra desde un punto de vista gerencial los diferentes aplicativos que pueden ser de utilidad en el sector hotelero y cómo la dirección puede emplearlos para mejorar la gestión operativa y también la toma de decisiones. [...]

2020-21
Màster Universitari en Gestió d'Empreses Hoteleres [1274]
3 documents
14.
5 p, 106.4 KB Business Intelligence (Sistemes d'Informació de Negoci) [102194] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Saber recollir la informació disponible en una empresa i organitzar-la correctament per poder analitzar-la i representar-la de manera que sigui útil per a la presa de decisions.
Saber recoger la información disponible en una empresa y organizarla correctamente para poder analizarla y representarla de forma que sea útil para la toma de decisiones.

2020-21
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
15.
5 p, 106.8 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Tabares Rivero, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducció a la Infraestructura informàtica en l'entorn empresarial i al concepte de Sistema Integrat de Gestió, analitzant detalladament els avantatges i inconvenients des d'un punt de vista empresarial de treballar amb un sistema integrat de gestió en comparació d'utilitzar aplicacions individuals per a cada subsistema empresarial. [...]
Introducción a la Infraestructura informática en el entorno empresarial y al concepto de Sistema Integrado de Gestión, analizando en detalle las ventajas e inconvenientes desde un punto de vista empresarial de trabajar con un sistema integrado de gestión en comparación con utilizar aplicaciones individuales para cada subsistema empresarial. [...]

2020-21
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
16.
5 p, 106.8 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Roca Batlle, Monica ; Lamberti, Giuseppe ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2020-21
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
17.
5 p, 106.0 KB Simulació de Gestió [102350] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Formar als alumnes en la presa de decisions de màrqueting estratègic mitjançant l'ús d'un simulador o joc d'empreses. Els alumnes viuen l'experiència pràctica de desenvolupar una estratègia de màrqueting completa. [...]
Formar a los alumnos en la toma de decisiones de marketing estratégico mediante el uso de un simulador o juego de empresas. Los alumnos viven la experiencia práctica de desarrollar una estrategia de marketing completa. [...]

2020-21
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
18.
3 p, 99.7 KB Sistemes d'Informació i Business Game Hoteler [43414] / Giménez, Víctor ; Blabia Girau, Daniel ; Obis Artal, Maria Teresa
El mòdul mostra des d'un punt de vista gerencial dels diferents aplicatius que poden ser d'utilitat en el sector hoteler i com la direcció pot emprar-los per millorar la gestió operativa i també la presa de decisions. [...]
El módulo muestra desde un punto de vista gerencial los diferentes aplicativos que pueden ser de utilidad en el sector hotelero y cómo la dirección puede emplearlos para mejorar la gestión operativa y también la toma de decisiones. [...]

2019-20
3 documents
19.
5 p, 109.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero González, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
20.
4 p, 105.3 KB Business Intelligence (Sistemes d'Informació de Negoci) [102194] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Saber recollir la informació disponible en una empresa i organitzar-la correctament per poder analitzar-la i representar-la de manera que sigui útil per a la presa de decisions.
Saber recoger la información disponible en una empresa y organizarla correctamente para poder analizarla y representarla de forma que sea útil para la toma de decisiones.

2019-20
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents

Materials acadèmics : 80 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Obis, Teresa
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.