Materials acadèmics

Materials acadèmics 44 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
5 p, 108.1 KB Literatura Comparada: Tradicions Literàries [42316] / Pontón Gijón, Gonzalo ; Cerdà, Jordi ; Vilella Morató, Eduard ; Font Paz, Carme 1972- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Organitzat fonamentalment al voltant de textos que van des de l'Edat Mitjana fins a la Modernitat literària, aquest mòdul concentra la seva atenció en els fenòmens literaris de llarga durada i en la manera com determinades modalitats literàries (gèneres, temes, motius) s'articulen en el temps, en una dialèctica constant entre continuïtat i discontinuïtat. [...]
Organized around texts ranging from the Middle Ages to Modernity, this course focuses on long-term literary phenomena and in the manner in which certain literary modes (genres, themes, motifs) articulate in time, in a constant dialectic between continuity and discontinuity. [...]
Organizado fundamentalmente en torno a textos que van desde la Edad Media a la Modernidad literaria, el presente módulo presta particular atención a los fenómenos literarios de larga duración y a la forma como determinadas modalidades (géneros, temas, motivos) se articulan en el tiempo, en una tensión permanente entre continuidad y discontinuidad. [...]

2021-22
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documents
12.
8 p, 120.5 KB Literatura Comparada: Modernitat i Postmodernitat [42314] / Roas Deus, David ; Cerdà, Jordi ; Pontón Gijón, Gonzalo ; Vilella Morató, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El fil conductor del mòdul és l'anàlisi de la representació del jo i la realitat en la Modernitat i la Postmodernitat. Per això s'han seleccionat diversos gèneres i temes en què es manifesta dit problemàtica en molt diverses formes: el fantàstic (com subversió de la realitat), el motiu del doble (com subversió de la identitat), la despersonalització i l'heteronomia (també com ruptures de la noció tradicional d'identitat), la literatura de la Shoah (els límits de la imaginació literària, la noció de testimoni, la memòria exemplar enfront de la memòria literal) i la cibercultura i el virtual (com transgressió de les formes de representació de la realitat.
The thread of the module is the analysis of the representation of the self and the real in Modernity and Postmodernity. For this itself in very diverse forms: the fantastic (as subversion of the real), the double motive (as subversion of identity), depersonaliz the literature of the Shoah (the limits of the literary imagination, the notion of testimony, exemplary memory versus literal mem representation of the real). [...]
El hilo conductor del módulo es el análisis de la representación del yo y lo real en la Modernidad y la Posmodernidad. Para ello se han seleccionado diversos géneros y temas en los que se manifiesta dicho problemática en muy diversas formas: lo fantástico (como subversión de lo real), el motivo del doble (como subversión de la identidad), la despersonalización y la heteronomía (también como rupturas de la noción tradicional de identidad), la literatura de la Shoah (los límites de la imaginación literaria, la noción de testimonio, la memoria ejemplar frente a la memoria literal) y la cibercultura y lo virtual (como transgresión de las formas de representación de lo real).

2021-22
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documents
13.
8 p, 118.8 KB Pensament literari [100262] / Pontón Gijón, Gonzalo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El curs proposa un recorregut històric i temàtic per les principals idees que han conformat la manera occidental de pensar la literatura, de definir-la, explicar-la i valorar-la, des de la Grècia clàssica fins al positivisme i la crítica impressionista de la segona meitat del segle XIX. [...]
OBJECTIVES AND CONTEXTUALIZATION The course is a historical and thematic overview through the main ideas that have shaped the western way of thinking, defining, explaining and evaluating literature from classical Greece to positivism and impressionistic criticism of the second half of the nineteenth century. [...]
El curso plantea un recorrido histórico y temático por las principales ideas que han conformado el modo occidental de pensar en la literatura, de definirla, explicarla y valorarla, desde la Grecia clásica hasta el positivismo y la crítica impresionista de la segunda mitad del siglo XIX. [...]

2021-22
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Ciència, Tecnologia i Humanitats [1484]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
14.
3 p, 97.0 KB Treball de Fi de Màster [42318] / Julià Garriga, Jordi ; Ballart, Pere, 1964- ; Cerdà, Jordi ; Vega Ramos, María José ; Pontón Gijón, Gonzalo ; Torras Francés, Meri ; Vilella Morató, Eduard ; Penedo Picos, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El Treball ha de ser absolutament original. El tema d'investigació queda a la lliure elecció de la persona discent i després de l'aprovació i conformitat del professor que accepti la seva direcció. [...]
El Trabajo ha de ser absolutamente original. El tema de investigación queda a la libre elección de la persona discente y tras la aprobación y conformidad del profesor que acepte su dirección. Ambas personas trabajarán siempre de común acuerdo y pautarán el ritmo de trabajo, sesiones de debate y corrección, así como el asesoramiento correspondiente. [...]

2020-21
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documents
15.
5 p, 107.9 KB Literatura Comparada: Tradicions Literàries [42316] / Pontón Gijón, Gonzalo ; Cerdà, Jordi ; Vilella Morató, Eduard ; Font Paz, Carme 1972- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Organitzat fonamentalment al voltant de textos que van des de l'Edat Mitjana fins a la Modernitat literària, aquest mòdul concentra la seva atenció en els fenòmens literaris de llarga durada i en la manera com determinades modalitats literàries (gèneres, temes, motius) s'articulen en el temps, en una dialèctica constant entre continuïtat i discontinuïtat. [...]
Organizado fundamentalmente en torno a textos que van desde la Edad Media a la Modernidad literaria, el presente módulo presta particular atención a los fenómenos literarios de larga duración y a la forma como determinadas modalidades (géneros, temas, motivos) se articulan en el tiempo, en una tensión permanente entre continuidad y discontinuidad. [...]

2020-21
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documents
16.
8 p, 120.8 KB Literatura Comparada: Modernitat i Postmodernitat [42314] / Roas Deus, David ; Cerdà, Jordi ; Pontón Gijón, Gonzalo ; Vilella Morató, Eduard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El fil conductor del mòdul és l'anàlisi de la representació del jo i la realitat en la Modernitat i la Postmodernitat. Per això s'han seleccionat diversos gèneres i temes en què es manifesta dit problemàtica en molt diverses formes: el fantàstic (com subversió de la realitat), el motiu del doble (com subversió de la identitat), la despersonalització i l'heteronomia (també com ruptures de la noció tradicional d'identitat), la literatura de la Shoah (els límits de la imaginació literària, la noció de testimoni, la memòria exemplar enfront de la memòria literal) i la cibercultura i el virtual (com transgressió de les formes de representació de la realitat.
El hilo conductor del módulo es el análisis de la representación del yo y lo real en la Modernidad y la Posmodernidad. Para ello se han seleccionado diversos géneros y temas en los que se manifiesta dicho problemática en muy diversas formas: lo fantástico (como subversión de lo real), el motivo del doble (como subversión de la identidad), la despersonalización y la heteronomía (también como rupturas de la noción tradicional de identidad), la literatura de la Shoah (los límites de la imaginación literaria, la noción de testimonio, la memoria ejemplar frente a la memoria literal) y la cibercultura y lo virtual (como transgresión de las formas de representación de lo real).

2020-21
Màster Universitari en Literatura Comparada: Estudis Literaris i Culturals [1101]
3 documents
17.
8 p, 119.9 KB Pensament literari [100262] / Pontón Gijón, Gonzalo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El curs proposa un recorregut històric i temàtic per les principals idees que han conformat la manera occidental de pensar la literatura, de definir-la, explicar-la i valorar-la, des de la Grècia clàssica fins al positivisme i la crítica impressionista de la segona meitat del segle XIX. [...]
El curso plantea un recorrido histórico y temático por las principales ideas que han conformado el modo occidental de pensar en la literatura, de definirla, explicarla y valorarla, desde la Grecia clásica hasta el positivismo y la crítica impresionista de la segunda mitad del siglo XIX. [...]

2020-21
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
18.
1 p, 48.6 KB Textos bàsics de la Literatura Europea [23262] / Pontón Gijón, Gonzálo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Humanitats [78]  
19.
1 p, 24.9 KB Textos bàsics de la Literatura Universal [23274] / Pontón Gijón, Gonzálo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1995-96
Llicenciat en Humanitats [78]  
20.
2 p, 1.0 MB Textos bàsics de la Literatura Universal [23274] / Pontón Gijón, Gonzálo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1996-97
Grau en Humanitats [778]  

Materials acadèmics : 44 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.