Materials acadèmics

Materials acadèmics 151 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
5 p, 108.1 KB Pràcticum II [104692] / Sierra Baz, Juan Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
El projecte de seguretat és una eina bàsica per al professional de seguretat, pública o privada, variant els enfocaments i eines aplicatives en funció de la tipologia de riscos i la naturalesa dels espais (oberts o tancats) i les activitats que s'hi realitzen (públiques, privades o mixtes). [...]
The security project is a basic tool for the security professional, public or private, varying the approaches and application tools depending on the type of risks and the nature of the spaces (open or fenced) and the activities carried out in it. [...]
El proyecto de seguridad es una herramienta básica para el profesional de seguridad, pública o privada, variando los enfoques y herramientas aplicativas en función de la tipología de riesgos y la naturaleza de los espacios (abiertos o cercados) y las actividades que en ella se realizan (públicas, privadas o mixtas). [...]

2022-23
Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat no presencial) [1279]
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [1438]
3 documents
12.
5 p, 107.9 KB Pràcticum II [104688] / Sierra Baz, Juan Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
El projecte de seguretat és una eina bàsica per al professional de seguretat, pública o privada, variant els enfocaments i eines aplicatives en funció de la tipologia de riscos i la naturalesa dels espais (oberts o tancats) i les activitats que s'hi realitzen (públiques, privades o mixtes). [...]
The security project is a basic tool for the security professional, public or private, varying the approaches and application tools depending on the type of risks and the nature of the spaces (open or fenced) and the activities carried out in it. [...]
El proyecto de seguridad es una herramienta básica para el profesional de seguridad, pública o privada, variando los enfoques y herramientas aplicativas en función de la tipología de riesgos y la naturaleza de los espacios (abiertos o cercados) y las actividades que en ella se realizan (públicas, privadas o mixtas). [...]

2022-23
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [1437]
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [831]
3 documents
13.
9 p, 126.9 KB Pràcticum II [103701] / Fontich, Xavier ; Gorgorió Solà, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa de l'Educació Primària, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professorat de tres departaments que treballaran de forma coordinada: Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica 1 La finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques.
Without losing sight of the whole of the Primary Education stage, students will follow a class group in a specific cycle. In order to deepen the knowledge of the teaching-learning processes, this subject is taught by teachers from three departments who will work in a coordinated way: Department of Developmental and Educational Psychology. [...]
Sin perder de vista el conjunto de toda la etapa de la Educación Primaria, el estudiantes seguirá un grupo clase en un ciclo determinado. Para poder profundizar en el conocimiento de los procesos de enseñanza-aprendizaje, esta asignatura está impartida por profesorado de tres departamentos que trabajarán de manera coordinada: Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación Unidad de Didáctica de La Lengua y de la Literatura Unidad de Didáctica de la Matemática La finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros 1 La finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros maestros y maestras, les posibilitarán el análisis, el diseño y el desarrollo de los procesos de enseñanza-aprendizaje en dos áreas fundamentales del currículum de Educación Primaria: lenguas y matemáticas.

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
14.
5 p, 107.1 KB Pràcticum II [103004] / Mateo Lozano, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'assignatura PII es cursa durant el segon semestre del segon curs de fisioteràpia, i forma part del grup d'assignatures de formació bàsica. Constitueix, per tant, part de la base científica necessària per a la formació del graduat fisioterapeuta. [...]
The subject Practicum I is taught during the second semester of the second year of the Physiotherapy degree, and forms part of the group of basic training subjects. It is, therefore, part of the scientific basis necessary for the formation of the Physiotherapy graduate. [...]
La asignatura Prácticum II se cursa durante el segundo semestre del segundo curso del grado de Fisioterapia, y forma parte del grupo de asignaturas de formación básica. Constituye, por lo tanto, parte de la base científica necesaria para la formación del graduado en Fisioterapia. [...]

2022-23
Grau en Fisioteràpia [961]
3 documents
15.
6 p, 113.6 KB Pràcticum II [102021] / García Gracia, Maribel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon (Practicum II) estan pensades perquè l'alumnat adquireixi una visió general del cicle 0-3 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. El contingut d'aquestes pràctiques se centra en el coneixement de l'escola bressol i la intervenció docent a l'aula. [...]
The second internship (Practicum II) is designed to provide students with an overview of the 0-3 infants and educational processes that take place in it. The content of these practices focus on knowledge and practitioners intervention in the nursery. [...]
Las prácticas de segundo (Practicum II) están pensadas para que el alumnado adquiera una visión general del ciclo 0-3 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
16.
5 p, 103.5 KB Pràcticum II [101697] / Serrano Pau, Carrasumada ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Atès que la formació es realitza en un centre de pràctiques extern a la Universitat en el qual l'estudiant està en contacte amb professionals de la logopèdia i pacients, l'assignatura contempla tres objectius fonamentals: - que l'estudiant conegui les condicions en les quals es desenvolupa la tasca de logopèdia en el centre on realitzi el Pràcticum, la qual cosa pressuposa la relació amb els professionals d'altres disciplines (psicòlegs, metges, fisioterapeutes,etc) i d'altres institucions (EAP, escoles bressols,CEIP) - que l'estudiant conegui les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques dels pacients atesos al centre - que l'estudiant sàpiga i esbrini les necessitats que presenten les famílies dels pacients i alhora conegui els recursos adequats per a l' assessorament i la intervenció específica.
Since the training is carried out in a center of internships at the University in which the student is in contact with professionals o - that the student knows the conditions under which the work of speech therapy in the - that the student knows the techniques of evaluation and of logopedic treatment acco - Let the student know and find out the needs presented by the families of the patients.
Dado que la formación se realiza en un centro de prácticas externo a la Universidad en el que el estudiante está en contacto con profesionales de la logopedia y pacientes, la asignatura contempla tres objetivos fundamentales: - que el estudiante conozca las condiciones en las que se desarrolla la tarea de logopedia en el centro donde realice el Prácticum, lo que presupone la relación con los profesionales de otras disciplinas (psicólogos, médicos, fisioterapeutas, etc) y de otras instituciones (EAP, guarderías, CEIP) - que el estudiante conozca las técnicas de evaluación y de tratamiento logopédico según las características de los pacientes atendidos en el centro - que el estudiante sepa y averigüe las necesidades que presentan las familias de los pacientes ya la vez conozca los recursos adecuados para el asesoramiento y la intervención específica.

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
17.
10 p, 127.7 KB Pràcticum II [106121] / Leyva-Moral, Juan M ; Lopez Ruiz, Antonio Luis ; Gea Valero, Mireia ; Izcara Cobo, Jessica ; Cuenca Martinez, Encarnacion ; Pallas Sanchis, Eva ; Salinas Gratacos, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria de Sant Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat" ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa (EUIT)
Aquesta assignatura pretén que el/la estudiant tingui com a punt de partida una visió amplia de com l'entorn socioeconòmic i polític influeix en el model del sistema sanitari català i en la forma de gestió de la sanitat pública orientada a garantir la qualitat assistencial del centre d'atenció primària on realitza les pràctiques, tant si és una empresa pública com si no. [...]
This subject aims for the student to have as a starting point a broad vision of how the socio-economic and political environment influences the model of the Catalan health system and the way of managing public health aimed at ensuring the quality of care of the primary care center where you do your internship, whether you are a public company or not. [...]
Esta asignatura pretende que el / la estudiante tenga como punto de partida una visión amplia de cómo el entorno socioeconómico y político influye en el modelo del sistema sanitario catalán y en la forma de gestión de la sanidad pública orientada a garantizar la calidad asistencial del centro de atención primaria donde realiza las prácticas, ya sea una empresa pública como si no. [...]

2022-23
Grau en Infermeria [1468]
Grau en Infermeria [1469]
Grau en Infermeria [1470]
Grau en Infermeria [1471]
3 documents
18.
7 p, 114.0 KB Pràcticum II [103687] / Olmos Rueda, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura de pràcticum II són els següents: 1. Analitzar l'entorn i la institució o centre on es realitza el pràcticum. 2. Detectar i prioritzar les necessitats del centre i els seus participants, tot implicant diferents processos i instruments de recollida d'informació com a procés justificatiu del disseny d'un projecte. [...]
The aims of the course "Internship II" are: 1. Analyse the social, economical and cultural environment of the institution 2. Identify and prioritize the needs of the centre and of the participants in order to design a tailored intervention 3. [...]
Los objetivos de las asignatura de Practicum II se concretan en: 1. Analizar el entorno y la institución o centro donde se realizan las prácticas 2. Detectar y priorizar las necesidades del centro y de los participantes, implicándoles en el proceso de recogida de información para el diseño de un proyecto de intervención. [...]

2022-23
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
19.
5 p, 106.7 KB Pràcticum II [101680] / Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura de pràcticum II són els següents: 1. Analitzar l'entorn i la institució o centre on es realitza el pràcticum. 2. Detectar i prioritzar les necessitats del centre i els seus participants, tot implicant diferents processos i instruments de recollida d'informació com a procés justificatiu del disseny d'un projecte. [...]
The aims of the course "Practicum II" are: 1. Analyse the social, economical and cultural environment of the institution 2. Identify and prioritize the needs of the centre and of the participants in order to design a tailored intervention 3. [...]
Los objetivos de las asignatura de Practicum II se concretan en: 1. Analizar el entorno y la institución o centro donde se realizan las prácticas 2. Detectar y priorizar las necesidades del centro y de los participantes, implicándoles en el proceso de recogida de información para el diseño de un proyecto de intervención. [...]

2022-23
Grau en Educació Social [827]
3 documents
20.
4 p, 103.0 KB Pràcticum II [104692] / Fernández Núñez, Fernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Prevenció i Seguretat Integral
El projecte de seguretat és una eina bàsica per al professional de seguretat, pública o privada, variant els enfocaments i eines aplicatives en funció de la tipologia de riscos i la naturalesa dels espais (oberts o tancats) i les activitats que s'hi realitzen (públiques, privades o mixtes). [...]
The security project is a basic tool for the security professional, public or private, varying the approaches and application tools depending on the type of risks and the nature of the spaces (open or fenced) and the activities carried out in it. [...]
El proyecto de seguridad es una herramienta básica para el profesional de seguridad, pública o privada, variando los enfoques y herramientas aplicativas en función de la tipología de riesgos y la naturaleza de los espacios (abiertos o cercados) y las actividades que en ella se realizan (públicas, privadas o mixtas). [...]

2021-22
Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat no presencial) [1279]
Grau en Prevenció i Seguretat Integral [1438]
3 documents

Materials acadèmics : 151 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.