Materials acadèmics

Materials acadèmics 59 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
11.
4 p, 103.4 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
Se espera que al finalizar el estudio de la asignatura el alumnado sea capaz de: Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias y las pueda utilizar en el análisis y la creación de materiales publicitarios. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
12.
4 p, 1.2 MB Psicologia de la Percepció [20656] / Añaños, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
13.
4 p, 171.7 KB Psicologia de la Percepció [20656] / Sotoca, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2012-13
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
14.
4 p, 80.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños, Elena ; González Corona, Francisco José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar l'assignatura, l'alumnat sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes sensorials i perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
Se espera que al finalizar la asignatura, el alumnado sea capaz de: Identificar los procesos cognitivos de captación de la información audiovisual. Identificar los mecanismos sensoriales y perceptivos, especialmente el auditivo y el visual, su medida y los factores que los influyen. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
15.
4 p, 80.2 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños, Elena ; González Corona, Francisco José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
16.
4 p, 78.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
17.
4 p, 80.2 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2016-17
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
18.
4 p, 76.6 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
3 p, 25.8 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2015-16
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
20.
3 p, 26.8 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2015-16
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  

Materials acadèmics : 59 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.