Materials acadèmics

Materials acadèmics 37 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
4 p, 107.2 KB Globalització, Polítiques Educatives i Desigualtats [44040] / Troiano i Gomà, Helena ; Bonal, Xavier ; García Gracia, Maribel ; Tarabini-Castellani, Aina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest mòdul explora l'impacte dels processos de globalització en els sistemes d'ensenyament i les polítiques educatives a escala internacional. Té com a objectius familiaritzar els estudiants amb els principals actors que intervenen en la definició de l'agenda educativa global, identificar les principals polítiques i reformes educatives que s'expandeixen i estandarditzen a escala mundial i subratllar els seus efectes principals sobre les desigualtats socials i educatives. [...]
Este módulo explora el impacto de los procesos de globalización en los sistemas de enseñanza y las políticas educativas a escala internacional. Tiene como objetivos familiarizar a los estudiantes con los principales actores que intervienen en la definición de la agenda educativa global, identificar las principales políticas y reformas educativas que se expanden y estandarizan a escala mundial y subrayar sus efectos principales sobre las desigualdades sociales y educativas. [...]

2020-21
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
12.
7 p, 114.8 KB Seminari Interdisciplinari: Debats Crítics Actuals [105809] / Moreno Colom, Sara 1978- ; Borràs Català, Vicent ; Mora Malo, Enrico ; Parella Rubio, Sònia ; Tarabini-Castellani, Aina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
És una assignatura optativa de l'àrea de coneixement de Sociologia que planteja els principals debats crítics sobre les relacions gènere. L'objectiu general és introduir elements de reflexió teòrica i d'anàlisi empírica que ajudin a entendre la complexitat dels debats actuals des de la perspectiva de gènere. [...]
Es una asignatura optativa del área de conocimiento de Sociología que plantea los principales debates críticos sobre las relaciones género. El objetivo general es introducir elementos de reflexión teórica y de análisis empírico que ayuden a entender la complejidad de los debates actuales desde la perspectiva de género. [...]

2020-21
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
13.
5 p, 106.5 KB Treball de final de grau [104094] / Griera i Llonch, Ma. del Mar 1978- ; Casademunt, Àlex ; Tarabini-Castellani, Aina ; Izquierdo Brichs, Ferran ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El Treball de Fi de Grau és una assignatura obligatòria de 12 crèdits ECTS que consisteix en realitzar i presentar públicament un treball teòric, de recerca o aplicat. L'objectiu pedagògic de la realització del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió. [...]
El Trabajo de Fin de Grado es una asignatura obligatoria de 12 créditos ECTS que consiste en realizar y presentar públicamente un trabajo teórico, de investigación o aplicado. El objetivo pedagógico de la realización del Trabajo de Fin de Grado es desarrollar el conjunto de las competencias de la titulación, que deben dar herramientas tanto para continuar otros estudios como para ejercer la profesión. [...]

2020-21
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1282]
Grau en Sociologia [1361]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1402]
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1440]
3 documents
14.
4 p, 99.3 KB Treball de Final de Grau [104093] / Griera i Llonch, Ma. del Mar 1978- ; Casademunt, Àlex ; Tarabini-Castellani, Aina ; Izquierdo Brichs, Ferran ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El Treball de Fi de Grau és una assignatura obligatòria de 12 crèdits ECTS que consisteix en realitzar i presentar públicament un treball teòric, de recerca o aplicat. L'objectiu pedagògic de la realització del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió. [...]
El Trabajo de Fin de Grado es una asignatura obligatoria de 12 créditos ECTS que consiste en realizar y presentar públicamente un trabajo teórico, de investigación o aplicado. El objetivo pedagógico de la realización del Trabajo de Fin de Grado es desarrollar el conjunto de las competencias de la titulación, que deben dar herramientas tanto para continuar otros estudios como para ejercer la profesión. [...]

2020-21
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Dret [1209]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [1362]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1402]
3 documents
15.
10 p, 129.4 KB Sociologia de l'educació [101158] / Tarabini-Castellani, Aina ; Bonal, Xavier ; García Gracia, Maribel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'assignatura de Sociologia de l'educació s'estructura en base a tres grans objectius complementaris: 1) Oferir una mirada panoràmica dels principals corrents teòrics que han marcat l'evolució de la Sociologia de l'Educació com a disciplina; 2) Presentar una aproximació detallada dels principals autors i marcs explicatius per abordar la relació entre educació i societat des d'un punt de vista teòric, analític i conceptual; 3) Emprar els conceptes teòrics-analítics de la Sociologia de l'Educació per analitzar les desigualtats educatives contemporànies i interpretar-ne els debats més rellevants. [...]
La asignatura de Sociología de la Educación se estructura en base a tres grandes objetivos complementarios: 1) Ofrecer una mirada panorámica de las principales corrientes teóricas que han marcado la evolución de la Sociología de la Educación como disciplina; 2) Presentar una aproximación detallada de los principales autores y marcos explicativos para abordar la relación entre educación y sociedad desde un punto de vista teórico, analítico y conceptual; 3) Utilizar los conceptos teóricos-analíticos de la Sociología de la Educación para analizar las desigualdades educativas contemporáneas e interpretar sus debates más relevantes. [...]

2020-21
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1282]
Grau en Sociologia [1361]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1402]
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1440]
Grau en Sociologia [819]
3 documents
16.
5 p, 107.1 KB Globalització, Polítiques Educatives i Desigualtats [44040] / Verger Planells, Antoni ; Bonal, Xavier ; García Gracia, Maribel ; Troiano i Gomà, Helena ; Tarabini-Castellani, Aina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Este módulo explora el impacto de los procesos de globalización en los sistemas de enseñanza y las políticas educativas a escala internacional. Tiene como objetivos familiarizar a los estudiantes con los principales actores que intervienen en la definición de la agenda educativa global, identificar las principales políticas y reformas educativas que se expanden y estandarizan a escala mundial y subrayar sus efectos principales sobre las desigualdades sociales y educativas y sobre la pobreza. [...]
2019-20
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
17.
12 p, 129.3 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Merino Pareja, Rafael ; García Gracia, Maribel ; Monereo Font, Carlos ; Troiano i Gomà, Helena ; Henao Agudelo, Claudia ; Morodo, Andy ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Arderiu Rodríguez, Melània ; Civico Moreno, Paloma ; Burriel Manzanares, Francesca ; Miro Marti, Eva ; Adell Meseguer, Maria Inmaculada ; Ferrer Miquel, Joana ; Tarrés Vallespí, Anna ; Tarabini-Castellani, Aina ; González Parera, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
1 Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
18.
5 p, 106.4 KB Treball de final de grau [104094] / Muntanyola-Saura, Dafne ; Casademunt, Àlex ; Tarabini-Castellani, Aina ; Izquierdo Brichs, Ferran ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El Treball de Fi de Grau és una assignatura obligatòria de 12 crèdits ECTS que consisteix en realitzar i presentar públicament un treball teòric, de recerca o aplicat. L'objectiu pedagògic de la realització del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió. [...]
El Trabajo de Fin de Grado es una asignatura obligatoria de 12 créditos ECTS que consiste en realizar y presentar públicamente un trabajo teórico, de investigación o aplicado. El objetivo pedagógico de la realización del Trabajo de Fin de Grado es desarrollar el conjunto de las competencias de la titulación, que deben dar herramientas tanto para continuar otros estudios como para ejercer la profesión. [...]

2019-20
Grau en Sociologia [1361]
3 documents
19.
4 p, 99.3 KB Treball de Final de Grau [104093] / Muntanyola-Saura, Dafne ; Casademunt, Àlex ; Tarabini-Castellani, Aina ; Izquierdo Brichs, Ferran ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El Treball de Fi de Grau és una assignatura obligatòria de 12 crèdits ECTS que consisteix en realitzar i presentar públicament un treball teòric, de recerca o aplicat. L'objectiu pedagògic de la realització del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió. [...]
El Trabajo de Fin de Grado es una asignatura obligatoria de 12 créditos ECTS que consiste en realizar y presentar públicamente un trabajo teórico, de investigación o aplicado. El objetivo pedagógico de la realización del Trabajo de Fin de Grado es desarrollar el conjunto de las competencias de la titulación, que deben dar herramientas tanto para continuar otros estudios como para ejercer la profesión. [...]

2019-20
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [1362]
3 documents
20.
8 p, 119.4 KB Sociologia de l'educació [101158] / Tarabini-Castellani, Aina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'assignatura de Sociologia de l'educació s'estructura en base a tres grans objectius complementaris: 1) oferir una mirada panoràmica dels principals corrents teòrics que han marcat l'evolució de la Sociologia de l'Educació com a disciplina; 2) Presentar una aproximació detallada dels principals autors i marcs explicatius per abordar la relació entre educació i societat des d'un punt de vista teòric, analític i conceptual; 3); Emprar els conceptes teòrics-analítics de la Sociologia de l'Educació per analitzar les desigualtats educatives contemporànies i interpretar-ne els debats més rellevants. [...]
La asignatura de Sociología de la Educación se estructura en base a tres grandes objetivos complementarios: 1) Ofrecer una mirada panorámica de las principales corrientes teóricas que han marcado la evolución de la Sociología de la Educación como disciplina; 2) Presentar una aproximación detallada de los principales autores y marcos explicativos para abordar la relación entre educación y sociedad desde un punto de vista teórico, analítico y conceptual; 3) Utilizar los conceptos teóricos-analíticos de la Sociología de la Educación para analizar las desigualdades educativas contemporáneas e interpretar sus debates más relevantes. [...]

2019-20
Grau en Sociologia [1361]
3 documents

Materials acadèmics : 37 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.