Materials acadèmics

Materials acadèmics 39 registres trobats  inicianterior15 - 24següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
15.
11 p, 110.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera, Jaume 1954- ; Bach i Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Ramón Riba, Antoni ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Moncunill Solé, Blanca ; Pérez Fontdevila, Aina ; Lojo Blesa, Aureli ; Ritondale, Elena ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutglà, Esteve ; Puente, Sílvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra ; González Vilalta, Arnau, 1980- ; Faciabén Lago, Jéssica ; Luján, Oriol ; Blanco-Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
16.
10 p, 100.1 KB Geografia i Història i la seva Didàctica [42085] / Oller Freixa, Montserrat ; Llobet Roig, Cecilia ; Puigsech Farràs, Josep ; González-Monfort, Neus ; Andreu Roses, Mercè ; Enjuanes Puyol, Soledad ; Blanco-Romero, Asunción ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre el conjunt de coneixement adquirits en el Mòdul específic de didàctica de les ciències socials per poder iniciar-se en l'exercici de la docència a l'educació secundària. 2. Complementar la formació dels graduats en Geografia, Història, Història de l'Art i altres ciències socials perquè puguin disposar dels coneixements bàsics i imprescindibles que estimulin la capacitat crítica i els facin comprendre el món que els envolta. [...]
2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
17.
10 p, 108.8 KB Societat, ciència i cultura [101658] / Barrera, Jaume 1954- ; Bach i Plaza, Joan ; Martínez Ribas, Ricard ; Torras Francés, Meri ; Barquinero, Joan Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Montiel Rayo, Francisca ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martín Jiménez, Sergi ; Sánchez Aguilar, Agustín ; Puigsech Farràs, Josep ; Álvarez Cobo, Iolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Poch Serra, Joan ; Serret Vidal, Carme ; Cuadrado Ciuraneta, Sergi ; Dot Jutglà, Esteve ; Puente, Sílvia ; Haas, Carlos ; Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Gonzalez Vilalta, Arnau 1980- ; Faciabén Lago, Jéssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...]
The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...]
La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
18.
6 p, 88.9 KB Revolució i Contrarevolució a l'Època Contemporània [100387] / Puigsech Farràs, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura «Revolució i contrarevolució a l'època contemporània» té com a objectius formar els estudiants en els recursos i instruments per a què adquireixin un coneixement sòlid dels processos i fenòmens revolucionaris i contrarevolucionaris més destacats de la trajectòria mundial contemporània. [...]
2017-18
Grau en Història [803]  
19.
5 p, 80.1 KB Fonaments del món contemporani [100337] / Puigsech Farràs, Josep ; Casas, Just 1954- ; Ballester Muñoz, David 1960- ; Gonzalez Vilalta, Arnau, 1980- ; Forti, Steven 1981- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La matèria d'Història, en la que es contextualitza aquesta assignatura, permetrà accedir a un coneixement bàsic dels principals esdeveniments i processos de canvi i continuïtat de la Humanitat en una perspectiva diacrònica, des de la Prehistòria i fins al món actual, integrant els diversos espais geogràfics. [...]
2017-18
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Història [803]  
20.
5 p, 81.6 KB Història Contemporània [100006] / Puigsech Farràs, Josep ; Casas, Just 1954- ; Gonzalez Vilalta, Arnau 1980- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La matèria d'Història, en la que es contextualitza aquesta assignatura, permetrà accedir a un coneixement bàsic dels principals esdeveniments i processos de canvi i continuïtat de la Humanitat en una perspectiva diacrònica, des de la Prehistòria i fins al món actual, integrant els diversos espais geogràfics. [...]
2017-18
Grau en Musicologia [809]
Grau en Arqueologia [811]  
21.
5 p, 79.5 KB Fonaments del món contemporani [100337] / Puigsech Farràs, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La matèria d'Història, en la que es contextualitza aquesta assignatura, permetrà accedir a un coneixement bàsic dels principals esdeveniments i processos de canvi i continuïtat de la Humanitat en una perspectiva diacrònica, des de la Prehistòria i fins al món actual, integrant els diversos espais geogràfics. [...]
2016-17
Grau en Història [803]
Grau en Humanitats [1139]  
22.
5 p, 86.5 KB Revolució i Contrarevolució a l'Època Contemporània [100387] / Puigsech Farràs, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura «Revolució i contrarevolució a l'època contemporània» té com a objectius formar els estudiants en els recursos i instruments per a què adquireixin un coneixement sòlid dels processos i fenòmens revolucionaris i contrarevolucionaris més destacats de la trajectòria mundial contemporània. [...]
2016-17
Grau en Història [803]  
23.
5 p, 30.5 KB Revolució i Contrarevolució a l'Època Contemporània [100387] / Puigsech Farràs, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura «Revolució i contrarevolució a l'època contemporània» té com a objectius formar els estudiants en els recursos i instruments per a què adquireixin un coneixement sòlid dels processos i fenòmens revolucionaris i contrarevolucionaris més destacats de la trajectòria mundial contemporània. [...]
2015-16
Grau en Història [803]  
24.
5 p, 108.3 KB Revolució i Contrarevolució a l'Època Contemporània [100387] / Puigsech Farràs, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura «Revolució i contrarevolució a l'època contemporània» té com a objectius formar els estudiants en els recursos i instruments per tal que adquireixin un coneixement sòlid dels processos i dels fenòmens revolucionaris i contrarevolucionaris més destacats que han marcat la trajectòria mundial durant l'època contemporània, des de finals del segle XVIII fins a finals del segle XX. [...]
2014-15
Grau en Història [803]  

Materials acadèmics : 39 registres trobats   inicianterior15 - 24següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.