Materials acadèmics

Materials acadèmics 467 registres trobats  inicianterior189 - 198següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
189.
4 p, 103.4 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
Se espera que al finalizar el estudio de la asignatura el alumnado sea capaz de: Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias y las pueda utilizar en el análisis y la creación de materiales publicitarios. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
190.
5 p, 106.0 KB Expressió Escrita, Oral i Audiovisual [104895] / Morales Morante, Luis Fernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Objectius d'aprenentatge generals: - Adquirir competències en el coneixement i l'ús dels sistemes i recursos expressius propis dels llenguatges escrit i audiovisual en l'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. [...]
1. Objetivos de aprendizaje generales: - Adquirir competencias en el conocimiento y el uso de los sistemas y recursos expresivos propios de los lenguajes escrito y audiovisual en el ámbito de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
191.
4 p, 103.3 KB Estàndard Oral i Escrit de la Llengua Espanyola [103870] / Cordoba Marin, Jessica ; Machuca Ayuso, María Jesús ; Rodríguez Ortiz, Francesc ; Gutiérrez-González, Yurena María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquesta assignatura és perfeccionar la capacitat d'anàlisi i producció de textos per als mitjans de comunicació tant en la seva varietat oral com escrita. Al final del curs, l'alumnat ha de conèixer les principals característiques d'una sèrie de models textuals, la qual cosa li permetrà aplicar aquests coneixements a la composició de textos en espanyol.
El objetivo de esta asignatura es perfeccionar la capacidad de análisis y producción de textos para los medios de comunicación tanto en su variedad oral como escrita. Al final del curso, los estudiantes deben conocer las principales características de una serie de modelos textuales, lo que les permitirá aplicar estos conocimientos a la composición de textos en español.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
192.
6 p, 110.5 KB Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació [103867] / Paloma, David 1969- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: 1) Conèixer les característiques i els condicionaments dels textos propis dels mitjans de comunicació. 2) Analitzar l'estandardització de la llengua catalana oral en el procés de normalització i consolidació lingüístiques. [...]
1) Conocer las características y los condicionantes de los textos propios de los medios de comunicación en catalán. 2) Analizar la estandarización de la lengua catalana oral en el proceso de normalización y consolidación lingüísticas. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
193.
5 p, 107.3 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques, l'objectiu principal és facilitar als alumnes les eines perquè tinguin la capacitat de dissenyar estratègies de comunicació eficaços. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
194.
4 p, 103.5 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Astals Serés, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. ON i Off line - Aplicació de la gestió estratégica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques i táctcas imprescindibles de l'estratègia de Màrqueting Tradicional i Digital - El procés estratègic del màrqueting. [...]
- Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. ON y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos , herramientas estratégicas y táctcas imprescindibles de la estrategia de Marketing Tradicional y Digital - El proceso estratégico del marketing. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
195.
5 p, 109.2 KB Planificació de Mitjans [103158] / Gómez Garrido, Aurea Beatriz ; Martin Morales, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria d'Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques i té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
La asignatura tiene como objetivos principales introducir al estudiante en el mundo de la planificación de medios. Para conseguir este objetivo, la asignatura se centrará básicamente en : 1. - Conocer el rol de la planificación de medios en la publicidad y el marketing 2. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
196.
4 p, 99.9 KB Tècniques de Negociació i Lideratge [103154] / Montes Mojonero, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer els conceptes, principis i habilitats necessàries per liderar a persones amb èxit. - Adquirir els recursos, eines i actituds necessàries per al lideratge èxit d'equips. - Conèixer els conceptes, principis i habilitats necessàries per negociar de forma efectiva. [...]
- Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para liderar a personas con éxito. - Adquirir los recursos, herramientas y actitudes necesarias para el liderazgo exitoso de equipos. - Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para negociar de forma efectiva. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
197.
5 p, 107.4 KB Creativitat Audiovisual [103148] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques, la qual, amb un total de 24 ECTS obligatoris i 30 ECTS optatius, es desenvolupa pràcticament al llarg de tot el Grau (des de aquest enllaç es pot accedir a la informació que apareix a la memòria del grau http://www. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Creatividad en Publicidad y Relaciones Públicas, la cual, con un total de 24 ECTS obligatorios y 30 ECTS optativos, se desarrolla prácticamente a lo largo de todo el Grado (desde este enlace se puede acceder a la información que aparece en la memoria del grado http://www. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
198.
7 p, 110.7 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Castellblanque, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Materials acadèmics : 467 registres trobats   inicianterior189 - 198següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.