Materials acadèmics

Materials acadèmics 142 registres trobats  inicianterior19 - 28següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.03 segons. 
19.
5 p, 106.9 KB Automatització del Màrqueting [104742] / Recoder, Maria Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius d'aquesta assignatura són: 1. Introduir a l'alumnat als canals i activitats del màrqueting no convencionals, ja que no produeixen els resultats esperats, i potenciar l'automatització on es descobreixen oportunitats engrescadores de màrqueting . [...]
The objectives of this subject are: 1. Introduce the students to unconventional marketing channels and activities, as they do not produce the expected results and promote automation where promising marketing opportunities are discovered. [...]
Los objetivos de esta asignatura son: 1. Introducir al alumnado en los canales y actividades del marketing no convencionales, puesto que no producen los resultados esperados y potenciar la automatización donde se descubren oportunidades de marketing prometedoras. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
20.
5 p, 109.5 KB Màrqueting Digital [104741] / Lecha Salvador, Mercedes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
• Introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals estratègies de comercialització digital de productes, serveis i marques en l'àmbit de la comunicació. • Aprofundir en l'anàlisi de l'ecosistema digital i ús de les principals aplicacions de màrqueting digital: plataformes, tècniques i recursos web. [...]
To introduce students to the study of the main digital marketing strategies for products, services and brands in the field of communication. To deepen the analysis of the digital ecosystem and the use of the main digital marketing applications: platforms, techniques and web resources. [...]
Introducir al alumnado en el estudio de las principales estrategias de comercialización digital de productos, servicios y marcas en el ámbito de la comunicación. Profundizar en el análisis del ecosistema digital y uso de las principales aplicaciones de marketing digital: plataformas, técnicas y recursos web. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
21.
5 p, 105.9 KB Programació d'Aplicacions en Tecnologia Web [104740] / Voces Merayo, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer les metodologies, tècniques, tecnologies i eines disponibles per al desenvolupament d'aplicacions web. Reconèixer les exigències tècniques necessàries per al desenvolupament d'aplicacions web i la seva posada en funcionament. [...]
Know the methodologies, techniques, technologies and tools available for the development of Web applications. Recognize the technical requirements necessary for the development of web applications and their implementation. [...]
Conocer las metodologías, técnicas, tecnologías y herramientas disponibles para el desarrollo de aplicaciones Web. Reconocer las exigencias técnicas necesarias para el desarrollo de aplicaciones web y su puesta en funcionamiento. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
22.
5 p, 104.5 KB Serveis Web Avançats [104739] / Amo Montoya, Julian del ; Figuerola Torrell, Adrià ; Carpio Miranda, Miguel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els principals objectius de l'assignatura són: Proporcionar una visió general de les principals tecnologies de desenvolupament per la Web en entorns de servidor. Conèixer les tecnologies i llenguatges de programació dinàmica utilitzats en el desenvolupament d'aplicacions Web. [...]
The main objectives of the course are: Provide an overview of the major Web development technologies in server environments. Know the technologies and dynamic programming languages used in the development of Web applications. [...]
Los principales objetivos de la asignatura son: Proporcionar una visión general de las principales tecnologías de desarrollo por la Web en entornos de servidor. Conocer las tecnologías y lenguajes de programación dinámica utilizados en el desarrollo de aplicaciones Web. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
23.
5 p, 107.0 KB Introducció a la Tecnologia Web [104738] / Figuerola Torrell, Adrià ; Cortes Comellas, Oriol ; Amo Montoya, Julian del ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els principals objectius de l'assignatura són: Proporcionar una visió general de les principals tecnologies de desenvolupament per la Web. Conèixer les tecnologies pel disseny i desenvolupament de Webs tenint en compte aspectes de disseny, usabilitat, ètics, i tecnològics. [...]
The main objectives of the course are the following: Provide a general vision of Web development technologies. Know technologies for Web design and development considering aspects of design, usage, ethics, and technology. [...]
Los principales objetivos de la asignatura son: Proporcionar una visión general de las principales tecnologías de desarrollo para la Web. Conocer las tecnologías para el diseño e implementación de Webs teniendo en cuenta aspectos de diseño, usabilidad, éticos, y tecnológicos. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
24.
5 p, 105.9 KB Gèneres en Videojocs [104737] / Lluís Gumiel, Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de gènere a la ficció. 2. Estudi dels gèneres a documents de ficció previs al videojoc. 3. Conèixer els elements bàsics d'un videojoc. 4. Conèixer els conceptes bàsics dels videojocs pel que fa a gènere. [...]
1. Learn the concept of genre in fiction 2. Studying genre in audiovisual products prior to videogames. 3. Learn the basic concepts regarding videogames. 4. Learn the basic concepts of videogames genre. [...]
1. Conocer el concepto de género en la ficción. 2. Estudiar los géneros en documentos de ficción previos al videojuego. 3. Conocer los elementos básicos de un videojuego. 4. Conocer los conceptos básicos del videojuego en cuanto al género. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
25.
6 p, 108.6 KB Teoria i Tècnica del Guió [104736] / Lluís Gumiel, Pau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Aprofundiment en el coneixement dels principis bàsics de la interactivitat. - Aprenentatge de competències en la construcció de guions audiovisuals. - Aprenentatge de les especificitats dels guions en produccions multimèdia. [...]
- Deepening of the knowledge of the basic principles of interactivity. - Learning skills in the construction of audiovisual scripts. - Learning the specificities of multimedia productions scripts. - Techniques for the construction of characters and universes. [...]
- Profundización en el conocimiento de los principios básicos de la interactividad. - Aprendizaje de competencias en la construcción de guiones audiovisuales. - Aprendizaje de las especificidades de los guiones de producciones multimedia. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
26.
9 p, 121.7 KB Teories Narratives i Gèneres del Discurs [104735] / Lacalle Zalduendo, María Rosario ; Martínez Fernández, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El semiòleg estructuralista Roland Barthes escrivia en 1966 que la capacitat de narrar és consubstancial a la humanitat i que no ha existit ni existirà mai un poble sense relats. L'origen dels relats es perd en la nit dels temps i es remunta als mites, les religions i els contes de les societats antigues; però també a les representacions figuratives (dibuix, pintura, escultura . [...]
Objectives and contextualization The semiologist Roland Barthes wrote in 1966 that the ability to narrate is inherent to humanity and that there has never been and will never exist a people without stories. [...]
El semiólogo estructuralista Roland Barthes escribía en 1966 que la capacidad de narrar es consubstancial a la humanidad y que no ha existido ni existirá nunca un pueblo sin relatos. El origen de los relatos se pierde en la noche de los tiempos y se remonta a los mitos, las religiones y los cuentos de las sociedades antiguas; pero también a las representaciones figurativas (dibujo, pintura, escultura…), los rituales mágicos e iniciáticos y, en general, todas aquellas formas expresivas que convierten el imaginario colectivo y la comunicación humana en historias susceptibles de ser narradas. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
27.
7 p, 116.3 KB Teoria i Tècnica de la Creativitat [104734] / Luján Bellon, Cecilia Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una base teòrica sobre què és la creativitat, els seus processos i tècniques, la importància d'alimentar-se través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Propose a theoretical base on what creativity is, its processes and techniques, the importance of feeding through references and the knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. [...]
1. Plantear una base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias asi como el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
28.
4 p, 101.5 KB Infografia i Visualització de Dades [104733] / Coromina, Òscar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aplicar els principis tèorics per a analitzar i visualitzar dades. Planificar i realitzar anàlisi visual de dades d'acord amb objectius comunicatius, científics o de gestió. Seleccionar i aplicar diferents mètodes per recollir, analitzar i visualitzar dades. [...]
Apply theoretical principles to analyze and visualize data. Plan and perform visual data analysis in accordance with communicative, scientific or management objectives. Select and apply different methods to collect, analyze and visualize data. [...]
Aplicar principios teóricos para analizar y visualizar datos. Planificar y realizar análisis de datos visuales de acuerdo con objetivos comunicativos, científicos o de gestión. Seleccionar y aplicar diferentes métodos para recopilar, analizar y visualizar datos. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents

Materials acadèmics : 142 registres trobats   inicianterior19 - 28següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.