Materials acadèmics

Materials acadèmics 607 registres trobats  inicianterior193 - 202següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
193.
4 p, 104.5 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques i tàcticas imprescindibles de l'estratègia de Màrqueting Tradicional i Digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. ON y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de Marketing Tradicional y Digital - El proceso estratégico del marketing. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
194.
5 p, 106.3 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumnat les relacions públiques des de diferents i disruptives perspectives, així com el valor que aporten al negoci les estratègies de comunicació empresarial. Desenvolupar l'esperit crític necessari per conèixer i analitzar en profunditat negocis, productes, serveis i empreses de sectors diversos de manera que sigui possible construir-ne accions de RRPP concretes. [...]
• Presentar al alumnado las relaciones públicas desde diferentes y disruptivas perspectivas, así como el valor que aportan al negocio las estrategias de comunicación empresarial. • Desarrollar el espíritu crítico necesario para conocer y analizar en profundidad negocios, productos, servicios y empresas de sectores diversos para diseñar acciones de RRPP concretas. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
195.
3 p, 94.5 KB Tècniques Especialitzades de Relacions Públiques [103153] / Ubeda Pla, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer i apendre a utilitzar les principals eines i suports de relacions públiques Conèixer, diferenciar i saber utilitzar amb solvència els diferents tipus de materials escrits de relacions públiques. [...]
Conocer y aprender a utilizar las principales herramientas y soportes de relaciones públicas Conocer, diferenciar y saber utilizar con solvencia los diferentes tipos de materiales escritos de relaciones públicas. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
196.
4 p, 101.3 KB Teoria i Estructura de les Relacions Públiques [103136] / Barrio Fraile, Estrella ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. -Conèixer la dimensió professional de l'activitat a Espanya i al món. -Conèixer les àrees d'especialització de les Relacions Públiques. [...]
-Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. -Conocer la dimensión profesional de la actividad en España y en el mundo. -Conocer las áreas de especialización de las Relaciones Públicas. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
197.
8 p, 118.1 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
Saber identificar mercados y públicos. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos en el márqueting analítico y saberlos aplicar. Saber usar las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
198.
5 p, 106.1 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / González Corona, Francisco José ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
Se espera que al finalizar el estudio de la asignatura el alumnado sea capaz de: Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias y las pueda utilizar en el análisis y la creación de materiales publicitarios. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
199.
5 p, 143.7 KB Estructura Social i Sociologia del Consum [103131] / Verdaguer Lozano, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de la oferta en la demanda. [...]
El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
200.
5 p, 126.0 KB Comunicació Comercial [43405] / Valli Casado, Ana Beatriz ; Astals Serés, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aprendre un conjunt d'estratègies creatives publicitàries i tècniques de planificació de mitjans adaptades a situacions de comunicació comercial avançada. El mòdul es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
Aprender un conjunto de estrategias creativas publicitarias y técnicas de planificación de medios adaptadas a situaciones de comunicación comercial avanzada. El módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
201.
4 p, 100.7 KB Economia Aplicada i de l'Empresa [103140] / Viladomiu Canela, Lourdes ; Roca Sagalés, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'una assignatura de primer curs, primer semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre el funcionament de les economies de mercat, posant èmfasi en el comportament de les empreses i en les diferents estructures de mercat. [...]
Se trata de una asignatura de primer curso, primer semestre, por tanto, de formación básica. La asignatura proporciona los instrumentos básicos del análisis económico que deben permitir analizar y entender el funcionamiento de las economías de mercado, poniendo énfasis en el comportamiento de las empresas y en las diferentes estructuras de mercado. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
202.
7 p, 121.0 KB Prácticas Externas [44068] / Kirchner Granell, Helena ; Saña Seguí, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La finalidad del módulo és realizar tareas prácticas en una intitución o grupo de investigación vinculados a proyectos de investigadicón así como a su difusión. Por este motivo, se han seleccionado una serie de instituciones, principalmente museos y archivos, pero también centros de investigación y servicios públicos relacionados con la investigación en Prehistoria, Antigüedad y Edad Media, y con la gestión del patrimonio arqueológico, arquitectónico y documental. [...]
2019-20
Màster Universitari en Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana [1406]  

Materials acadèmics : 607 registres trobats   inicianterior193 - 202següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.