Materials acadèmics

Materials acadèmics 958 registres trobats  inicianterior538 - 547següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
538.
4 p, 76.4 KB Projectes per Ensenyar i Aprendre Llengua [103536] / Ribas Seix, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Optativa que forma part de la menció de Llengües de la titulació de Mestre de Primària i que es dedica a aprofundir sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengues oficials. S'orienta a reflexionar sobre els reptes que presenten les pràctiques de la formació linguística dels escolars a Catalunya i a trobar nous plantejaments didàctics per treballar a les aules, en un moment de debat educatiu i social sobre les metodologies. [...]
The goals of the course are to achieve knowledge and skills in the following aspects of language teaching. - The selection and integration of different types of linguistic and communicative contents of the curriculum in teaching and learning units following the results of current research, units which are commonly known by the name of "projects" or "teaching sequences". [...]
Optativa que forma parte de la mención de Lenguas de la titulación de Maestro de Primaria y que se dedica a profundizar sobre la enseñanza y el aprendizaje de las lenguas oficiales. Se orienta a reflexionar sobre los retos más difíciles que presentan las prácticas de la formación lingüística de los escolares en Cataluña y a hallar planteamientos didácticos para trabajar en las aulas. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
539.
5 p, 78.1 KB Llenguatge musical [102032] / Gimeno Abad, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensió interna de la música. - Conèixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell rítmic, melòdic, harmònic i formal. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvització musical. [...]
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensio interna de la musica. - Coneixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell ritmic, melodic, harmonic i forma. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvització musical. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
540.
8 p, 103.3 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Ribas Seix, Teresa ; Dooly Owenby, Melinda ; Birello, Marilisa ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to deal with linguistic diversity in the classroom. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
541.
4 p, 77.1 KB Valors educatius de la ciència dins i fora de l'aula [102086] / Fonolleda Riberaygua, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Identificar l'activitat científica com una part significativa de la cultura contemporània. 2. Conèixer els valors que són propis del context actual en el qual es desenvolupa l'activitat científica. [...]
identify scientific activity as a significant part of contemporary culture. understand characteristic values of scientific activity. think about the presence of scientific activity in the media establish connections between the curriculum of primary education and the offer of science education activities we can find in.
1. Identificar la actividad científica como una parte significativa de la cultura contemporánea. 2. Conocer los valores que son propios del contexto social actual en el cual se construye la actividad científica. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
542.
5 p, 96.3 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
- To provide students with knowledge of the theoretical and the authors who have studied trends signified and interpret the processes of development and motor learning, emphasis on Early Childhood Education and Primary. [...]
- Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
543.
11 p, 109.5 KB Educació i contextos educatius [101644] / Ion, Georgeta ; Agud Morell, Ingrid ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Garriga Crespi, Santi ; Barrera-Corominas, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre el fenomen educatiu dins la societat actual, mostrant la seva importància pel desenvolupament individual i col·lectiu de les persones i identificant a grans trets algunes de les problemàtiques més rellevants inherents al món de l'educació avui. [...]
The subject contributes to understand the educational phenomena in the nowadays society, showing its importance for the individual and social development and identifying the critical aspects of the educational context. [...]
La asignatura contribuye a comprender el fenómeno educativo dentro de la sociedad actual, mostrando su importancia para el desarrollo individual y colectivo de las personas e identificando a grandes rasgos algunas de las problemáticas más relevantes inherentes al mundo de la educación hoy en día. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
544.
6 p, 85.2 KB Educació musical i visual [102036] / González Martín, Cristina ; Dosaiguas Canal, Marta ; Getino Díez, Julia ; González Martín, Cristina ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre la naturalesa dels processos artístics (performativa de les arts i música) i els seus recursos per a ser formalitzats. Conèixer intervencions educatives en l'àmbit de: imatge, objecte i espai. [...]
To understand the nature of artistic processes (performation fo the arts and music) and resources to be executed. To be sensible of educational interventions in the field of: image, object and space. [...]
Comprender la naturaleza de los procesos artísticos (performativa de las artes y música) y sus recursos para ser formalizados. Conocer intervenciones educativas en el ámbito de: imagen, objeto y espacio. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
545.
5 p, 79.7 KB Planificació, investigació i innovació [102067] / Aranega Español, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Analitzar les repercussions que té per a la funció docent l'assumpció de les competències professionals relacionades amb la innovació i la recerca en el context educatiu. 2. Relacionar els àmbits d'innovació i de recerca en els contextos educatius i institucionals. [...]
1. To analyse the impact that the acknowledgement of professional skills related to innovation and research in the educational context has on the teaching profession. 2. To relate the fields of innovation and research in educational and institutional contexts. [...]
1. Analizar las repercusiones que, para la función docente, tiene la consecución de las competencias profesionales relacionadas con la innovación y la investigación en el contexto educativo. 2. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
546.
5 p, 78.6 KB Expressió i comunicació corporal [102049] / Macià, Spei ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'alumnat haurà de ser capaç de: 1. Desenvolupar les capacitats d'expressió i comunicació del cos. 2. Desenvolupar les possibilitats del treball individual creatiu en un grup. 3. Aprendre a construir un espai ficcional i espectacular com a lloc d'aplicació i experimentació dels mecanismes d'expressió i comunicació corporal. [...]
Students should be able to: 1- Develop expression and communication capabilities of the body. 2- Develop creative possibilities for individual work in a group. 3- Learn to build a fictional and dramatic space as a place of application and experimentation of the mechanisms of expression-body communication 4- Master the basic procedures for teaching Corporal Expression in Primary Education. [...]
El alumnado deberá ser capaz de: 1- Desarrollar las capacidades de expresión y comunicación del cuerpo. 2- Desarrollar las posibilidades del trabajo individual creativo en un grupo. 3- Aprender a construir un espacio ficcional y espectacular como lugar de aplicación y experimentación de los mecanismos de expresión-comunicación corporal 4- Dominar los procedimientos básicos para la docencia de la Expresión Corporal en la etapa de Educación Primaria. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
547.
5 p, 78.4 KB Estratègies didàctiques per a la formació de les persones adultes [101659] / París Mañas, Georgina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les estratègies didàctiques per la formació de persones adultes s'emmarquen dins un procés més general que s'ubica específicament en els processos d'ensenyament i d'aprenentatge, determinant, des de la didàctica diferencial, els eixos d'actuació en programes de formació continua. [...]
The teaching strategies for the training of adults are framed within a more general process that is specifically located in the teaching and learning processes, determining, from the differential education, the axes of action in training programs keep on. [...]
Las estrategias didácticas para la formación de personas adultas se enmarcan dentro de un proceso más general que se ubica específicamente en los procesos de enseñanza y de aprendizaje, determinando, desde la didáctica diferencial, los ejes de actuación en programas de formación continúa. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 958 registres trobats   inicianterior538 - 547següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.