Materials acadèmics

Materials acadèmics 958 registres trobats  inicianterior632 - 641següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
632.
4 p, 73.8 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026] / Grau Sancho, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d'aprenentatge. [...]
This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. [...]

2016-17
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
633.
6 p, 83.7 KB Investigació i innovació en didàctica de les ciències socials [102041] / Santisteban, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Analitzar i valorar la situació de la recerca i la innovació en didàctica de les ciències socials a l'ensenyament primari. -Utiltzar resultats de recerques i projectes d'innovació per prendre decisions sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials. [...]
Main goals To analyze and assess the status of research and innovation in social studies education. To use research results and innovation projects in order to make decisions about teaching and learning in the social studies elementary classroom. [...]
- Analizar y valorar la situación de la investigación y la innovación en didáctica de las ciencias sociales en la enseñanza primaria. - Utiltzar resultados de investigaciones y proyectos de innovación para tomar decisiones sobre la enseñanza y el aprendizaje de las ciencias sociales. [...]

2016-17
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
634.
5 p, 80.4 KB Anàlisi, audició i la seva didàctica [102040] / Godall, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Escoltar música molt diversa i analitzar i reflexionar sobre els elements constituents més destacables. - Conèixer i familiaritzar-se en el cultiu dels estils i gèneres més destacats de la música occidental des de l'escolta i l'anàlisi. [...]
- Listen to music very diverse and analyze and reflect on the most important elements. - Understand and familiarize yourself in the culture of the most important styles and genres of Western music from listening and analysis. [...]
- Escuchar música diversa y analizar y reflexionar sobre los elementos constituyentes más destacables. - Conocer y familiarizarse en el cultivo de los estilos y géneros más destacados de la música occidental desde la escucha y el análisis. [...]

2016-17
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
635.
4 p, 73.5 KB Patrimoni lingüístic i literari [102074] / Panyella Ferreres, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Conèixer els trets fonamentals de la diversitat lingüística patrimonial en les llengües catalana i espanyola a partir de l'observació i l'anàlisi de textos de la literatura popular i d'altres gèneres no literaris. [...]
-know the concept of literary heritage, the mechanisms of creation and the main forms of dissemination-Knowing the fundamental features of patrimonial linguistic diversity in the Catalan and Spanish languages from the observation and analysis of texts of popular literature and other non-literary genres -know the concept of literary heritage, the mechanisms of creation and the main forms of dissemination. [...]
-Conocer los rasgos fundamentales de la diversidad lingüística patrimonial en las lenguas catalana y española a partir de la observación y el análisis de textos de la literatura popular y de otros géneros no literarios. [...]

2016-17
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
636.
6 p, 88.1 KB Llengües i aprenentatge [102075] / Birello, Marilisa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta coneixements bàsics necessaris per a tots els futurs mestres de primària. En concret dóna eines per a la fonamentació i actuació en l'ensenyament de la llengua escrita a totes les matèries dels cicles mitjà i superior, en l'ensenyament de la reflexió sobre els continguts lingüístics amb els nens i nenes, i en les formes d'organitzar les propostes de treball lingüístic a l'aula. [...]
This course provides the basic knowledge necessary for all future primary school teachers. In particular, it provides participants with theoretical and practical tools to teach 8 to 12 year olds how to write in all content areas, to engage their future pupils in activities that promote metalinguistic awareness and to organize language learning activities in the classroom. [...]
Esta asignatura aporta los conocimientos básicos necesarios para todos los futuro maestros de primaria. En concreto proporciona instrumentos para la fundamentación y la actuación en la enseñanza de la lengua escrita en todas las materias de los ciclos medio y superior, en la enseñanza de la reflexión sobre los contenidos lingüísticos con los niños y niñas, y en las fromas de organizar las propuestas de trabajo lingüístico en el aula. [...]

2016-17
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
637.
11 p, 108.6 KB Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC) [101656] / Bosco, Alejandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Finalitats generals: • Oferir un entorn d'aprenentatge que fomenti la participació i la presa de decisions per part de l'alumnat. • Promoure una utilització dels recursos tecnològics en situacions d'ensenyament i aprenentatge, fundada en decisions educatives. [...]
General purposes: - Provide a learning environment that encourages participation and takes decision-making by students. - Promote the use of technological resources in teaching and learning situations, based on the educational decisions - Allow students to become familiar with the complexity of the processes of planning, development, application and evaluation of technological resources - Develop the professional criteria in order to facilitate decision making on the use , design and evaluation of textual and audiovisual digital media in a variety of contexts of teaching and learning Specific purposes: - Reflect on the concepts of Educational Technology and information and communication technologies in the service of learning, knowledge, and its social and educational impact. [...]
Propósitos generales: - Proporcionar un entorno de aprendizaje que fomenta la participación y toma de decisiones por parte de los estudiantes. -Promover el uso de recursos tecnológicos en situaciones de enseñanza y aprendizaje, fundado en las decisiones educativas -Permitir que los estudiantes se familiaricen con la complejidad de los procesos de planificación, desarrollo, uso y evaluación de recursos tecnológicos - Desarrollar el criterio profesional con el fin de facilitar la toma de decisiones sobre el uso, diseño y evaluación de medios textuales y audiovisuales digitales en una gran variedad de contextos dee enseñanza y aprendizaje Propósitos específicos: - Reflexionar sobre los conceptos de tecnología educativa y tecnologías de información y comunicación al servicio del aprendizaje, conocimiento y su impacto social y educativo. [...]

2016-17
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
638.
6 p, 86.9 KB Seqüenciació i avaluació de l'aprenentatge cientificomatemàtic [102087] / Couso, Digna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén introduir i aprofundir en les eines pel disseny i avaluació de seqüències d'ensenyament i aprenentatge, projectes, racons i sortides de l'àmbit matemàtic i/o científic. [...]
The approach of the subject within the curriculum of primary school teachers aims to introduce and deepen the tools for the design and evaluation of teaching and learning sequences, projects and classroom nooks in the field of mathematical and / or scientific education. [...]
El planteamiento de la asignatura dentro del plan de estudio de los maestros de educación primaria pretende introducir y profundizar en las herramientas para el diseño y evaluación de secuencias de enseñanza y aprendizaje, proyectos, rincones y salidas del ámbito matemático y / o científico. [...]

2016-17
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
639.
5 p, 79.1 KB Educació física en l'educació primària [102052] / Estrada Aguilar, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre els principis pedagògics de l'Educació Física (EF) que contribueixen a la formació personal, cultural i social. Assolir una concepció educativa que valori l'activitat física com a essencial per a la formació integral de la persona. [...]
Understand the Physical Education (PE) pedagogical principles that contribute to personal, cultural and social development. Achieve an educational understanding that considers physical activity as an essential part for a holistic personal development. [...]
- Comprender los principios pedagógicos de la Educación Física (EF) que contribuyen a la formación personal, cultural y social. - Lograr una concepción educativa que valore la actividad física como esencial para la formación integral de la persona. [...]

2016-17
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
640.
4 p, 75.4 KB Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas relacionadas con la afectividad, las emociones y la conducta. [...]

2016-17
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
641.
5 p, 76.6 KB Activitat física, diversitat i salut [102054] / Estrada Aguilar, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es desenvolupa a quart curs i dóna dret a la menció d' Educació Física si es superen també les assignatures optatives següents: Joc i Iniciació Esportiva, Expressió i Comunicació Corporal, Educació Física i la seva Didàctica II, Aprenentatge i Desenvolupament Motor. [...]
pendent de traducció.
Esta asignatura se desarrolla en el cuarto curso y da derecho a la mención de Educación Física si se superan también las asignaturas optativas siguientes: Juego e Iniciación Deportiva, Expresión y Comunicación Corporal, Educación Física y su Didáctica II, Aprendizaje y Desarrollo Motor. [...]

2016-17
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 958 registres trobats   inicianterior632 - 641següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.