Materials acadèmics

Materials acadèmics 86 registres trobats  inicianterior68 - 77següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
68.
3 p, 69.2 KB Recerca Avançada [42230] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complicada i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más complicada y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles para una recogida de información fiable y valida que sustente una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2016-17
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
69.
3 p, 24.2 KB Pràctiques Professionals [43191] / López Belbeze, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
2015-16
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
70.
4 p, 24.8 KB Treball de Final de Màster [42231] / Gallo Martinez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics.
2015-16
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
71.
3 p, 22.6 KB Recerca Avançada [42230] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complicada i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
2015-16
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
72.
4 p, 24.2 KB Màrqueting Emergent [42227] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
2015-16
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
73.
6 p, 32.2 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
2015-16
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
74.
9 p, 41.2 KB Comunicació Comercial [42225] / Castellblanque, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
- Planificar i desenvolupar campanyes de comunicació comercial, amb especial èmfasi en el desenvolupament d'una estratègia de marca o un pla de comunicació d'una empresa o un producte o servei. - Tenir una actitud creativa i innovadora, i desenvolupar habilitats directives i de comunicació oral i escrita. [...]
2015-16
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
75.
5 p, 31.6 KB Comportament del consumidor [42224] / Borràs Català, Vicent ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
2015-16
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
76.
5 p, 29.5 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Bosch, Agustí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
2015-16
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
77.
3 p, 100.2 KB Pràctiques Professionals [43191] / López Belbeze, María Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
1. Know business reality through his/her integration into a project. 2. Discover the reality of a market or sector and solve real problems. 3. Support and contribute to business work.

2014-15
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents

Materials acadèmics : 86 registres trobats   inicianterior68 - 77següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.