Materials acadèmics

Materials acadèmics 129 registres trobats  inicianterior80 - 89següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.10 segons. 
80.
5 p, 83.8 KB Convergència Digital i Polítiques de Comunicació [42442] / Corominas, Maria 1961- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
General: Estudiar l'evolució de les polítiques de la comunicació i de la cultura davant les transformacions tecnològiques i el creixement de l'oferta de les comunicacions. Concrets: Descriure i analitzar les polítiques (fonamentalment públiques) de comunicació i cultura en el context digital Identificar les línies principals de transformació dels mitjans de comunicació, lligades a la convergència tecnològica, la convergència empresarial i la convergència multimèdia.
Objetivos General: Estudiar la evolución de las políticas de la comunicación y de la cultura ante las transformaciones tecnológicas y el crecimiento de la oferta de las comunicaciones. Concretos: Describir y analizar las políticas (fundamentalmente públicas) de comunicación y cultura en el contexto digital Identificar las líneas principales de transformación de los medios de comunicación, vinculada a la convergencia tecnológica, la convergencia empresarial y la convergencia multimedia.

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
81.
3 p, 68.7 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económmicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
82.
3 p, 69.5 KB Mitjans de Comunicació, Responsabilitat Social i Ciutadania [42447] / Ferré Pavia, Carme 1969- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reflexionar sobre la desigualtat en el tractament de la informació i pensar propostes dinamitzadores per a aprofundir en l'exercici de la responsabilitat periodística i de la responsabilitat de les empreses de comunicació.
Reflexionar sobre la desigualdad en el tratamiento de la información y pensar propuestas dinamizadoras para profundizar en el ejercicio de la responsabilidad periodística y de la responsabilidad de las empresas de comunicación.

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
83.
3 p, 72.0 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Explicar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Distinguir les diferents formes d'influència social dels mitjans de comunicació en l'opinió pública i en els processos de socialització política. [...]
1. Explicar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Distinguir las diferentes formas de influencia de los medios de comunicación en la opinión pública y en los procesos de socialización política. [...]

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
84.
4 p, 75.8 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
85.
4 p, 75.9 KB Comunicació, Desenvolupament i Canvi Social [42440] / Marín, Enric 1956- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics del mòdul són els següents: 1. Fer una aproximació històrica a la relació entre comunicació, poder i cultura. 2. Fer una reflexió sobre el paper de la divisió internacional del traball en la construcció d'una cultura i comunicació de masses mundial estructuralment desequilibrada. [...]
Los objectivos básicos del módulo son los siguientes: 1. Hacer una aproximación histórica a la relación entre comunicación, poder y cultura. 2. Hacer una reflexión sobre el papel de la división internacional del trabajo en la construcción de una cultura y comunicación de masas mundial estructuralmente desequilibrada. [...]

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
86.
4 p, 75.7 KB Polítiques Culturals en el Capitalisme Global [42450] / Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El curs estudia el progressiu desplegament des de les administracions públiques occidentals de polítiques de foment de l'activitat cultural i de protecció dels propis sectors industrials, com una manera d'intervenir sobre àmbits com ara: la defensa del patrimoni lingüístic i cultural, la construcció de l'hegemonia interna i la vertebració de la "consciència nacional", l'assoliment d'influència internacional, l'assoliment d'uns nivells universals de coneixements i referències concebuts com una clau del desenvolupament econòmic, com a factor de les polítiques de benestar o com a base imprescindible per a la qualitat democràtica d'una societat. [...]
2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
87.
4 p, 75.7 KB Narratives Digitals i Nous Formats [42448] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme, una moderna activitat industrial vinculada al desenvolupament tecnològic i a la capacitat humana de la paraula, travessa un moment de transformació especialment rellevant, directament relacionat amb les últimes evolucions d'aquests dos àmbits que el caracteritzen: una formidable revolució digital que ha transformat els suports del periodisme i de la comunicació, així com el consum i la producció, d'una banda, i una innegable crisi lingüística i discursiva que repercuteix en la credibilitat de les paraules. [...]
2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
88.
4 p, 70.6 KB Treball de Fi de Màster [42452] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas, Maria 1961- ; Gallego Ayala, Joana ; Giró, Xavier ; Marín, Enric 1956- ; Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez, Mercè (Díez Jiménez) ; Ferré Pavia, Carme 1969- ; Vidal Castell, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'àmbit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización de un trabajo individual de investigación que sea una aportación original al ámbito científico del área de la comunicación.

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
89.
4 p, 76.7 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Díez, Mercè (Díez Jiménez) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació social en un determinat territori (que pot ser o no un Estat) i a les interrelacions que s'estableixen entre ells. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación social en un determinado territorio (que puede ser o no un Estado) y a las interrelaciones que se establecen entre ellos. [...]

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents

Materials acadèmics : 129 registres trobats   inicianterior80 - 89següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.