Materials acadèmics

Materials acadèmics 104 registres trobats  inicianterior85 - 94següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
85.
5 p, 76.5 KB Diversitat i Currículum [42972] / Jurado de los Santos, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul de Diversitat i Currículum és un mòdul comú en el conjunt del màster. Amb aquest mòdul es pretén que l'estudiant adquireixi una base fonamentada sobre els principis i la conceptualització de la diversitat i cóm aquesta es contempla en el desenvolupament del currículum per competències tenint en compte els agents educatius que intervenen i els processos de col·laboració establerts per portar a terme la intervenció psicopedagògica. [...]
The Diversity and Curriculum module is a common module throughout the master. This module is intended that the student acquires an informed basis on the principles and the concept of diversity and how it is envisaged in curriculum development competency, taking into account the educational agents involved and collaborative processes established , to carry out psychoeducational intervention. [...]
El módulo de Diversidad y Curriculum es un módulo común en el conjunto del máster. Con este módulo se pretende que el estudiante adquiera una base fundamentada sobre los principios y la conceptualización de la diversidad y cómo ésta se contempla en el desarrollo del currículo por competencias, teniendo en cuenta los agentes educativos que intervienen y los procesos de colaboración establecidos para llevar a cabo la intervención psicopedagógica. [...]

2016-17
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
86.
6 p, 442.3 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
Este es un módulo que buscar poder ofrecer un contexto, lo suficientemente amplio como para poder disponer de herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la Vida y ello implica dos vertientes: trabajo en red con todos los agentes implicados del territorio y hacer un uso integrado de las redes digitales para poder establecer sinergias prácticas reales en el mundo globalizado en el que nos encontramos para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
87.
9 p, 335.7 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
88.
7 p, 461.8 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d'orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l'alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d'orientació personal, acadèmica i professional. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
89.
7 p, 431.0 KB Intervenció Psicopedagògica en Població amb Dificultats Socials [42977] / Sánchez Marín, Sebastià ; Secanilla, Esther ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura d'Intervenció psicopedagògica en població amb dificultats socials estan orientats a que els estudiants que cursin aquesta assignatura tinguin les competències necessàries per atendre integralment des de el context escolar als alumnes en situació social desfavorida. [...]
Los objetivos de la asignatura de Intervención psicopedagógica en población con dificultades sociales están orientados a que los estudiantes que cursen esta asignatura tengan las competencias necesarias para atender integralmente desde el contexto escolar a los alumnos en situación social desfavorecida. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
90.
6 p, 406.7 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Iglesias Vidal, Edgar ; Castell Escuer, Maria Antònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en Educació Infantil i Educació Primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presentin els alumnes, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com a preventiva. [...]
La intervención psicopedagógica en Educación Infantil y Educación Primaria parte de la concepción que los principios reguladores del proceso enseñanza-aprendizaje se tienen que adaptar específicamente a las características y necesidades que presenten los alumnos, entendida toda la actuación educativa en estos niveles como preventiva. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
91.
6 p, 503.1 KB Gestió i Serveis Psicopedagògics [42975] / Llansana i González, Joan-Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius i contextualització: 1. Conèixer l'organització i el funcionament dels serveis de suport psicopedagògic. 2. Analitzar models d'organització i de funcionament dels serveis de suport psicopedagògic. [...]
Objetivos y contextualización: 1. Conocer la organización y el funcionamiento de los servicios de apoyo psicopedagógico. 2. Analizar modelos de organización y de funcionamiento de los servicios de apoyo psicopedagógico. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
92.
4 p, 382.9 KB Treball de Final de Màster [42974] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té per objectiu que el/la estudiant realitzi un anàlisis teòrico-pràctic del context psicopedagògic estudiat a través de la planificació, desenvolupament i avaluació d'un pla d'intervenció que identifiqui possibles àmbits de millora en el camp de la orientació educativa i l'assessorament psicopedagògic.
El Trabajo de Fin de Máster tiene por objetivo que el estudiante realice un análisis teórico-pràctico del contexto psicopedagógico estudiado a través de la planificación, desarrollo y evaluación de un plan de intervención que identifique posibles ámbitos de mejora en el campo de la orientación educativa y el asesoramiento psicopedagógico.

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
93.
5 p, 379.8 KB Pràctiques Externes [42973] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Iglesias Vidal, Edgar ; Gaspar, Maria del Carmen ; Pérez Romero, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna als dos itineraris, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb els mòduls comuns com amb els mòduls específics corresponent al seu itinerari. [...]
La estructura del módulo es común a los dos itinerarios, aunque su contenido y desarrollo está relacionado tanto con los módulos comunes como con los módulos específicos correspondiendo a su itinerario. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
94.
4 p, 410.3 KB Diversitat i currículum [42792] / Jurado de los Santos, Pedro ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul de Diversitat i Currículum és un mòdul comú en el conjunt del màster. Amb aquest mòdul es pretén que l'estudiant adquireixi una base fonamentada sobre els principis i la conceptualització de la diversitat i cóm aquesta es contempla en el desenvolupament del currículum per competències tenint en compte els agents educatius que intervenen i els processos de col·laboració establerts per portar a terme la intervenció psicopedagògica. [...]
El módulo de Diversidad y Curriculum es un módulo común en el conjunto del máster. Con este módulo se pretende que el estudiante adquiera una base fundamentada sobre los principios y la conceptualización de la diversidad y cómo ésta se contempla en el desarrollo del currículo por competencias teniendo en cuenta los agentes educativos que intervienen y los procesos de colaboración establecidos para llevar a cabo la intervención psicopedagógica. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents

Materials acadèmics : 104 registres trobats   inicianterior85 - 94següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.