Course materials

Course materials 201 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
11.
8 p, 127.9 KB Avaluació Psicològica Clínica en l'Edat Adulta [105774] / Deus Yela, Juan ; Devi Bastida, Josep ; Mora Sanz, Abigail ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació optativa, de la menció optativa en Psicologia Clínica en l'Edat Adulta que està ubicada al quart curs del Grau de Psicologia. Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar el procediment i/o tècniques d'avaluació en psicologia clínica d'adults que han de ser utilitzats, més adientment, d'acord al cas plantejat en l'àmbit clínic. [...]
This subject es part of the optional training subject, in the optional specialissation in Adult Clinical Psychology that is undertaken on the fourth year of the Degree in Psychology. A general objective of this subject is that the student is able to identify and delimit the procedure and/or assessment techniques in clinical pscyhology of adults that shoudl be used, most appropriately, according to the case raised in the clinical-health field. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación optativa, de la mención optativa en Psicología Clínica en la Edad Adulta que está ubicada en el cuarto curso del Grado de Psicología. Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar el procedimiento y/o técnicas de evaluación en psicología clínica en la edad adulta que deben ser utilizados, más adecuadamente, de acuerdo al caso planteado en el ámbito clínico. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
12.
6 p, 109.6 KB Anàlisi de la Interacció Docent [105773] / Cladellas, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
The main objective is to analyze the student-teacher relationship within the teaching-learning process. Although, the students' own variables are also analysed, this subject essentially aims to bring the student closer to the psychological knowledge of the teacher, both with regard to the variables classically recognized as being significant for the development of the instructional process (eg teacher's thinking, planning processes, time management, etc. [...]
El objetivo principal es analizar la relación alumno-profesor en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Si bien, se analizan las variables propias de los alumnos, esta asignatura fundamentalmente pretende acercar al estudiante al conocimiento psicológico del profesor, tanto por lo que respecta a las variables clásicamente reconocidas como significativas para el desarrollo del proceso instruccional (Ej: el pensamiento del profesor, los procesos de planificación, la gestión del tiempo, etc. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
13.
8 p, 115.0 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Torregrossa Alvarez, Miquel ; Fernández Castro, Jordi ; Soler Vilageliu, Olga ; Ramis Laloux, Yago ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
This subject aims to introduce the student to the study of thought and language from a cognitive perspective. The characteristics of the cognitive tasks of classification and structuring of information, reasoning, decision making and problem solving will be analyzed, resources will also be provided for the improvement of thought and methods of intervention will be identified . [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
14.
8 p, 130.9 KB Influència Social i Grups [102602] / Elejabarrieta Olabarri, Francisco Javier ; Cubells Serra, Jenny ; Rojas Arredondo, Jesús ; Moya Kohler, Joan ; García Fernández, Nagore ; San Roman Sobrino, Maria Beatriz ; Maureira Velásquez, Marco Antonio ; Arroyo Prieto, Lidia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En l'assignatura de primer curs "La dimensió social de la persona" s'han desenvolupat temàtiques com a identitat, actituds, atracció, agressió. . . En aquesta altra assignatura, la segona que cursarà l'estudiant vinculada a l'àrea de Psicologia social, es treballaran altres processos psicosocials vinculats a la temàtica de la influència i s'introduirà a l'estudiant en aspectes teòrics i pràctics de les dinàmiques grupals i les relacions intergrupals. [...]
In the first year course The social dimension of the person, subjects such as identity, attitudes, attraction, aggression, etc. have been studied. In this second course, the second one that the student will take linked to the area of Social Psychology, other psychosocial processes of influence will be looked at and students will be introduced to theoretical and practical aspects of group dynamics and intergroup relationships. [...]
En la asignatura de primero curso La dimensión social de la persona se han desarrollado temáticas como identidad, actitudes, atracción, agresión. . . En esta asignatura, la segunda que cursará la estudiante vinculada en el área de Psicología social, se trabajarán otros procesos psicosociales vinculados en la temática de la influencia y se introducirá al/a la estudiante en aspectos teóricos y prácticos de las dinámicas grupales y las relacionas intergrupales. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
15.
7 p, 115.8 KB Estratègies d'Aprenentatge [102598] / Monereo Font, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. [...]
This subject forms part of the specialization in psychoeducational analysis and intervention and is designed for the training of a professional in this field. Faced with the challenges that education in the 21st-century presents (amount, extraction and credibility of information, communication flexibility, learning autonomy, teamwork, etc. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención sobre análisis e intervención psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Ante los retos que tiene la educación en el Siglo XXI (cantidad, caducidad y credibilidad de la información; flexibilidad comunicativa, autonomía de aprendizaje, trabajo en equipo, etc. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
16.
5 p, 105.1 KB Intel·ligència i Processos Cognitius [102597] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El coneixement de la manera en què les persones produeixen i utilitzen representacions és la base explicativa de l'activitat mental humana. Un conjunt de grans processos (com l'aprenentatge, la comprensió, el raonament o la presa de decisions) es fonamenten en representacions i operacions sobre les mateixes. [...]
Knowledge about the way people create asnd operate with representations is the basis for explaning human mental activity. A number of large processes (such as learning, comprehension, resoning or decision making) sustain on representations and operations involving representations. [...]
El conocimiento de la manera en que las personas producen y utilizan representaciones es la base explicativa de la actividad mental humana. Un conjunto de grandes procesos (como el aprendizaje, la comprensión, el razonamiento o la toma de decisiones) se fundamentan en representaciones y operaciones sobre las mismas. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
17.
7 p, 113.8 KB Àmbits d'Aplicació en Psicologia de la Salut [102596] / Font Guiteras, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura es centra en l'estudi de les malaltíes i problemes de salut més rellevants des de una òptica biopsicosocial. S'aborda la importància de cada problema, l'estudi dels seus determinants biopsicosocials, els aspectes psicobiològics del sistema orgànic implicat en cadascun i una visió amplia de les possibilitats d'abordatge psicosocial (prevenció, intervenció, millora de la qualitat de vida, etc. [...]
This course focuses on the study of the most relevant diseases and health issues, from a biopsychosocial perspective. It looks at the importance of each issue, the study of the biopsychosocial determinants and psychobiological aspects involved in each organic system and takes a broad view of the possibilities of psychosocial approach (prevention, intervention, improved quality of life, etc. [...]
Esta asignatura se centra en el estudio de las enfermedades y problemas de salud más relevantes desde una óptica biopsicosocial. Aborda la importancia de cada problema, el estudio de sus determinantes biopsicosociales, los aspectos psico-biológicos del sistema orgánico implicado en cada uno y una visión amplia de las posibilidades de abordaje psicosocial (prevención, intervención, mejora de la calidad de vida, etc. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
18.
4 p, 103.3 KB Educació per a la Salut [102595] / Moix Queralto, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: Delimitar conceptualment què és l'Educació de la Salut (EpS) dins de la Psicologia de la Salut. Entendre els conceptes de salut i malaltia des d'una perspectiva biopsicosocial i el paper de l'EpS en aquest marc conceptual. [...]
The training objectives of this subject are the following: To conceptually define what Health Education is within the Health Psychology. To understand the concepts of health and disease from a biopsychosocial perspective. [...]
Los objetivos formativos de la asignatura son los siguientes: Delimitar conceptualmente qué es la Educación de la Salud (EpS) dentro de la Psicología de la Salud. Entender los conceptos de salud y enfermedad desde una perspectiva biopsicosocial y el papel de la EpS en este marco conceptual. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
19.
7 p, 113.9 KB Estrès i Salut [102594] / Rovira Faixa, Tatiana ; Edo Izquierdo, Silvia ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius d'aquesta assignatura són: Adquirir coneixement expert sobre l'estrès i les seves relacions amb la salut. Identificar els factors contextuals i individuals que desencadenen el procés d'estrès. [...]
The objectives of the course are: Acquiring an expert knowledge on stress and its relationship with health. Knowing how to identify contextual and individual triggers of the stress process. Gaining skills for assessing stress and its impact on wellbeing and health. [...]
Los objetivos formativos de esta asignatura son: Adquirir conocimiento experto sobre el estrés y sus relaciones con la salud. Identificar los factores contextuales e individuales que desencadenan el proceso de estrés. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
20.
6 p, 115.0 KB Intervenció en Psicologia de la Salut [102593] / Gutiérrez Rosado, María Teresa ; Segura Garcia, Lidia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Intervenció en Psicologia de la Salut és una assignatura optativa del Bloc A de la "Menció d'intervenció psicològica en qualitat de vida". S'imparteix 2n semestre de 4a curs per professores del Departament de Psicologia Clínica i de Salut especialistes en salut pública. [...]
Intervention in Health Psychology is an optional subject in Block A of the "Specialisation in Psychological Intervention in Quality of Life". It is taught in the 2nd semester of the 4th year by lecturers from the Department of Clinical and Health Psychology who specialise in public health. [...]
Intervención en Psicología de la Salud es una asignatura optativa del Bloque A de la "Mención de intervención psicológica en calidad de vida". Se imparte 2º semestre de 4ª curso por profesoras del Departamento de Psicología Clínica y de Salud especialistas en salud pública. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents

Course materials : 201 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.