Course materials

Course materials 388 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
4 p, 103.8 KB Dislàlies i disfèmies: valoració i intervenció [104142] / Cambra Verges, Cristina ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En acabar l'assignatura, l'estudiant serà capaç d'avaluar els problemes evolutius que poden presentar-se relatius a l'adquisició de la parla i a la fluïdesa verbal així com proposar un programa d'intervenció logopèdica conseqüent.
Cuando finalice la asignatura, el estudiante será capaz de evaluar los problemas evolutivos que puedan presentarse relacionados con el habla y la fluidez verbal, así como proponer un programa de intervención logopédica consecuente.

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
12.
8 p, 119.8 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Camus Torres, Alondra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
13.
5 p, 104.1 KB Introducció a la metodologia científica i als processos psicològics bàsics [101729] / Edo Izquierdo, Silvia ; Losilla Vidal, José María ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Vives Brosa, Jaume ; Lorente Sanchez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura ha de formar als alumnes en les bases de la documentació i de la metodologia científica; aconseguint que l'alumne sigui competent per demostrar que compren i fa ús correcte de la terminologia i la metodologia pròpies de la recerca científica. [...]
Esta asignatura debe formar a los alumnos en las bases de la búsqueda sistemática de documentación y de la metodología científica; consiguiendo que el alumno sea competente para demostrar que entiende y hace un uso correcto de la terminología y la metodología propias de la investigación científica. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
14.
4 p, 101.6 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Castelló Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
- Conèixer les línies generals del desenvolupament humà des del naixement fins a la pre-adolescència - Determinar les principals fites que s'assoleixen en les diferents etapes del desenvolupament. [...]
- Conocer las líneas generales de desarrollo humano desde el nacimiento hasta la pre-adolescencia. - Determinar los principales hitos que se alcanzan en las distintas etapas del desarrollo. - Conocer los procesos implicados en el desarrollo en distintos contextos socioculturales.

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
15.
4 p, 102.2 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
16.
4 p, 105.9 KB Educació de la veu i la seva salut [101726] / Martín Galán, Josefa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Al finalitzar l'assignatura l'alumne serà capaç de: Tenir consciència de la importància de l'actitud corporal i de la respiració per una bona fonació. Prendre consciència del propi aparell fonador i de les seves possibilitats vocals i expressives. [...]
Al finalizar la asignatura el alumno será capaz de: • Tener consciencia de la importància de la actitud corporal y de la respiración para una fonación adecuada. • Tomar consciencia del propio aparato fonatorio y de sus posibilidades vocales y expresivas. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
17.
6 p, 111.8 KB Tractament medicoquirúrgic de les disfonies [101723] / Lorente Guerrero, Juan ; García Arumi, Ana Maria ; Pumarola Segura, Felix ; Navarrete Alvaro, Maria Luisa ; Piña, Joan ; Naches Solsona, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
OBJECTIUS DE LES CLASSES TEÒRIQUES 1. En cursar aquesta assignatura l'alumne podrà iniciar-se en el tractament rehabilitador de la veu sobre els quals òbviament haurà d'aprofundir. La qual cosa li permetrà desenvolupar protocols d'actuació logopèdica. [...]
OBJETIVO DE LAS CLASES TEÓRICAS: 1. - Al cursar esta asignatura el alumno podrá iniciarse en el tratamiento rehabilitador de la voz sobre los que obviamente deberá profundizar. Lo que le permitirá desarrollar protocolos de actuación logopédica. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
18.
6 p, 108.3 KB Alteracions del llenguatge associades a altres patologies [101722] / Brun Gasca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura pretén formar l'estudiant en el coneixement de les característiques de conducta i llenguatge associades als següents trastorns: discapacitat intel·lectual, autisme, paràlisi cerebral i trastorns de dèficit d'atenció amb o sense hiperactivitat. [...]
La asignatura pretende formar al estudiante en el conocimiento de las características de conducta y lenguaje asociadas a los sigüientes trastornos: discapacidad intelectual, autismo, parálisis cerebral y trastornos de déficit de atención con y sin hiperactividad. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
19.
5 p, 108.8 KB Funcions cognitives superiors: pensament [101714] / Limonero García, Joaquín T. ; Gómez Romero, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura aprofundeix sobre el coneixement d'una de les funcions cognitives més importants com és el pensament humà i la influència que aquest pot tenir sobre el llenguatge tant en situacions quotidianes com en situacions especials (estrès, accidents, etc. [...]
Esta asignatura profundiza sobre el conocimiento de una de las funciones cognitivas más importantes como es el pensamiento humano y la influencia que éste puede tener sobre el lenguaje tanto en situaciones cotidianas como en situaciones especiales (estrés, accidentes, etc. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
20.
6 p, 111.1 KB Psicologia de la memòria i les seves aplicacions en el llenguatge [101713] / Baqués Cardona, Josep ; Pina Rios, Rocio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En estudiar els diferents processos psicològics a primer curs heu vist la importància de la memòria en la construcció de la identitat de la persona i en la relació amb els altres processos psicològics. [...]
Al estudiar los diferentes procesos psicológicos en primer curso se ha visto la importancia de la memoria en la construcción de la identidad de la persona y en la relación con los otros procesos psicológicos. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents

Course materials : 388 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.