Course materials

Course materials 549 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.04 seconds. 
11.
7 p, 112.4 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Reales Guisado, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
12.
7 p, 112.9 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre, Armand ; Serra Folch, Carolina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
Objectives The course is taken in the first year and belongs to the "Communication" training block. From this subject the students will reach fundamental objectives of the Degree in Advertising and Public Relations, which will allow them to be able to: -To convey information, ideas, problems and solutions on the activity of Advertising and Public Relations. [...]
La asignatura se realiza en primer curso y pertenece al bloque formativo de "Comunicación". A partir de esta asignatura el alumnado alcanzará objetivos fundamentales del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas, que le permitirá ser capaz de: -Transmitir información, ideas, problemas y soluciones sobre la actividad de la Publicidad y las Relaciones Públicas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
13.
6 p, 120.4 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques, l'objectiu principal és facilitar als alumnes les eines perquè tinguin la capacitat de dissenyar estratègies de comunicació eficaces. [...]
This subject is part of the subject Strategy in Advertising and Public Relations, whose main objective is to provide students with the tools to have the ability to design effective communication strategies. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
14.
4 p, 102.1 KB Direcció de Comptes [103162] / Lavilla Raso, Montse ; Places Fernando, Mireya ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
• Coneixement figura director de comptes • Acostament al sector de les agències • Planificació estratègica: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creació estratègia i pla de comunicació • Noves estratègies en below the line i Internet • Eines per a presentacions. [...]
• Knowledge of the account manager figure • Approach to the agency sector • Strategic planning: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creation of strategy and communication plan • New strategies below the line and the Internet • Presentation tools. [...]
• Conocimiento figura director de cuentas • Acercamiento al sector de las agencias • Planificación estratégica: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creación estrategia y plan de comunicación • Nuevas estrategias en below the line e Internet • Herramientas para presentaciones. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
15.
5 p, 109.5 KB Estratègia de Mitjans Publicitaris [103161] / Gomez Garrido, Aurea Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació estratègica de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. [...]
The main objective of the course is to introduce the student into the strategic media planning world. To achieve this goal, the subject will focus on: 1. - Characteristics of the different mass media in order to carry out a correct media selection in a media strategy. [...]
La asignatura tiene como objetivo principal introducir al estudiante en el mundo de la planificación estratégica de medios. Para lograr este objetivo, la asignatura se centrará en: 1. - Conocer en profundidad las características de los medios publicitarios para poder llevar a cabo una selección de medios correcta en una estrategia de medios. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
16.
6 p, 112.6 KB Planificació de Mitjans [103158] / Gomez Garrido, Aurea Beatriz ; Gonzalez Mascaraque, Tatiana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria d'Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques i té com a objectius principals introduir l'estudiant en el món de la planificació de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura se centrarà bàsicament en: 1. [...]
The subject has as main objective to introduce the student in the media planning world and will be mainly based on the following themes: 1. - The role of media planning in advertising and marketing 2. [...]
La asignatura tiene como objetivos principales introducir al estudiante en el mundo de la planificación de medios. Para conseguir este objetivo, la asignatura se centrará básicamente en: 1. - Conocer el rol de la planificación de medios en la publicidad y el marketing 2. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
17.
5 p, 106.3 KB Relacions Públiques en Sectors Específics [103156] / Salvat Sangra, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentar a l'alumnat les Relacions Públiques en Sectors Específics en què la lògica de gestió és diferent. Desenvolupar l'esperit crític necessari per a conèixer i analitzar en profunditat la gestió estratègica de la comunicació en diferents entorns. [...]
- To introduce students to Public Relations in Specific Sectors where the management logic is different. - To develop the critical spirit necessary to know and analyze in depth the strategic management of communication in these environments. [...]
• Presentar al alumnado las relaciones públicas en sectores específicos en que la logica de gestión es distinta. • Desarrollar el espíritu crítico necesario para conocer y analizar en profundidad la gestión estrategica de la comunicacion en esos entornos. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
18.
6 p, 110.7 KB Treball de Final de Grau [103152] / Gonzalez Quesada, Alfonso ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau (TFG) és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per continuar altres estudis com per exercir la professió.
The aim of the Treball de Fi de Grau (Degree Final Work) is to develop the competencies that the degree determines, giving the students tools to study in superior grades and to work in the communication field as well.
El objetivo del Trabajo de Fin de Grado (TFG) es desarrollar el conjunto de las competencias de la titulación, que deben ofrecer las herramientas necesarias tanto para continuar otros estudios como para ejercer la profesión.

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
19.
6 p, 107.5 KB Recerca de Mercats i del Consumidor [103150] / Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar els estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...]
The subject is part of the subject Research in Communication, together with the subject Research Methods in Communication. Learning objectives of the subject: 1. To provide students with a global vision, from a scientific point of view, of market and consumer research techniques (quantitative and qualitative). [...]
La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
20.
5 p, 103.8 KB Book Creatiu [103149] / Colomer Miralbell, Jose Felix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces originals, sòlides i amb criteri professional. 2. Aprendre a defensar la pròpia feina durant tot el procés, amb coherència i criteri. 3. Conèixer la indústria creativa en el moment actual, reconèixer i valorar la feina dels professionals, avui. [...]
To be able to create your own portfolio wit 6/8 good and original crativities. To learn to build, defend and sell your own ideas with coherence and criteria. To know the creative industry. Be able to see where the talent is. [...]
1. Hacer un book creativo con un mínimo de 6 piezas propias originales, sólidas y con criterio profesional. 2. Aprender a defender el propio trabajo durante todo el proceso, con coherencia y criterio. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Course materials : 549 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.