Course materials

Course materials 38 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
6 p, 110.7 KB Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca [43200] / Santisteban Fernández, Antoni ; Espinet, Mariona ; Sala Roca, Josefina ; Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Albarracín Gordo, Lluís ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
12.
7 p, 114.2 KB Investigar en educació [101655] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Quesada Pallarès, Carla ; Sánchez Martí, Angelina ; Martínez Melo, Montserrat ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2020-21
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
13.
6 p, 109.9 KB Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny [43199] / Arnau-Sabatés, Laura ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Espinet, Mariona ; Santisteban Fernández, Antoni ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Paris Romia, Gemma ; Martínez Mínguez, Lurdes ; Castro Ceacero, Diego ; Albarracín Gordo, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
14.
7 p, 114.2 KB Investigar en educació [101655] / Martínez Melo, Montserrat ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
15.
6 p, 111.2 KB Comunitat, Intervenció Socioeducativa i Desigualtats: Tendències de Recerca Actuals [43219] / Úcar Martínez, Xavier ; Bertran, Marta ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, recerca i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats Aquest mòdul pretén oferir les eines necessàries per a poder analitzar les situacions i escenaris comunitaris des de la recerca, per a poder generar respostes educatives adequades. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades Este módulo pretende ofrecer las herramientas necesarias para poder analizar las situaciones y escenarios comunitarios desde la investigación, para poder generar respuestas educativas adecuadas. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
16.
5 p, 109.8 KB Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca [43200] / Santisteban Fernández, Antoni ; Espinet, Mariona ; Sala Roca, Josefina ; Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Albarracín Gordo, Lluís ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
17.
6 p, 82.3 KB Investigar en Educació I: Epistemologia, Fonamentació i Disseny [43199] / Espinet, Mariona ; Gairín Sallán, Joaquín ; Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Santisteban Fernández, Antoni ; Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Planas Raig, Nuria ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir l'alumnat en les bases epistemològiques, els fonaments i el disseny en investigació en educació.
This module introduces students to epistemology, foundations and design of research in the field of education.
Este módulo pretende introducir al alumnado a las bases epistemológicas, los fundamentos y el diseño de la investigación en educación.

2018-19
3 documents
18.
6 p, 88.1 KB Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca [43200] / Santisteban Fernández, Antoni ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Rifà Valls, Maria Montserrat ; Martínez Mínguez, María Lurdes ; Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.

2018-19
3 documents
19.
5 p, 80.8 KB Pràcticum II [101680] / Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura de pràcticum II són els següents: 1. Analitzar l'entorn i la institució o centre on es realitza el pràcticum. 2. Detectar i prioritzar les necessitats del centre i els seus participants, tot implicant diferents processos i instruments de recollida d'informació com a procés justificatiu del disseny d'un projecte. [...]
The aims of the course "Practicum II" are: 1. Analyse the social, economical and cultural environment of the institution 2. Identify and prioritize the needs of the centre and of the participants in order to design a tailored intervention 3. [...]
Los objetivos de las asignatura de Practicum II se concretan en: 1. Analizar el entorno y la institución o centro donde se realizan las prácticas 2. Detectar y priorizar las necesidades del centro y de los participantes, implicándoles en el proceso de recogida de información para el diseño de un proyecto de intervención. [...]

2018-19
Grau en Educació Social [827]
3 documents
20.
8 p, 94.2 KB Treball de Final de Grau [103546] / Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. En qualsevol dels casos, el TFG haurà de tenir tots els apartats propis d'un treball de recerca i haurà de servir perquè puguin emergir les competències i coneixements associats al grau que hagi cursat l'estudiant. [...]
The FYP involves undertaking a research project or producing innovative work in a professional area related to the specific area ok knowledge student is enrolled . FYPs may be developed in various forms according to student's preference and interest. [...]
El Trabajo Final de Grado (TFG) debe que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito de la titulación. En cualquiera de los casos deberá tener todos los apartados propios de un trabajo de investigación i deberá servir para que puedan emerger las competencias y los conocimientos asociados al grado que se haya cursado. [...]

2018-19
Grau en Educació Social [827]
3 documents

Course materials : 38 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
See also: similar author names
10 Arnau-Sabatés, Laura,
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.