Course materials

Course materials 49 records found  beginprevious13 - 22nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
13.
6 p, 112.8 KB Educació en contextos de diversitat [101636] / Laborda Molla, Cristina ; Prat Fernández, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de les següents mencions: Menció en "Orientació educativa" de la titulació de Pedagogia. Menció en "Educació de nens i joves" de la titulació d'Educació Social. [...]
This coure is included in: Mención en "orientación educativa" of Pedagogy degree. Mención en "educación de niños y jóvenes" of Social Education degree. It is an open course to all students who want to do it. [...]
Esta asignatura forma parte de las siguientes menciones: Mención en "orientación educativa" de la titulación de Pedagogia. Mención en "educación de niños y jóvenes" de la titulación de Educación Social. [...]

2021-22
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
14.
8 p, 117.8 KB Estratègies de mediació [101637] / Tello Sánchez, Jose ; Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. [...]
Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
15.
6 p, 112.7 KB Educació en contextos de diversitat [101636] / Laborda Molla, Cristina ; Llos Casadellà, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de les següents mencions: Menció en "Orientació educativa" de la titulació de Pedagogia. Menció en "Educació de nens i joves" de la titulació d'Educació Social. [...]
Esta asignatura forma parte de las siguientes menciones: Mención en "orientación educativa" de la titulación de Pedagogia. Mención en "educación de niños y jóvenes" de la titulación de Educación Social. [...]

2020-21
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
16.
5 p, 105.4 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu en Educació Infantil [105052] / Laborda Molla, Cristina ; González Fernández, Henar ; González Parera, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat, posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual se hace necesario u aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado, poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas es 1. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
17.
5 p, 107.0 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu [102027] / Laborda Molla, Cristina ; González Fernández, Henar ; Mejías Macías, Esperanza ; Donada, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, es necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestor de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a la totalidad del alumnado, poniendo especial atención aquel con necesidades educativas específicas de carácter cognitivo. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
18.
6 p, 112.3 KB Disseny i adaptació curriculars [101685] / Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius metodològics d'aquesta assignatura es desenvolupen amb estratègies que se centren en el treball dirigit, el treball supervisat i el treball autònom. Els objectius a assolir són els següents: 1. [...]
Los objetivos de esta asignatura son los sigüientes: 1. Conocer el sistema educativo y la estructura del currículum para poder establecer el marco de actuación ante las necesidades específicas de aprendizaje de los alumnos. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
19.
6 p, 111.3 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu [102027] / Laborda Molla, Cristina ; González Fernández, Henar ; Mejías Macías, Esperanza ; Donada, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, es necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestor de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a la totalidad del alumnado, poniendo especial atención aquel con necesidades educativas específicas de carácter cognitivo. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
20.
7 p, 113.5 KB Estratègies de mediació [101637] / Tello Sánchez, Jose ; Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. [...]
Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
21.
6 p, 112.3 KB Disseny i adaptació curriculars [101685] / Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius metodològics d'aquesta assignatura es desenvolupen amb estratègies que se centren en el treball dirigit, el treball supervisat i el treball autònom. Els objectius a assolir són els següents: 1. [...]
Los objetivos de esta asignatura son los sigüientes: 1. Conocer el sistema educativo y la estructura del currículum para poder establecer el marco de actuación ante las necesidades específicas de aprendizaje de los alumnos. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
22.
6 p, 112.6 KB Educació en contextos de diversitat [101636] / Laborda Molla, Cristina ; Sánchez Martí, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de les següents mencions: Menció en "Orientació educativa" de la titulació de Pedagogia. Menció en "Educació de nens i joves" de la titulació d'Educació Social. [...]
Esta asignatura forma parte de las siguientes menciones: Mención en "orientación educativa" de la titulación de Pedagogia. Mención en "educación de niños y jóvenes" de la titulación de Educación Social. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents

Course materials : 49 records found   beginprevious13 - 22nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.