Course materials

Course materials 53 records found  beginprevious16 - 25nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
16.
6 p, 110.9 KB Aprenentatge del Llenguatge Oral i Escrit [102568] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Català: Aquesta assignatura forma part de la menció Anàlisi i Intervenció Psicoeducativa i està pensada per a la formació d'un/a professional en aquest àmbit. L'assignatura resulta també indicada pera un itinerari de lliure configuració, per tal d'assolir uns coneixements bàsics en la detecció de dificultats i trastorns del desenvolupament del llenguatge. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención Análisis e Intervención Psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Esta asignatura resulta también indicada en itinerario de libre configuración, para alcanzar unos conocimientos básicos en la detección de dificultades y trastornos del desarrollo del lenguaje. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents
17.
4 p, 2.4 MB Atenció, percepció i memòria [26910] / Añaños, Elena ; Sáiz, Dolors ; Baqués Cardona, Josep ; Mas, Maite ; Aparici Aznar, Melina ; Navarrete Sánchez, E ; Fernández, Óscar ; Valldeneu, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2000-01
Llicenciat en Psicologia [444]  
18.
8 p, 119.8 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Camus Torres, Alondra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
19.
7 p, 109.7 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andrés ; Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Ramis Laloux, Yago ; Jordana, Anna ; Borrueco, Marta ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1 Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents
20.
6 p, 110.2 KB Adquisició i processament del llenguatge [101730] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Camus Torres, Alondra ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. [...]
Esta asignatura de primer curso pretende dar herramientas a los estudiantes para que alcancen conocimientos fundamentales sobre dos temas fundamentales en la psicolingüística: cómo adquirimos el lenguaje en la infancia y como lo procesamos. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
21.
5 p, 109.1 KB Aprenentatge del Llenguatge Oral i Escrit [102568] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Català: Aquesta assignatura forma part de la menció Anàlisi i Intervenció Psicoeducativa i està pensada per a la formació d'un/a professional en aquest àmbit. L'assignatura resulta també indicada pera un itinerari de lliure configuració, per tal d'assolir uns coneixements bàsics en la detecció de dificultats i trastorns del desenvolupament del llenguatge. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención Análisis e Intervención Psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Esta asignatura resulta también indicada en itinerario de libre configuración, para alcanzar unos conocimientos básicos en la detección de dificultades y trastornos del desarrollo del lenguaje. [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents
22.
6 p, 85.1 KB Adquisició i processament del llenguatge [101730] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Ramis Laloux, Yago ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
23.
7 p, 84.4 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Aparici Aznar, Melina ; Garau, Adriana ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andrés ; Ramis Laloux, Yago ; Jordana, Anna ; Borrueco, Marta ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Conill Purgimon, Berta ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
24.
5 p, 87.4 KB Aprenentatge del Llenguatge Oral i Escrit [102568] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Català: Aquesta assignatura forma part de la menció Anàlisi i Intervenció Psicoeducativa i està pensada per a la formació d'un/a professional en aquest àmbit. És el 50% de la matèria Adquisició del llenguatge oral i escrit i les seves dificultats, juntament amb l'assignatura Sordeses i trastorns de l'aprenentatge. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]
2 documents
25.
8 p, 96.6 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Ramis Laloux, Yago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  

Course materials : 53 records found   beginprevious16 - 25nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.