Course materials

Course materials 37 records found  beginprevious28 - 37  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
28.
4 p, 100.4 KB Recerca Avançada [42230] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complicada i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles per a una recollida d'informació fiable i valida que sustenti una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
2014-15
Màrqueting [1093]
2 documents
29.
4 p, 101.8 KB Màrqueting Emergent [42227] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
2014-15
Màrqueting [1093]
2 documents
30.
4 p, 103.6 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducció a la Infraestructura informàtica en l'entorn empresarial i al concepte de Sistema Integrat de Gestió, analitzant detalladament els avantatges i inconvenients des d'un punt de vista empresarial de treballar amb un sistema integrat de gestió en comparació d'utilitzar aplicacions individuals per a cada subsistema empresarial. [...]
2014-15
Administració i Direcció d'Empreses [950]
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
2 documents
31.
4 p, 102.9 KB Simulació de Gestió [102350] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Utilització d'un Simulador (Joc d'empreses), que a partir de l'anàlisi de la informació disponible i de la presa de decisions permet l'aplicació d'una estratègia de Màrqueting.
2014-15
Administració i Direcció d'Empreses [950]
Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
2 documents
32.
4 p, 103.2 KB Business Intelligence (Sistemes d'Informació de Negoci) [102194] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar i determinar el grau d'aplicabilitat d'eines enfocades a l'administració i creació de coneixement mitjançant l'anàlisi de les dades existents en una organització.
2014-15
Empresa i Tecnologia [948]
2 documents
33.
3 p, 97.3 KB Recerca Avançada [42230] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más complicada y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este modulo se profundizará en las herramientas imprescindibles para una recogida de información fiable y valida que sustente una buena toma de decisiones en marketing. [...]
2013-14  
34.
4 p, 101.2 KB Màrqueting Emergent [42227] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]
2013-14  
35.
4 p, 103.4 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió [102388] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introducción a la Infraestructura informática en el entorno empresarial y al concepto de Sistema Integrado de Gestión, analizando en detalle las ventajas e inconvenientes desde un punto de vista empresarial de trabajar con un sistema integrado de gestión en comparación con utilizar aplicaciones individuales para cada subsistema empresarial. [...]
2013-14  
36.
4 p, 102.9 KB Simulació de Gestió [102350] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Utilitzación de un Simulador (Juego de Empresas), que a partir del análisis de la información disponible y de la toma de decisiones permite la aplicación de una estrategía de Marketing.
2013-14  
37.
3 p, 101.5 KB Business Intelligence (Sistemes d'Informació de Negoci) [102194] / Obis Artal, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudio y aplicación de herramientas enfocadas a la administración y creación de conocimiento mediante el análisis de los datos existentes en una organización o empresa.
2013-14  

Course materials : 37 records found   beginprevious28 - 37  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.