Course materials

Course materials 57 records found  previous7 - 16nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
7.
5 p, 106.8 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / García Muñoz, Núria ; Prado Pico, Emilio ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Monclus Blanco, Ana Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
This module aims to provide specific methodological knowledge applied to audiovisual and advertising content research, offering the basis of scientific and market research. Learning with this module focuses on quantitative, qualitative and experimental research methods and techniques.
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
8.
4 p, 106.6 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Martin Pascual, Miguel Angel ; Ávalos Del Pino, Maria Carmen ; Marca Frances, Guillem ; Gifreu, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
This module delves into the research of the main tendencies in audiovisual and advertising formats and programming that affect the contents in different media and devices.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
6 p, 111.2 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Valero Sancho, José Luis ; Navarro Bosch, Celina ; Pires de Sa, Fernanda ; Marca Frances, Guillem ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...]
The aim of this module is to deepen in the study, analysis and production of interactive contents in the different media and formats, as well as its cross-media decline and the implementation of the social media communication strategies. [...]
Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
10.
4 p, 101.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep M ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutierrez Garcia, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernandez Peña, Emilio ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
11.
4 p, 106.3 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Monclus Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep M ; Delgado, Matilde ; Gutierrez Garcia, María ; Martin Pascual, Miguel Angel ; Ávalos del Pino, Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
This module delves into the research of the main tendencies in audiovisual and advertising formats and programming that affect the contents in different media and devices.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
12.
4 p, 103.5 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carles ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
13.
3 p, 95.8 KB Pràctiques Externes [42438] / Molina Rodríguez-Navas, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupar les habilitats apreses en el màster en un àmbit professional.
The aim of this module is to develop the learned abilities of the master in a professional field.
Desarrollar las habilidades aprendidas en el máster en un ámbito profesional.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
14.
5 p, 110.5 KB Indústries, Continguts i Recepció [42435] / Franquet, Rosa 1955- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del mòdul 2 és establir les bases d'investigació sobre els diferents aspectes relacionats amb els continguts a l'era digital, les indústries que els generen i els públic que els consumeixen. [...]
This module aims to lay the research foundations about the different aspects associated with the contents in the digital era, the industries that create them and the audiences that consume them. This transversal knowledge acts as a basis for the focus placed on the different aspects that are deepened in the optional modules.
Este módulo pretende sentar las bases de investigación sobre los diferentes aspectos relacionados con los contenidos en la era digital, las industrias que los generan y los públicos que los consumen. [...]

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
15.
4 p, 104.0 KB Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434] / Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes i l'analítica web i digital, per a la seva aplicació a la creació y gestió de productes audiovisuals i publicitaris.
This module delves into the knowledge of the techniques of the audience research, testing of products and web analytics for its implementation in the creation and management of audio-visual and advertising products.
Este módulo profundiza en el conocimiento de las técnicas de estudios de audiencias, testeo de productos y analítica web para su aplicación en la creación y gestión de productos audiovisuales y publicitarios.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
16.
5 p, 106.3 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / García-Muñoz, Núria ; Prado Pico, Emili ; Ramajo Hernández, Nati ; Monclus Blanco, Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
This module aims to provide specific methodological knowledge applied to audiovisual and advertising content research, offering the basis of scientific and market research. Learning with this module focuses on quantitative, qualitative and experimental research methods and techniques.
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents

Course materials : 57 records found   previous7 - 16nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.