Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 607 registros  anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
6 p, 111.3 KB Producció Audiovisual Publicitària [104902] / Lorite, Nicolàs ; Riedweg Perez, Joan ; Crespo Miquel, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema, la televisió i Internet. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualization and realization of audiovisual advertising products. 1. - Production: The general process of audiovisual production in film, television and Internet. Specificity in advertising activity. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales. 1. - Producción: El proceso general de producción audiovisual en el cine, la televisión e Internet. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
12.
5 p, 106.2 KB Mètodes de Recerca en Comunicació Persuasiva [104899] / Huertas Bailén, Amparo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntament amb Investigació de mercats i del consumidor. L'objectiu final de l'assignatura és contribuir al fet que l'alumnat pugui: (a) Afrontar (i avaluar) una investigació científica a l'àmbit de la comunicació persuasiva i la publicitat (saber actuar) (b) Desenvolupar capacitat crítica i autocrítica davant la pràctica comunicativa (saber ser) (c) Aprendre a realitzar presentacions orals (saber defensar idees pròpies).
The subject is part of the Communication Research area, along with Market and Consumer Research. The main objective is to help students to: a) Face up (and evaluate) a scientific research in the field of persuasive communication and advertising (know how to act) b) Develop critical and self-critical ability to analyze communicative practices (know how) c) Learn to make oral presentations (know how to defend own ideas).
La asignatura forma parte del bloque formativo Investigación en Comunicación, juntamente con Investigación de mercados y del consumidor. El objetivo final de la asignatura es contribuir a que el alumnado pueda: (a) Afrontar (y evaluar) una investigación científica en el ámbito de la comunicación persuasiva y la publicidad (saber actuar) (b) Desarrollar capacidad crítica y autocrítica ante la práctica comunicativa (saber ser). [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
13.
5 p, 105.9 KB Fotografia Publicitària [104898] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La FOTOGRAFIA PUBLICITÀRIA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació mitjançant la creació d'imatges simbòliques. La imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i dimpacte visual. [...]
ADVERTISING PHOTOGRAPHY is the ability to find creative solutions to communication problems through the creation of symbolic images. The image is the foundation for the development of creative communication proposals with visual impact. [...]
La FOTOGRAFÍA PUBLICITARIA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de la creación de imágenes simbólicas. La imagen es fundamento para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
14.
5 p, 105.8 KB Projectes Publicitaris i de Relacions Públiques [104896] / Martínez Moreno, Alejandro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar les diferents tècniques creatives i d'ideació en Publicitat i Relacions Públiques. - Practicar a través de diferents projectes mitjançant el learn by doing. - Crear, produir i presentar un projecte anual 360 que permeti aplicar tant l'estratègia creativa com el desenvolupament execucional, utilitzant les tècniques creatives i d'ideació de Publicitat i Relacions Públiques.
- Learn and practice the different creative and ideation techniques in Advertising and Public Relations. - Practice, through specific projects, learning by doing. - Create, produce and carry out some creative pieces under the umbrella of a 360 project that allows applying both creative strategy and executional development, including some of the creative and ideation techniques for Advertising and Public Relations.
- Conocer y estudiar las distintas técnicas creativas y de ideación en Publicidad y Relaciones Públicas. - Practicar a través de distintos proyectos mediante el learn by doing. - Crear, producir y presentar un proyecto anual 360 que permita aplicar tanto la estrategia creativa como el desarrollo ejecucional, utilizando las técnicas creativas y de ideación de Publicidad y Relaciones Públicas.

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
15.
6 p, 110.5 KB Expressió Escrita, Oral i Audiovisual [104895] / Blanco Pont, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Objectius d'aprenentatge generals: - Adquirir competències en el coneixement i l'ús dels sistemes i recursos expressius propis dels llenguatges escrit i audiovisual en l'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. [...]
1. General learning objectives: - Acquire skills in the knowledge and use of the expressive systems and resources of written and audiovisual languages in the field of publicity and public relations. [...]
1. Objetivos de aprendizaje generales: - Adquirir competencias en el conocimiento y el uso de los sistemas y recursos expresivos propios de los lenguajes escrito y audiovisual en el ámbito de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
16.
5 p, 107.0 KB Estàndard Oral i Escrit de la Llengua Espanyola [103870] / Gutierrez Gonzalez, Yurena ; Machuca Ayuso, María Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquesta assignatura és perfeccionar la capacitat d'anàlisi i producció de textos per als mitjans de comunicació tant en la seva varietat oral com escrita. Al final del curs, l'alumnat ha de conèixer les principals característiques d'una sèrie de models textuals, la qual cosa li permetrà aplicar aquests coneixements a la composició de textos en espanyol.
The purpose of this subject is to improve the ability of analysis and production of texts for the media both in their oral and written variety. At the end of the course, students should know the main characteristics of a series of textual models, which will allow them to apply this knowledge to the composition of texts in Spanish.
El objetivo de esta asignatura es perfeccionar la capacidad de análisis y producción de textos para los medios de comunicación tanto en su variedad oral como escrita. Al final del curso, los estudiantes deben conocer las principales características de una serie de modelos textuales, lo que les permitirá aplicar estos conocimientos a la composición de textos en español.

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
17.
7 p, 112.4 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Diez Jimenez, Mercedes ; Reales Guisado, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
18.
7 p, 112.9 KB Història de la Comunicació [103865] / Balsebre, Armand ; Serra Folch, Carolina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs i pertany al bloc formatiu de "Comunicació". A partir d'aquesta assignatura l'estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Publicitat i Relacions Públiques, que li permetrà ser capaç de: - Transmetre informació, idees, problemes i soluciones sobre l'activitat de la Publicitat i les Relacions Públiques. [...]
Objectives The course is taken in the first year and belongs to the "Communication" training block. From this subject the students will reach fundamental objectives of the Degree in Advertising and Public Relations, which will allow them to be able to: -To convey information, ideas, problems and solutions on the activity of Advertising and Public Relations. [...]
La asignatura se realiza en primer curso y pertenece al bloque formativo de "Comunicación". A partir de esta asignatura el alumnado alcanzará objetivos fundamentales del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas, que le permitirá ser capaz de: -Transmitir información, ideas, problemas y soluciones sobre la actividad de la Publicidad y las Relaciones Públicas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
19.
6 p, 120.4 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Estratègia en Publicitat i Relacions Públiques, l'objectiu principal és facilitar als alumnes les eines perquè tinguin la capacitat de dissenyar estratègies de comunicació eficaces. [...]
This subject is part of the subject Strategy in Advertising and Public Relations, whose main objective is to provide students with the tools to have the ability to design effective communication strategies. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
20.
4 p, 102.1 KB Direcció de Comptes [103162] / Lavilla Raso, Montse ; Places Fernando, Mireya ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
• Coneixement figura director de comptes • Acostament al sector de les agències • Planificació estratègica: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creació estratègia i pla de comunicació • Noves estratègies en below the line i Internet • Eines per a presentacions. [...]
• Knowledge of the account manager figure • Approach to the agency sector • Strategic planning: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creation of strategy and communication plan • New strategies below the line and the Internet • Presentation tools. [...]
• Conocimiento figura director de cuentas • Acercamiento al sector de las agencias • Planificación estratégica: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creación estrategia y plan de comunicación • Nuevas estrategias en below the line e Internet • Herramientas para presentaciones. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 607 registros   anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.