Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 137 registros  anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
11.
9 p, 122.5 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Camus Torres, Alondra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
The objective of this course is to gain knowledge of the influence of multilingual contexts in the features of typical and atypical language development and processing, as well as of the influence of culture and socioeconomic status (SES) in language development. [...]
Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
12.
7 p, 128.9 KB Adquisició i processament del llenguatge [101730] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Resina Curado, Paula ; Camus Torres, Alondra ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. [...]
The aim of this course is to provide students with basic knowledge about two basic subjects in psycholinguistics: how we acquire language in infancy and how we process language. The main objectives of the subject are: - Know the main theoretical frameworks in psycholinguistics - Describe the features and functions of human language - Understand the different phases of human language processing and know the internal representations associated with it. [...]
Esta asignatura de primer curso pretende dar herramientas a los estudiantes para que alcancen conocimientos fundamentales sobre dos temas fundamentales en la psicolingüística: cómo adquirimos el lenguaje en la infancia y como lo procesamos. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
13.
6 p, 111.2 KB Aprenentatge del Llenguatge Oral i Escrit [102568] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Català: Aquesta assignatura forma part de la menció Anàlisi i Intervenció Psicoeducativa i està pensada per a la formació d'un/a professional en aquest àmbit. L'assignatura resulta també indicada pera un itinerari de lliure configuració, per tal d'assolir uns coneixements bàsics en la detecció de dificultats i trastorns del desenvolupament del llenguatge. [...]
This subject is part of the specialisation Psychoeducative Analysis and Intervention, and is designed for the training of a professional in this field. This subject forms part of freely configurable itineraries towards the acquisition of basic knowledge in the detection of language development difficulties and disorders. [...]
Esta asignatura forma parte de la mención Análisis e Intervención Psicoeducativa y está pensada para la formación de un / a profesional en este ámbito. Esta asignatura resulta también indicada en itinerario de libre configuración, para alcanzar unos conocimientos básicos en la detección de dificultades y trastornos del desarrollo del lenguaje. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
14.
2 p, 69.1 KB Teatre espanyol contemporani [21566] / Aznar Soler, Manuel 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1998-99
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
15.
2 p, 1.4 MB Teatro español contemporaneo (siglo XX) [0000] / Aznar Soler, Manuel 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1996-97
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
16.
2 p, 1.3 MB Literatura Espanyola Contemporània II [21514] / Amores, Montserrat ; Aznar Soler, Manuel 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1996-97
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
17.
2 p, 1.2 MB Literatura Espanyola Contemporània II [21514] / Amores, Montserrat ; Aznar Soler, Manuel 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1996-97
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  
18.
7 p, 115.9 KB Literatura, Cultura i Societat [43020] / Rodríguez Rodríguez, Juan ; Aznar Soler, Manuel 1951- ; Lopez Garcia, Jose Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La derrota, després de tres anys de guerra, de la Segona República en 1939 va provocar l'èxode de centenars de milers de ciutadans espanyols davant el temor de la sagnant repressió deslligada pels militars revoltats en 1936; entre ells, nombrosos intel·lectuals, escriptors i artistes, el millor de la cultura espanyola del primer terç del segle XX, que havien manifestat el seu compromís en la construcció i defensa de la República i els seus governs democràtics i legítims. [...]
La derrota, tras tres años de guerra, de la Segunda República en 1939 provocó el éxodo de centenares de miles de ciudadanos españoles ante el temor de la sangrienta represión desatada por los militares sublevados en 1936; entre ellos, numerosos intelectuales, escritores y artistas, lo mejor de la cultura española del primer tercio del siglo XX, que habían manifestado su compromiso en la construcción y defensa de la República y sus gobiernos democráticos y legítimos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Llengua Espanyola, Literatura Hispànica i Espanyol com a Llengua Estrangera [1176]
3 documentos
19.
9 p, 123.5 KB Pràcticum III [104191] / Lorente Guerrero, Juan ; Aparici Aznar, Melina ; Auge Domenech, Laura ; Piña, Joan ; Fuentes Cabrera, Juan Fernando ; Naches Solsona, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
BLOC I: L'objectiu fonamental del Bloc I és completar la formació dels estudiants en situacions pràctiques donant una formació professional aplicada a l'alumne com a futur logopeda en pacients afectats de patologies del llenguatge, deglució, audició i veu, en població infantil i adulta. [...]
BLOQUE I: El objetivo fundamental del Bloque I es completar la formación de los estudiantes en situaciones prácticas dando una formación profesional aplicada al alumno como futuro logopeda en pacientes afectados de patologías del lenguaje, deglución, audición y voz, en población infantil y adulta. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
20.
7 p, 128.4 KB Adquisició i processament del llenguatge [101730] / Soler Vilageliu, Olga ; Aparici Aznar, Melina ; Resina Curado, Paula ; Camus Torres, Alondra ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura de primer curs preten donar eines als estudiants per a que assoleixin coneixements fonamentals sobre dos temes cabdals en la psicolingüística: com adquirim el llenguatge a la infància i com el processem. [...]
Esta asignatura de primer curso pretende dar herramientas a los estudiantes para que alcancen conocimientos fundamentales sobre dos temas fundamentales en la psicolingüística: cómo adquirimos el lenguaje en la infancia y como lo procesamos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 137 registros   anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
1 Aznar, M. L.
1 Aznar, M. P.
1 Aznar, M..
1 Aznar, M.L.
5 Aznar, Maria Luisa
1 Aznar, Maria Luisa,
1 Aznar, Marianne
1 Aznar, Mónica
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.