Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 46 registros  anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.04 segundos. 
11.
5 p, 109.5 KB Treball de Final de Màster [43976] / Casas-Tost, Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Paoliello, Antonio ; Qu, Xianghong ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pascual Calvo, Xavier ; Rovira Esteva, Sara ; Espín García, María del Carmen ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Julia ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...]
The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...]
El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]

2022-23
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
12.
4 p, 106.4 KB Teories de la Didàctica de la Llengua [43970] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Mont Algamasilla, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En aquest mòdul l'alumnat, docents en formació, coneixerà les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se li proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin a qui aprèn una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades.
In this module students, who are pre-service teachers, will learn about the main current theories, approaches and methods for teaching and learning a foreign language. In this module student-teachers will explore tools for designing, implementing and assessing teaching tasks that allow foreign language learners to develop, in formal learning environments, their interactive competences and related skills.
En este módulo el alumnado, docentes en formación, conocerán las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se le proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a quienes aprenden una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.

2021-22
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
13.
5 p, 109.7 KB Treball de Final de Màster [43976] / Casas-Tost, Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Paoliello, Antonio ; Qu, Xianghong ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pascual Calvo, Xavier ; Rovira Esteva, Sara ; Espín García, María del Carmen ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Llompart Esbert, Júlia ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...]
The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...]
El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]

2021-22
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
14.
9 p, 152.5 KB L'Educació Plurilingüe: Tendències i Perspectives de Recerca [43225] / Dooly Owenby, Melinda ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Introducció a projectes multilingües en centres educatius dins el marc europeu. Introducció a la investigació relacionada amb l'aprenentatge integrat de llengües i altres disciplines. Se amb la investigació i la seva aplicació a la multiliteracidad i la multimodalitat. [...]
Introduction to multilingual projects for schools within the European framework. Introduction to research related to integrating language learning and other curricula. Become familiar with research and its application to multiple literacies and multimodality. [...]
Introducción a proyectos multilingües en centros educativos dentro del marco europeo. Introducción a la investigación relacionada con el aprendizaje integrado de lenguas y otras disciplinas. Familiarse con la investigación y su aplicación a la multiliteracidad y la multimodalidad. [...]

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
15.
8 p, 132.7 KB L'Aprenentatge de Llengua Estrangera (Anglès) en l'Educació Primària Mitjançant les TIC [103580] / Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs és obligatori per a l'alumnat matriculat en la Menció d'anglès i optatiu per a qualsevol estudiant d'Educació Primària. S'adreça a tots els futurs mestres interessats a integrar l'ús de les tecnologies per promoure l'aprenentatge de llengües i el treball col·laboratiu. [...]
This course is compulsory for any student enrolled in the English as a Foreign Language Minor and an optional subject for anyone studying to become a primary education teacher. It is therefore addressed to all prospective teachers interested in exploring how to integrate the use of technology in the promotion of language learning and collaborative work. [...]
Este curso es obligatorio para los alumnos matriculados en la mención de inglés y optativo para cualquier alumno de educación primaria. Es dirigida a todos los futuros maestros interesados en integrar el uso de las tecnologías para promover el aprendizaje de lenguas y trabajo colaborativo. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
16.
8 p, 141.0 KB L'Educació Plurilingüe: Tendències i Perspectives de Recerca [43225] / Dooly Owenby, Melinda ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Introducció a projectes multilingües en centres educatius dins el marc europeu. Introducció a la investigació relacionada amb l'aprenentatge integrat de llengües i altres disciplines. Se amb la investigació i la seva aplicació a la multiliteracidad i la multimodalitat. [...]
Introducción a proyectos multilingües en centros educativos dentro del marco europeo. Introducción a la investigación relacionada con el aprendizaje integrado de lenguas y otras disciplinas. Familiarse con la investigación y su aplicación a la multiliteracidad y la multimodalidad. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
17.
8 p, 132.6 KB L'Aprenentatge de Llengua Estrangera (Anglès) en l'Educació Primària Mitjançant les TIC [103580] / Dooly Owenby, Melinda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs és obligatori per a l'alumnat matriculat en la Menció d'anglès i optatiu per a qualsevol estudiant d'Educació Primària. S'adreça a tots els futurs mestres interessats a integrar l'ús de les tecnologies per promoure l'aprenentatge de llengües i el treball col·laboratiu. [...]
Este curso es obligatorio para los alumnos matriculados en la mención de inglés y optativo para cualquier alumno de educación primaria. Es dirigida a todos los futuros maestros interesados en integrar el uso de las tecnologías para promover el aprendizaje de lenguas y trabajo colaborativo. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
18.
5 p, 109.5 KB Treball de Final de Màster [43976] / Casas-Tost, Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Paoliello, Antonio ; Liao Pan, Shu-Ching ; Qu, Xianghong ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; Pascual Calvo, Xavier ; Rovira Esteva, Sara ; Espín García, María del Carmen ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Vargas Urpi, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...]
El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]

2020-21
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
19.
4 p, 104.9 KB Teories de la Didàctica de la Llengua [43970] / Casas-Tost, Helena ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Mont Algamasilla, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En aquest mòdul, els i les alumnes, futurs docents en formació, coneixeran les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se'ls proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin als i les aprenents d'una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades.
En este módulo los alumnos, futuros docentes en formación, conocerán las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se les proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a los aprendices de una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.

2020-21
Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documentos
20.
4 p, 104.7 KB Teories de la Didàctica de la Llengua [43970] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; Morodo, Andy ; Mont Algamasilla, Maria
En aquest mòdul, els i les alumnes, futurs docents en formació, coneixeran les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se'ls proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin als i les aprenents d'una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades.
En este módulo los alumnos, futuros docentes en formación, conocerán las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se les proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a los aprendices de una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.

2019-20
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 46 registros   anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
7 Dooly, Melinda
1 Dooly, Melinda, Universitat Autònoma de Barcelona
2 Dooly, Melinda, Universitat Autònoma de Barcelona, 0000-0002-1478-4892
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.