Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 386 registros  anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
5 p, 105.7 KB Gestió Corporativa [103773] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...]
In this course, we examine how organizations working in the tourism and hospitality sector capitalize on digital marketing and social media building consumer-to-consumer interactions to support their marketing efforts and leverage customer trust. [...]
En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
12.
6 p, 109.8 KB Direcció Internacional de Grups Hotelers [103772] / Santolalla Garcia, Beatriz ; Carrer, Deborah ; Ibañez Buela, Romualdo ; Belenes Casas, Gerard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
La configuració de la planta hotelera actual a nivell mundial ha canviat molt substancialment als darrers anys per tal donar servei a un client que demanda una atenció personalitzada i adaptada a les seves necessitats actuals a qualsevol lloc del món. [...]
The configuration of the worldwide current hotel sector has changed substantially in recent years to give service to a customer who requests personalized attention and adaptability to their current needs anywhere in the world. [...]
La configuración de la planta hotelera actual a nivel mundial ha cambiado sustancialmente en los últimos años para dar así servicio a un cliente que solicita una atención personalizada y adaptada a sus necesidades actuales en cualquier lugar del mundo. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
13.
6 p, 106.6 KB Creació d'Empreses i Innovació [103771] / López Orozco, Tatiana ; Aparicio, Sebastián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Aquesta assignatura s'emmarca dins del grup d'assignatures del Grau de Direcció Hotelera que tenen a veure amb la gestió d'empreses (comptabilitat, direcció comercial, direcció financera, etc. ), però en aquest cas amb la transversalitat que representen els continguts sobre Emprenedoria i concretament sobre Creació d'empreses i Innovació en l'àmbit del sector turístic. [...]
This subject is part of a series of courses taught in the Bachelor's Degree in Hotel Management, which are related to business management. Nonetheless, this subject is transversal to the contents of entrepreneurship, and particularly of new business formation and innovation within the context of the tourism sector. [...]
Esta asignatura se enmarca dentro del grupo de asignaturas del Grado de Dirección Hotelera que tienen que ver con la gestión de empresas (contabilidad, dirección comercial, dirección financiera, etc. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
14.
5 p, 109.3 KB Anàlisi d'Instal·lacions i Equips i Manteniment [103770] / Lozano Alfaro, Isaac ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Al finalitzar l'assignatura l'estudiant haurà de ser capaç de: 1. Identificar la normativa legal vigent, tant pel que fa a les lleis en vigor com al manteniment de les instal·lacions. 2. Conèixer la necessitat d'aplicar la normativa i les seves repercussions penals en cas d'incompliment. [...]
At the end of the course the student must be able to: 1. Identify the current legal regulations, both regarding to current laws and the maintenance of facilities. 2. Know the need to apply the regulations and their criminal repercussions in case of non-compliance. [...]
Al finalizar la asignatura los estudiantes deberán ser capaces de: 1. Identificar la normativa legal vigente, tanto en cuanto a las leyes en vigor como al mantenimiento de las instalaciones. 2. Conocer la necesidad de aplicar la normativa y sus repercusiones penales en caso de incumplimiento. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
15.
5 p, 108.6 KB Habilitats Informàtiques i d'Estudi [103769] / López Orozco, Tatiana ; Pedote, Giuseppe Simone ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
1. Proporcionar als estudiants habilitats fonamentals destudi i comunicació per al seu aprenentatge recerca i pràctica. 2. Millorar el coneixement informàtic dels estudiants, la comprensió bàsica dels sistemes operatius i un coneixement pràctic del programari comunament utilitzat en entorns acadèmics i professionals. [...]
1. Provide students with fundamental study and communication skills for their learning, research, and practice. 2. Improve students' computer literacy, their basic understanding of operating systems, and a working knowledge of software commonly used in academic and professional settings. [...]
1. Proporcionar a los estudiantes habilidades fundamentales de estudio y comunicación para su aprendizaje investigación y práctica. 2. Mejorar el conocimiento informático de los estudiantes, su comprensión básica de los sistemas operativos y un conocimiento práctico del software comúnmente utilizado en entornos académicos y profesionales. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
16.
7 p, 115.3 KB Segona Llengua Estrangera I (Francès) [103768] / Juanola Ep Sabaté, Yolande Lydie ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'alumnat adquireix un seguit de coneixements lingüístics I desenvolupa competències comunicatives tant en la interacció oral com en l'expressió escrita, de manera que al final d'aquest primer curs ha de ser capaç de fer el següent: ü Reconèixer els signes ortogràfics propis del francès i relacionar-los amb els fonemes corresponents. [...]
Students acquire the knowledge of the language described in section 5 of this document. They also develop communicative competences in oral and written interaction, being able to do the following at the end of the course: Recognise the orthographic marks of French and relate them to the corresponding phonemes. [...]
El alumnado adquiere unos conocimientos lingüísticos i desarrolla competencias comunicativas tanto en la interacción oral como en la expresión escrita, de manera que al final de este primer curso tiene que ser capaz de: Reconocer los signos ortográficos propios del francés y relacionarlos con las fonemas correspondientes. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
17.
10 p, 117.7 KB Segona Llengua Estrangera I (Alemany) [103767] / Fritsche, Robert ; Auracher, Eva Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Objectius de coneixement L'estudiant adquireix un seguit de coneixements lingüístics reflectits en el punt "continguts" d'aquest document. A més, desenvolupa competències comunicatives tant en la interacció oral com en l'escrita, de manera que al final d'aquest primer curs ha de ser capaç de: 1. [...]
Knowledge-related objectives Students acquire the language content described in section "content" of this document. They also develop communicative competences in oral and written interaction, being able to do the following at the end of the course. [...]
Objetivos de conocimiento El estudiante adquiere una serie de conocimientos lingüísticos reflejados en el punto 5 de este documento. Además, desarrolla competencias comunicativas tanto en la interacción oral como en la escrita, de manera que al final de este primer curso tiene que ser capaz de: 1. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
18.
7 p, 111.0 KB Primera Llengua Estrangera II (Anglès) [103763] / Nicholson, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Objectius de coneixements L'alumnat adquireix un seguit de coneixements lingüístics i desenvolupa competències comunicatives tant en la interacció oral com en l'escrita, de manera que al final d'aquest segon curs és capaç de fer el següent: 1. [...]
Knowledge-related objectives Students acquire linguistic knowledge and develop written and oral communication skills, so that at the end of this second year they are able to: 1. Express themselves effectively, both orally and in writing, on issues of general interest and their specialization 2. [...]
Objetivos de conocimiento El alumnado adquiere una serie de conocimientos lingüísticos y desarrolla competencias comunicativas tanto en la interacción oral como en la escrita, de manera que al final de este segundo curso es capaz de hacer lo siguiente: 1. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
19.
7 p, 108.7 KB Primera Llengua Estrangera I (Anglès) [103760] / Nicholson, Roger ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Objectius de coneixement L'estudiant adquireix un seguit de coneixements lingüístics i desenvolupa competències comunicatives tant en la interacció oral com en l'escrita, de manera que en acabar aquest segon curs és capaç de: 1. [...]
Students acquire linguistic knowledge and develop written and oral communication skills, so that at the end of this first year they are able to: 1. Express themselves both orally and in writing on issues of general interest. [...]
Objetivos de conocimiento El estudiante adquiere una serie de conocimientos lingüísticos desarrolla competencias comunicativas tanto en la interacción oral como en la escrita, de manera que al finalizar este segon curso es capaz de: 1. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
20.
5 p, 108.8 KB Estratègies Directives i de Comunicació en la Gestió Hotelera [103759] / Aguar Martínez, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Al final de l'assignatura l'alumnat serà capaç de: Conèixer com funciona i s'estructura la informació en els mitjans de comunicació Identificar els seus punts forts i punts febles com a comunicador/a Aplicar la seva capacitat d'anàlisi, de reflexió i de síntesi Saber desenvolupar les tècniques d'argumentació i de persuasió en un discurs Conèixer, aplicar i desenvolupar els elements clau del treball en equip Aprendre a posar en pràctica l'empatia, l'escolta activa i l'asertivitat.
Through the contents of this subject, students will be able to: Understand how to order and structure information in different media. Identify their strong and weak points as communicators. Apply their ability to analyze, reflect and summarize. [...]
A final de la asignatura el alumnado será capaz de: Conocer cómo funciona y se estructura la información en los medios de comunicación Identificar sus puntos fuertes y puntos débiles como comunicador / a Aplicar su capacidad de análisis, de reflexión y de síntesis Saber desarrollar las técnicas de argumentación y persuasión en un discurso Conocer, aplicar y desarrollar los elementos clave del trabajo en equipo Aprender a poner en práctica la empatía, la escucha activa y la asertividad.

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 386 registros   anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.