Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 66 registros  anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
11.
8 p, 112.3 KB Recerca Avançada [42230] / López Sintas, Jordi ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
12.
9 p, 120.3 KB Models de Gestió Comercial [102351] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Context Es tracta d'una assignatura optativa de 6 crèdits ECTS per als graus d'Administració i Direcció d'Empreses, economia i marketing impartits a la UAB, i s'ofereix al segon semestre de quart curs. [...]
Context This is an elective course of 6 ECTS for students of Business Administration and Management, Economics and Marketing Studies taught at UAB and is offered during the second semester of the fourth year. [...]
Contexto Se trata de una asignatura optativa de 6 créditos ECTS para los grados de Administración y Dirección de Empresas, Economía y marketing impartidos en la UAB, y se ofrece el segundo semestre de cuarto curso. [...]

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documentos
13.
7 p, 116.6 KB Temes Avançats en Creació d'Empreses i Gestió de Pimes [42781] / Capelleras i Segura, Joan-Lluís ; Llonch Andreu, Joan ; López Sintas, Jordi ; van Hemmen, Stefan Felix ; Rialp Criado, Alejandro ; Urbano, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu principal d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants una sòlida comprensió conceptual i empírica de la recerca en l'emprenedoria i la gestió de les PIMES. Així, el mòdul està orientat a ajudar els estudiants a desenvolupar una valoració crítica dels conceptes, marcs teòrics, metodologies i preguntes actuals de recerca en aquest camp.
The main objective of this module is to provide students with a solid conceptual and empirical understanding of research on entrepreneurship and SME management. As such, the module is aimed at helping students develop a critical appreciation of the concepts, theoretical frameworks, methodologies, and current research questions that animate the field.
El objetivo principal de este módulo es proporcionar a los estudiantes una sólida comprensión conceptual y empírica de la investigación en emprendimiento y la gestión de las PYME. Así, el módulo tiene como objetivo ayudar a los estudiantes a desarrollar una apreciación crítica de los conceptos, marcos teóricos, metodologías y preguntas de investigación actuales de este campo.

2021-22
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]
3 documentos
14.
7 p, 115.3 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Sintas, Jordi ; López Belbeze, María Pilar ; López Vicario, José ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
15.
7 p, 115.8 KB Temes Avançats en Creació d'Empreses i Gestió de Pimes [42781] / Capelleras i Segura, Joan-Lluís ; Llonch Andreu, Joan ; López Sintas, Jordi ; van Hemmen, Stefan Felix ; Rialp Criado, Alejandro ; Urbano, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu principal d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants una sòlida comprensió conceptual i empírica de la recerca en l'emprenedoria i la gestió de les PIMES. Així, el mòdul està orientat a ajudar els estudiants a desenvolupar una valoració crítica dels conceptes, marcs teòrics, metodologies i preguntes actuals de recerca en aquest camp.
El objetivo principal de este módulo es proporcionar a los estudiantes una sólida comprensión conceptual y empírica de la investigación en emprendimiento y la gestión de las PYME. Así, el módulo tiene como objetivo ayudar a los estudiantes a desarrollar una apreciación crítica de los conceptos, marcos teóricos, metodologías y preguntas de investigación actuales de este campo.

2020-21
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]
3 documentos
16.
5 p, 104.4 KB Treball de Final de Màster [42231] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics.
Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
17.
8 p, 112.1 KB Recerca Avançada [42230] / López Sintas, Jordi ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...]
La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
18.
8 p, 117.3 KB Models de Gestió Comercial [102351] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Context Es tracta d'una assignatura optativa de 6 crèdits ECTS per als graus d'Administració i Direcció d'Empreses, economia i marketing impartits a la UAB, i s'ofereix al segon semestre de quart curs. [...]
Contexto Se trata de una asignatura optativa de 6 créditos ECTS para los grados de Administración y Dirección de Empresas, Economía y marketing impartidos en la UAB, y se ofrece el segundo semestre de cuarto curso. [...]

2020-21
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documentos
19.
1 p, 45.8 KB Marketing aplicat a la producció cultural [23326] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Humanitats [78]  
20.
1 p, 45.8 KB Marketing aplicat a la producció cultural [23326] / López Sintas, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Humanitats [78]  

Materiales académicos : Encontrados 66 registros   anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.