Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 9 registros  La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
6 p, 114.7 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Peres Garzezi, Luiz ; Ortín, Pere 1968 ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
This course aims to consolidate, in a practical and innovative way, the contents worked on in the different modules of the Master within a journalistic work structure. Students must design, produce, publish and manage different types of journalistic content and generate innovative communicative proposals in terms of formats, platforms and audiences. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2023-24
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documentos
2.
6 p, 110.0 KB Teories de l'Empresa [104676] / Garcia Cestona, Miguel Angel ; Gispert Pellicer, Carles ; Ortin Angel, Pere ; Lloret Villota, Juan ; Ponomareva Minchenko, Yulia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs presenta la visió que els economistes tenen sobre l'empresa, i en concret les principals teories relacionades amb l'empresa i normalment identificades en anglès sota el terme de "theories of the firm" i que en el curs anomenarem teories de l'empresa. [...]
This course presents the vision that economists have about the organizations and, in particular, the main theories related to the firm and normally identified in English under the term "theories of the firm" and that in the course we will denominate "Teories de l'empresa". [...]
Este curso presenta la visión que los economistas tienen sobre la empresa, y en concreto las principales teorías relacionadas con la empresa y normalmente identificadas en inglés bajo el término de "theories of the firm" y que en el curso denominaremos teorías de la empresa. [...]

2023-24
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documentos
3.
8 p, 117.0 KB Disseny Organitzatiu [104679] / Ortin Angel, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El disseny de les organitzacions empresarials es el resultat d'un procés de delegació de decisions. Al llarg d'aquest curs s'intenten donar els instruments conceptuals per intentar valorar monetàriament els beneficis i els costos de la delegació de decisions, i per tant com aquestes decisions acaben afectant a l'estructura organitzativa de l'empresa i a la seva capacitat de crear de valor i com a conseqüència la seva competitivitat. [...]
The design of business organizations is the result of a delegation process of decision-making. Throughout this course, we try to provide the conceptual instruments in order to value in monetary terms the benefits and costs of the delegation of decisions, and therefore how these decisions end up affecting the organizational structure of the company and its ability to create value and as a consequence its competitiveness. [...]
El diseño de las organizaciones empresariales es el resultado de un proceso de delegación de decisions. A lo largo de este curso se intenta abordar una serie de instrumentos conceptuales que permitan valorar monetariamente los beneficios y los costes de la delegación de decisiones, y por tanto entender cómo estas decisiones acaban afectando a la estructura organitzativa de la empresa y a su capacidad para crear de valor y cómo consecuencia su capacidad competitivitat. [...]

2023-24
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documentos
4.
10 p, 126.3 KB Comunicació Intercultural [103099] / Rull Ribó, David ; Ortín, Pere 1968 ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura de comunicació intercultural pretén que l'alumne/a es conscienciï de les relacions interpersonals i intergrupals dins de la situació mediàtica intercultural derivada de la globalització, que adquireixi una sèrie d'eines crítiques per analitzar aquesta situació geopolítica que determina la comunicació intercultural, que practiqui una nova metodologia d'anàlisi d'aquesta societat híbrida i que adquireixi una visió crítica sobre les relacions que s'estableixen entre persones, col·lectius i institucions que partint d'experiències, discursos i 1 relacions que s'estableixen entre persones, col·lectius i institucions que partint d'experiències, discursos i representacions socioculturalment diverses, estableixen xarxes de comunicació interculturals on desenvolupen el diàleg o el rebuig , l'acord o la confrontació, intercanvi d'experiències o rebuig de les alienes. [...]
The subject of intercultural communication aims to make the student aware of interpersonal and intergroup relationships within the intercultural media situation derived from globalization, which has acquired a series of critical tools to analyze this geopolitical situation that determines intercultural communication, which practice a new methodology of analysis of this hybrid society and that it acquires a critical vision on the relations that are established between people, groups and institutions that based on socioculturalally diverse experiences, 1 established between people, groups and institutions that based on socioculturalally diverse experiences, speeches and representations, establish intercultural communication networks where they develop dialogue or rejection , the agreement or confrontation, exchange of experiences or rejection of others. [...]
La asignatura de comunicación intercultural pretende que el alumna/a se conciencie de las relaciones interpersonales e intergrupales dentro de la situación mediática intercultural derivada de la globalización, que adquiera una serie de herramientas críticas para analizar esta situación geopolítica que determina la comunicación intercultural, que practique una nueva metodología de análisis de esta sociedad híbrida y que adquiera una visión crítica sobre las relaciones que se establecen entre personas, colectivos e instituciones 1 adquiera una visión crítica sobre las relaciones que se establecen entre personas, colectivos e instituciones que partiendo de experiencias, discursos y representaciones socioculturalmente diversas, establecen redes de comunicación interculturales donde desarrollan el diálogo o el rechazo, el acuerdo o la confrontación, intercambio de experiencias o rechazo de las ajenas. [...]

2023-24
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
5.
8 p, 115.8 KB Comportament, contractes, organitzacions i recursos humans [41982] / Ponomareva Minchenko, Yulia ; Garcia Cestona, Miguel Angel ; van Hemmen, Stefan Felix ; Ortin Angel, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest mòdul inclou diversos temes relacionats amb l'anàlisi econòmica de l'organització interna de l'empresa. El desenvolupament del mòdul té com a principal objectiu proporcionar els coneixements de teoria econòmica que permetin realitzar recerca aplicada en diferents camps de la gestió empresarial. [...]
This module includes several topics related to the economic analysis of the internal organization of the firm. The organization and development of the module will take into account the main learning objective of providing students with relevant economic theory to perform applied research in different fields of management. [...]
Este módulo incluye varios temas relacionados con el análisis económico de la organización interna de la empresa. El desarrollo del módulo tiene como principal objetivo proporcionar los conocimientos de teoría económica que permitan realizar investigación aplicada en diferentes campos de la gestión empresarial. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió, Organització i Economia de l'Empresa / Management, Organitzation and Business Economics [917]
3 documentos
6.
5 p, 111.8 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Peres Garzezi, Luiz ; Ortín, Pere 1968 ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
This course aims to consolidate, in a practical and innovative way, the contents worked on in the different modules of the Master within a journalistic work structure. Students must design, produce, publish and manage different types of journalistic content and generate innovative communicative proposals in terms of formats, platforms and audiences. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2022-23
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documentos
7.
5 p, 111.9 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Tejedor, Santiago ; Ortín, Pere 1968 ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
This course aims to consolidate, in a practical and innovative way, the contents worked on in the different modules of the Master within a journalistic work structure. Students must design, produce, publish and manage different types of journalistic content and generate innovative communicative proposals in terms of formats, platforms and audiences. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2021-22
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documentos
8.
5 p, 110.4 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Pérez Tornero, José Manuel ; Montagut Martínez, Albert ; Ortín, Pere 1968 ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documentos
9.
5 p, 110.4 KB Taller de Producció Periodística [43966] / Carniel Bugs, Ricardo ; Pérez Tornero, José Manuel ; Montagut Martínez, Albert ; Ortín, Pere 1968 ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té l'objectiu de consolidar, de forma pràctica i innovadora, els continguts treballats en els diferents mòduls del màster dins d'una estructura de treball periodístic. Els estudiants hauran de dissenyar, produir, publicar i gestionar diferents tipus de contingut periodístic i generar propostes comunicatives innovadores en termes de formats, canals i públics. [...]
Este módulo tiene el objetivo de consolidar, de forma práctica e innovadora, los contenidos trabajados en los diferentes módulos del máster dentro de una estructura de trabajo periodístico. Los estudiantes deberán diseñar, producir, publicar y gestionar diferentes tipos de contenido periodístico y generar propuestas comunicativas innovadoras en términos de formatos, canales y públicos. [...]

2019-20
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
3 documentos

Vea también: autores con nombres similares
2 Ortin, P.
2 Ortín, P.
14 Ortín, Pere
1 Ortín, Pere,
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.