Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 355 registros  anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.02 segundos. 
11.
5 p, 106.4 KB e-Marketing Turístic [104965] / Butkouskaya, Vera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...]
In this course, we examine how organizations working in the tourism and hospitality sector capitalize on digital marketing and social media building consumer-to-consumer interactions to support their marketing efforts and leverage customer trust. [...]
En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
12.
4 p, 102.9 KB e-Commerce en Turisme [104964] / Ruiz Aguado, Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'assignatura pretén dotar a l'alumnat de quart curs del Grau de Turisme de les habilitats informàtiques i comunicatives necessàries per comercialitzar productes turístics treballant algunes aplicacions del Sistema de Reserves Amadeus i analitzant els diversos canals de distribució existents per a cada tipologia d'empresa turística. [...]
The subject aims to provide students with the computerized skills needed to promote and distribute tourist products working with some applications of the Global distribution system Amadeus and analyzing the different distribution channels existing for tourist companies. [...]
La asignatura pretende dotar al alumno de cuarto curso del Grado de Turismo de las habilidades informáticas y comunicativas necesarias para comercializar productos turísticos trabajando algunas aplicaciones del Sistema de Reservas Amadeus y analizando los distintos canales de distribución existentes en el sector turístico. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
13.
6 p, 109.5 KB Sistemes d'Informació i Gestió Hotelera [104963] / Blabia Girau, Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'assignatura facilita una sèrie d'eines informàtiques fonamentals pel seu desenvolupament com a futurs directius. L'ensenyament és en base a sessions molt dinàmiques aprenent directament practicant sobre els programes (REVENUE MANAGEMENT/CRM, Project, Tableau, business game, etc) de manera que l'assistència és gairebé imprescindible per superar l'assignatura. [...]
The course facilitates a series of fundamental computer tools for its development as future executives. Teaching is based on very dynamic sessions by learning directly from the programs (REVENUE MANAGEMENT/CRM, Project, Tableau, business game, etc. [...]
La asignatura facilita una serie de herramientas informáticas fundamentales para su desarrollo como futuros directivos. La enseñanza es en base a sesiones muy dinámicas aprendiendo directamente practicando sobre los programas (REVENUE MANAGEMENT/CRM, Project, Tableau, business game, etc) de forma que la asistencia es casi imprescindible para superar la asignatura. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
14.
6 p, 125.9 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
By the end of this course, the student will be able to: 1. To know the most important antecedents of the promotional strategies. 2. To know how to use the language and the main promotional resources. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
15.
5 p, 109.9 KB Innovació en Gestió Hotelera [104961] / Lozano Alfaro, Isaac ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu principal d'aquest curs és preparar els estudiants amb una mentalitat innovadora per a què puguin aplicar, dins la indústria d'allotjaments turístics, models de negoci exitosos i la digitalització. [...]
The objective of this course is to prepare students with innovative mindset to apply in lodging industry using successful business models and digitalization. The main issues addressed at the course: Learn and identify innovative opportunities in Hospitality industry. [...]
El objetivo principal de este curso es preparar a los estudiantes con una mentalidad innovadora para que la apliquen en la industria del alojamiento utilizando modelos de negocio exitosos y la digitalización. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
16.
5 p, 107.3 KB Innovació en Turisme [104960] / Ruiz Aguado, Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'assignatura pretén dotar a l'alumnat de quart curs del Grau en Turisme de la capactitat d'anàlisi i pensament crític sobre les noves tendències del sector, la innovació i les pràctiques més adequades a implementar a les diverses tipologies d'empreses turístiques i professionals independents del sector per diferenciar-se de la competència i incrementar la seva quota de mercat. [...]
The course aims to equip the fourth-year students of the Degree in Tourism with analytical and critical thinking about the current trends in tourism and the most suitable business practices to be implemented in the different types of tourism companies and independent professionals in order to differentiate themselves from competitors and increase their market quota. [...]
La asignatura pretende dotar al alumnado de cuarto curso del Grado en Turismo de la capacidad de análisis y pensamiento crítico sobre las nuevas tendencias del sector, la innovación y las prácticas más adecuadas a implementar en las diversas tipologías de empresas turísticas y profesionales independientes del sector para diferenciarse de la competencia e incrementar su cuota de mercado. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
17.
8 p, 121.2 KB Transports i Distribució Turística [104959] / Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
1. Identificar i analitzar els elements i les activitats que conformen l'activitat de transport, logística i distribució del sector turístic a nivell local, nacional e internacional. 2. Relacionar els elements que conformen la comercialització dels elements de transport i la seva relació amb altres serveis i productes turístics. [...]
1. Identify and analyse the elements and activities that form the activity of transport, logistics and distribution of the tourism sector at the local, national and international levels. 2. Relate the elements that make up the commercialization of transport elements and their relationship with other tourist services and products. [...]
1. Identificar y analizar los elementos y las actividades que forman la actividad de transporte, logística y distribución del sector turístico a nivel local, nacional e internacional. 2. Relacionar los elementos que conforman la comercialización de los elementos de transporte y su relación con otros servicios y productos turísticos. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
18.
5 p, 106.4 KB Animació Sociocultural [104958] / Ortiz García, José Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
El desenvolupament de l'oci com a instrument de dinamització sociocultural, responsabilitat cívica, servei social, promotor empresarial i tractament terapèutic, entre d'altres àmbits, s'ha convertit en diferenciador fonamental en l'esdevenir del segle XXI. [...]
The growth of the utility of leisure as an important form of socio-cultural dynamization, civic responsibility, social service, commercial enterprise and therapeutic treatment, among other areas, has become fundamental for the social development of the 21st century. [...]
El desarrollo del ocio como instrumento de dinamización sociocultural, responsabilidad cívica, servicio social, promotor empresarial y tratamiento terapéutico, entre otros ámbitos, se ha convertido en diferenciador fundamental en el devenir del siglo XXI. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
19.
5 p, 108.8 KB Gestió de la Qualitat Turística [104957] / Lozano Alfaro, Isaac ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Aquesta assignatura pretén que l'estudiant adquireixi les competències necessàries per a comprendre conceptes i tècniques qualitatives en l'àmbit turístic, permetent analitzar i avaluar processos de gestió de la qualitat. [...]
This course aims to provide students with the necessary skills to understand qualitative concepts and techniques in tourism industry, enabling them to analyse and evaluate quality management processes. [...]
Esta asignatura pretende que el estudiante adquiera las competencias necesarias para comprender conceptos y técnicas cualitativas en el ámbito turístico, permitiéndole analizar y evaluar procesos de la gestión de la calidad. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
20.
6 p, 109.2 KB Emprenedoria i Innovació [104956] / Aparicio, Sebastián ; López Orozco, Tatiana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Aquesta assignatura s'emmarca dins del grup d'assignatures del Grau de Turisme que tenen a veure amb la gestió d'empreses (comptabilitat, direcció comercial, direcció financera, etc. ), però en aquest cas amb la transversalitat que representen els continguts sobre Emprenedoria i concretament sobre Creació d'empreses i Innovació en l'àmbit del sector turístic. [...]
This subject is part of a series of courses taught in the Bachelor's Degrees in Tourism and Hotel Management, which are related to business management. Nonetheless, this subject is transversal to the contents of entrepreneurship, and particularly of new business formation and innovation within the context of the tourism sector. [...]
Esta asignatura se enmarca dentro del grupo de asignaturas del Grado de Turismo que tienen que ver con la gestión de empresas (contabilidad, dirección comercial, dirección financiera, etc. ), pero en este caso con la transversalidad que representan los contenidos sobre Emprendimiento y concretamente sobre Creación de empresas e Innovación en el ámbito del sector turístico. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 355 registros   anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.