Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 392 registros  inicioanterior21 - 30siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.06 segundos. 
21.
7 p, 113.5 KB Estratègies de mediació [101637] / Tello, Jose ; Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. [...]
Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
22.
4 p, 101.9 KB Psicologia Evolutiva i de l'Educació [105046] / Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat apropar els i les estudiants a l'estudi de la realitat humana, tant des del punt de vist filogenètic com ontogenètic (vida, desenvolupament, processos mentals, gènere, cultura, societat, etc. [...]
Esta asignatura tiene por finalidad aproximar a los estudiantes al estudio de la realidad humana, tanto desde el punto de vista filogenético como del ontogenético (vida, desarrollo, procesos mentales, género, cultura, sociedad, etc. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
23.
7 p, 115.3 KB Pedagogia Social [104080] / Úcar Martínez, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Conèixer i reflexionar individualment i grupal sobre la història, la conceptualització actual, els paradigmes d'interpretació i intervenció i la situació actual en el món de la Pedagogia Social i l'Educació Social 2. [...]
1. Conocer y reflexionar individualmente y grupal sobre la historia, la conceptualización actual, los paradigmas de interpretación e intervención y la situación actual en el mundo de la Pedagogía Social y la Educación Social 2. [...]

2019-20
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
24.
5 p, 106.1 KB Antropologia i Filosofia de l'Educació [103520] / Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Bertrán Tarrés, Marta ; Girós Calpe, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Antropologia i Filosofia de l'Educació" recull els àmbits d'antropologia i filosofia de l'educació necessaris en la formació de pedagogs i educadors socials. Es tracta, en primer lloc, de pensar diferents temes bàsics de pedagogia des d'una mirada filosòfica i antropològica i, en un segon moment, d'introduir-se en els principals autors i textos contemporanis que han reflexionat i fet recerca en educació. [...]
La asignatura "Antropología y Filosofía de la Educación" recoge los ámbitos de antropología y de filosofía de la educación necesarios en la formación de pedagogos y educadores sociales. Se trata, en primer lugar, de pensar diferentes temas básicos de pedagogía desde una mirada filosófica y antropológica y, en un segundo momento, de introducirse en los principales autores y textos contemporáneos que hayan reflexionado e investigado en educación. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
25.
4 p, 105.0 KB Educació de nens i joves [101684] / Pagès Mimó, Adrià ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, es una assignatura obligatòria de tercer curs que pretén formar en un dels àmbits professionals de més abast de l'Educació Social alhora que fonamentar-lo des del punt de vista metodològic: l'atenció socioeducativa en les etapes de la infantesa i l'adolescència. [...]
Esta asignatura, es una asignatura obligatoria de tercer curso que pretende formar en una de los ámbitos profesionales de más recorrido de la Educación Social al mismo punto que fomentarlo desde un punto vista metodológico: la atención socioeducativa en las etapas de la infancia y adolescencia. [...]

2019-20
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
26.
5 p, 106.8 KB Gestió d'institucions socioeducatives [101675] / Castro Ceacero, Diego ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Amb aquesta assignatura s'adquireixen un seguit de coneixements i habilitats vinculades a l'àmbit de la gestió institucional, més específicament, l'alumnat en cursar l'assignatura podrà: Relacionar els conceptes i processos específics de la Gestió d'institucions amb la Organització d'Institucions. [...]
Las organizaciones de Educación no formal representan una serie de formas, funciones y finalidades muy diversas que requieren un estudio específico dentro del ámbito de la Organización de Instituciones Educativas. [...]

2019-20
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
27.
8 p, 120.2 KB Orientació i inserció sociolaboral [101668] / Jariot García, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'orientació i l'assessorament és una funció pròpia dels professionals de l'educació social i una eina educativa fonamental (encara més en moments de crisis com l'actual) per potenciar i ajudar, des d'una òptica d'empoderament, a les persones aturades en general, a aquelles amb especials dificultats (joves, dones, majors de 45 anys, immigrants) i als col·lectius en risc d'exclusió social, a construir i/o reorientar els seus projectes professionals per afavorir un procés reeixit d'inserció laboral i desenvolupament educatiu, social i laboral. [...]
La orientación, el acompañamiento y el asesoramiento son funciones propias de los profesionales de la educación social y unas herramientas educativas fundamentales (aún más en momentos de crisis como el actual) para potenciar y ayudar, desde una óptica de empoderamiento, a las personas desempleadas en general, a aquellas con especiales dificultades (jóvenes, mujeres, mayores de 45 años, inmigrantes) y los colectivos en riesgo de exclusión social, a construir y / o reorientar sus proyectos profesionales para favorecer un proceso exitoso de inserción laboral y desarrollo educativo, social y laboral. [...]

2019-20
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
28.
6 p, 112.6 KB Democràcia i participació social [101666] / Sánchez Rico, Jonatan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura vol aportar a la titulació d'Educació Social, i més específicament a la menció d'educació sociocomunitària, una visió sobre la democràcia i la participació social que sigui útil per al treball socioeducatiu diversos àmbits, contextos territorials i/o institucionals. [...]
La asignatura quiere aportar a la titulación de Educación Social, y más específicamente a la mención de educación sociocomunitaria, una visión sobre la democracia y la participación social que sea útil para el trabajo socioeducativo en diversos ámbitos, contextos territoriales y/o institucionales. [...]

2019-20
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
29.
6 p, 109.3 KB Desenvolupament cultural comunitari [101665] / Empain, Joanna Genevieve E. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura optativa forma part de la matèria Educació Socio-comunitària del grau d'Educació Social. El seu principal objectiu és abordar la reconceptualització, la reflexió crítica i la intervenció en l'àmbit del Desenvolupament Cultural Comunitari. [...]
Esta asignatura optativa forma parte de la materia Educación Socio-comunitaria del grado de Educación Social. Su principal objetivo es abordar la reconceptualización, la reflexión crítica y la intervención en el ámbito del Desarrollo Cultural Comunitario. [...]

2019-20
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
30.
5 p, 107.8 KB Educació per a la salut [101664] / Sepúlveda Hernández, Elia ; Cuxart Fina, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer i analitzar les principals característiques de la salut, que són susceptibles de ser abordades des de l'àmbit de l'educació social. Conèixer els models explicatius d'aprenentatge i educació per a la salut. [...]
Los objetivos de la asignatura son: Conocer y analizar las principales características de la salud que son susceptibles de ser abordadas desde el ámbito de la educación social. Conocer los modelos explicativos de aprendizaje y educación para la salud. [...]

2019-20
Grau en Educació Social [827]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 392 registros   inicioanterior21 - 30siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.