Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 49 registros  anterior3 - 12siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
3.
6 p, 112.1 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu en Educació Infantil [105052] / Laborda Molla, Cristina ; Aguilera Gomez, Ana Cristina ; Giralt Romeu, Mireya ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat, posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
This subject is part of Subject Inclusive Education. Within the framework of the current inclusive school, a context in which the teacher, as an agent of innovation and diversity management, facilitates the transformation of the ordinary school in order to increase its capacity for attending all students, emphasizing on students with specific cognitive educational needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual se hace necesario u aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado, poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas es 1. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
4.
7 p, 115.6 KB Disseny i adaptació curriculars [101685] / Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius metodològics d'aquesta assignatura es desenvolupen amb estratègies que se centren en el treball dirigit, el treball supervisat i el treball autònom. Els objectius a assolir són els següents: 1. [...]
The methodological objectives of this course are developed within strategies based on directed, supervised and autonomous work. The main objectives are to: 1. Adapt teaching-learning processes to respond tochildren's special educational needs (SEN) in contexts of diversity. [...]
Los objetivos de esta asignatura son los sigüientes: 1. Conocer el sistema educativo y la estructura del currículum para poder establecer el marco de actuación ante las necesidades específicas de aprendizaje de los alumnos. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
5.
6 p, 112.0 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu en Educació Infantil [105052] / Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat, posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
This subject is part of Subject Inclusive Education. Within the framework of the current inclusive school, a context in which the teacher, as an agent of innovation and diversity management, facilitates the transformation of the ordinary school in order to increase its capacity for attending all students, emphasizing on students with specific cognitive educational needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual se hace necesario u aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado, poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas es 1. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
6.
5 p, 107.6 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu [102027] / Laborda Molla, Cristina ; Giralt Romeu, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, es necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestor de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a la totalidad del alumnado, poniendo especial atención aquel con necesidades educativas específicas de carácter cognitivo. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
7 p, 115.1 KB Disseny i adaptació curriculars [101685] / Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius metodològics d'aquesta assignatura es desenvolupen amb estratègies que se centren en el treball dirigit, el treball supervisat i el treball autònom. Els objectius a assolir són els següents: 1. [...]
The methodological objectives of this course are developed within strategies based on directed, supervised and autonomous work. The main objectives are to: 1. Adapt teaching-learning processes to respond tochildren's special educational needs (SEN) in contexts of diversity. [...]
Los objetivos de esta asignatura son los sigüientes: 1. Conocer el sistema educativo y la estructura del currículum para poder establecer el marco de actuación ante las necesidades específicas de aprendizaje de los alumnos. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
8.
6 p, 113.7 KB Educació en contextos de diversitat [101636] / Laborda Molla, Cristina ; Prat Fernandez, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de les següents mencions: Menció en "Orientació educativa" de la titulació de Pedagogia. Menció en "Educació de nens i joves" de la titulació d'Educació Social. [...]
This coure is included in: Mención en "orientación educativa" of Pedagogy degree. Mención en "educación de niños y jóvenes" of Social Education degree. It is an open course to all students who want to do it. [...]
Esta asignatura forma parte de las siguientes menciones: Mención en "orientación educativa" de la titulación de Pedagogia. Mención en "educación de niños y jóvenes" de la titulación de Educación Social. [...]

2022-23
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
9.
5 p, 106.4 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu en Educació Infantil [105052] / Laborda Molla, Cristina ; González Fernández, Henar ; González Parera, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat, posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
This subject is part of Subject Inclusive Education. Within the framework of the current inclusive school, a context in which the teacher, as an agent of innovation and diversity management, facilitates the transformation of the ordinary school in order to increase its capacity for attending all students, emphasizing on students with specific cognitive educational needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual se hace necesario u aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado, poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas es 1. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
10.
5 p, 107.9 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu [102027] / Laborda Molla, Cristina ; González Fernández, Henar ; Mejías Macías, Esperanza ; Donada, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, es necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestor de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a la totalidad del alumnado, poniendo especial atención aquel con necesidades educativas específicas de carácter cognitivo. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
11.
6 p, 112.4 KB Disseny i adaptació curriculars [101685] / Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius metodològics d'aquesta assignatura es desenvolupen amb estratègies que se centren en el treball dirigit, el treball supervisat i el treball autònom. Els objectius a assolir són els següents: 1. [...]
The methodological objectives of this course are developed within strategies based on directed, supervised and autonomous work. The main objectives are to: 1. Adapt teaching-learning processes to respond tochildren's special educational needs (SEN) in contexts of diversity. [...]
Los objetivos de esta asignatura son los sigüientes: 1. Conocer el sistema educativo y la estructura del currículum para poder establecer el marco de actuación ante las necesidades específicas de aprendizaje de los alumnos. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
12.
8 p, 119.4 KB Estratègies de mediació [101637] / Tello Sánchez, Jose ; Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. [...]
The training objectives to highlight are: 1. Understand the concepts of conflict and mediation. Theoretical approaches and models of professional p r a c t i c e . 2. Understand the mediating process, its techniques and activities for the prevention of conflict. [...]
Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 49 registros   anterior3 - 12siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.