Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 2,418 registros  inicioanterior950 - 959siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
950.
6 p, 110.7 KB Psicologia de l'Esport [102557] / Torregrossa Álvarez, Miquel ; Alcaraz Garcia, Saül ; Portillo Morilas, Jesús ; Jordana, Anna ; Pons Bauzá, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els Objectius de l'assignatura són: Conèixer els rols i funcions de l'especialista en psicologia de l'esport i les postures teòriques en que es fonamenten Analitzar la iniciació i desenvolupament esportiu dels esportistes i el seu entorn (i. [...]
Los objetivos de la asignatura son: Conocer los roles y funciones del especialista en psicología del deporte y las posturas teóricas en que se fundamentan. Analizar la iniciación y el desarrollo deportivo de los deportistas y de su entorno (i. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
951.
6 p, 113.2 KB Psicologia Fisiològica I [102547] / Martí Nicolovius, Margarita ; Aldavert Vera, Laura ; Segura Torres, María del Pilar ; Vale Martínez, Anna ; Portero Tresserra, Marta ; Soriano-Mas, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura es considera de formació bàsica i obligatòria dins del Grau en Psicologia de la UAB. Està ubicada al primer semestre de segon curs, després d'haver cursat a primer curs les assignatures "Fonaments de Psicobiologia I" i "Fonaments de Psicobiologia II". [...]
Esta asignatura se considera de formación básica y obligatoria dentro del Grado en Psicología de la UAB. Está ubicada en el primer semestre de segundo curso, después de haber cursado en primer curso las asignaturas "Fundamentos de Psicobiología I" y "Fundamentos de Psicobiología II". [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
952.
7 p, 135.1 KB Psicologia Fisiològica II [102546] / Segura Torres, María del Pilar ; Aldavert Vera, Laura ; Guillazo i Blanch, Gemma ; Silvestre Soto, Jordi ; Portero Tresserra, Marta ; Cano, Marta ; Soriano-Mas, Carles ; Carballo Márquez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general de l'assignatura és el coneixement de les bases biològiques dels estadis de son i vigília, les conductes motivades, les emocions i els processos d'aprenentatge i memòria. En acabar el curs, l'alumnat haurà de ser capaç de: 1 1. [...]
El objetivo general de la asignatura es el conocimiento de las bases biológicas de los estadios de sueño y vigilia, las conductas motivadas, las emociones y los procesos de aprendizaje y memoria. Al finalizar el curso, el alumnado deberá ser capaz de: Conocer y explicar las bases neurobiológicas de los ritmos de sueño y vigilia, las funciones del sueño y 1 Conocer y explicar las bases neurobiológicas de los ritmos de sueño y vigilia, las funciones del sueño y algunas de sus alteraciones. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
953.
5 p, 106.1 KB Neuropsicologia Clínica [102544] / Jódar Vicente, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La Neuropsicologia contribueix a comprendre el funcionament cognitiu i dels èssers humans i permet conèixer les alteracions que poden observar-se en persones que pateixen una disfunció o una lesió cerebral. [...]
La neuropsicología contribuye a comprender el funcionamiento cognitivo y de los seres humanos, y permite conocer las alteraciones que pueden observar-se en las personas que sufren una disfunción o una lesión cerebral. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
954.
4 p, 102.2 KB Avaluació Psicològica Clínica en la Infància i l'Adolescència [102540] / Osa, Nuria de la ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, s'espera que l'estudiant sigui capaç de: Obtenir i identificar les dades més rellevants d'una història clínica infantil/adolescent a fi de formular hipòtesis de diagnòstic i planificar el procès d'avaluació. [...]
Al finalizar la asignatura, se espera que el estudiante sea capaz de: Obtener y identificar los datos más relevantes de una historia clínica infantil/adolescente con el fin de formular hipótesis de diagnóstico y planificar el proceso de evaluación. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
955.
5 p, 104.4 KB Psicopatologia de la Infància i l'Adolescència [102538] / Jané i Ballabriga, Maria del Claustre ; Trepat de Ancos, Maria Esther ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Objectius Generals 1. Tenint en compte que l'alumnat ja ha cursat simptomatologia general a l'assignatura troncal, es vol aprofundir en les principals categories diagnostiques de la psicopatologia de la infància i l'adolescència. [...]
Objetivos Generales 1. Teniendo en cuenta que el alumnado ya ha cursado sintomatología general en la asignatura troncal, se quiere profundizar en las principales categorías diagnósticas de la psicopatología de la infancia y la adolescencia. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
956.
5 p, 105.4 KB Anàlisi de la Interacció Docent [105773] / Cladellas, Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal és analitzar la relació alumne-professor dins del procés d'ensenyament-aprenentatge. Si bé, també s'analitzen les variables pròpies dels alumnes, aquesta assignatura fonamentalment pretén apropar a l'estudiant al coneixement psicològic del professor, tant pel que fa a les variables clàssicament reconegudes com a significatives per al desenvolupament del procés instruccional (ex: el pensament del professor, els processos de planificació, la gestió del temps, etc. [...]
El objetivo principal es analizar la relación alumno-profesor en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Si bien, se analizan las variables propias de los alumnos, esta asignatura fundamentalmente pretende acercar al estudiante al conocimiento psicológico del profesor, tanto por lo que respecta a las variables clásicamente reconocidas como significativas para el desarrollo del proceso instruccional (Ej: el pensamiento del profesor, los procesos de planificación, la gestión del tiempo, etc. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
957.
5 p, 103.8 KB Intel·ligència i Processos Cognitius [102597] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El coneixement de la manera en què les persones produeixen i utilitzen representacions és la base explicativa de l'activitat mental humana. Un conjunt de grans processos (com l'aprenentatge, la comprensió, el raonament o la presa de decisions) es fonamenten en representacions i operacions sobre les mateixes. [...]
El conocimiento de la manera en que las personas producen y utilizan representaciones es la base explicativa de la actividad mental humana. Un conjunto de grandes procesos (como el aprendizaje, la comprensión, el razonamiento o la toma de decisiones) se fundamentan en representaciones y operaciones sobre las mismas. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
958.
4 p, 103.9 KB Educació per a la Salut [102595] / Moix Queralto, Jenny ; Álvarez Moleiro, María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: Delimitar conceptualment què és l'Educació de la Salut (EpS) dins de la Psicologia de la Salut. Entendre els conceptes de salut i malaltia des d'una perspectiva biopsicosocial i el paper de l'EpS en aquest marc conceptual. [...]
Los objetivos formativos de la asignatura son los siguientes: Delimitar conceptualmente qué es la Educación de la Salud (EpS) dentro de la Psicología de la Salud. Entender los conceptos de salud y enfermedad desde una perspectiva biopsicosocial y el papel de la EpS en este marco conceptual. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
959.
6 p, 112.0 KB Psicologia del Treball [102588] / Tirado Serrano, Francisco Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de l'estudi del concepte de treball com a fenomen socioeconòmic, històric i cultural, de les modalitats més significatives d'aquest tipus d'activitat humana, de les seves dimensions (des d'una perspectiva interdisciplinària i de múltiples nivells d'anàlisi), de les seves divisions (tècnica, social, de gènere, etc. [...]
Contextualización: La asignatura parte del estudio del concepto de trabajo como fenómeno socioeconómico, histórico y cultural, de las modalidades más significativas de este tipo de actividad humana, de sus dimensiones (desde una perspectiva interdisciplinaria y de múltiples niveles de análisis), de sus divisiones (técnica, social, de género, etc. [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 2,418 registros   inicioanterior950 - 959siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.