Teaching resources

Teaching resources 981 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
La gestión de los bosques mediterraneos : ¿Cómo deberíamos gestionar nuestros bosques? / Piñol, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Hernández-Castellano, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Quevedo Dalmau, Lídia 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Martínez Vilalta, Jordi 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
En este vídeo se discuten los pros y contras de distintos aspectos relevantes para la gestión sostenible de los bosques mediterráneos.
En aquest vídeo es discuteixen els pros i contres de diferents aspectes rellevants per a la gestió sostenible dels boscos mediterranis.
This video discusses the pros and cons of different aspects relevant to the sustainable management of Mediterranean forests.

2023 (Debats actuals en Ecologia i Ciències Ambientals)
6 documents
12.
Rewilding : una nueva estrategia de conservación de la biodiversidad / Piñol, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Hernández-Castellano, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Quevedo Dalmau, Lídia 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Martínez Vilalta, Jordi 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
El rewilding (o renaturalización) es una estrategia de conservación basada en la restauración de los principales procesos ecológicos bióticos y abióticos con el objetivo de generar ecosistemas funcionalmente autónomos. [...]
El rewilding (o renaturalització) és una estratègia de conservació basada en la restauració dels principals processos ecològics biòtics i abiòtics amb l'objectiu de generar ecosistemes funcionalment autònoms. [...]
Rewilding is a conservation strategy based on the restoration of the main biotic and abiotic ecological processes with the aim of generating functionally autonomous ecosystems. This video presents this technology and briefly discusses its pros and cons.

2023 (Debats actuals en Ecologia i Ciències Ambientals)
6 documents
13.
36 p, 2.5 MB Coneix la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : sessió per al Màster Universitari en Arxivística i Governança de la Informació / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Es presenten els principals serveis i recursos de les Biblioteques UAB, així com els espais i les característiques pròpies de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General. També es presenten fonts d'informació especialitzades en arxivística i recursos d'interés per elaborar el treball final de màster.
2024  
14.
15 p, 6.0 MB Un concepto de solución cooperativa para un juego abstracto / Sancho Pifarré, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Introduïm de manera senzilla un concepte de solució cooperativa en un joc abstracte. No som molt precisos en quant a la seva interpretació malgrat que apuntem possibilitats al llarg del text per vincular els conceptes en economia amb les idees de la teoria dels jocs. [...]
2024  
15.
11 p, 4.0 MB Existencia de equilibrio / Sancho Pifarré, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
En aquestes notes presentem, pas a pas, una prova d'existència d'un equilibri competitiu en una economia d'intercanvi. Aquesta demostració és auto-continguda i intenta no amagar cap dels detalls tècnics que habitualment no apareixen als llibres de text ja que aquests es veuen sovint obligats a simplificar i saltar-se passos per raons d'espai que són del tot comprensibles. [...]
2024  
16.
Geoingeniería : ¿qué es? / Piñol, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Hernández-Castellano, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Quevedo Dalmau, Lídia 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Martínez Vilalta, Jordi 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
La geoingeniería es la modificación deliberada y a gran escala del clima terrestre para limitar o revertir el calentamiento global. En este vídeo se presenta esta tecnología y se discuten brevemente sus pros y contras.
La geoenginyeria és la modificació deliberada ia gran escala del clima terrestre per limitar o revertir l'escalfament global. En aquest vídeo es presenta aquesta tecnologia i es discuteixen breument els seus pros i contres.
Geoengineering is the deliberate, large-scale modification of the Earth's climate to limit or reverse global warming. This video presents this technology and briefly discusses its pros and cons.

2023 (Debats actuals en Ecologia i Ciències Ambientals)
6 documents
17.
1 p, 254.2 KB Què ens fa humans? Un programa alternatiu de ciències socials / Anguera Cerarols, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Benejam, Pilar, 1937- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Bosch Mestres, Dolors ; Canals i Cabau, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Garcia Ruiz, Carles ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Les 10 propostes i la Caixa d'Eines.
Aquest llibre ofereix una programació per a l'ensenyament de les ciències socials que tracta de comprendre i interpretar els grans problemes de la humanitat. És, però, una programació "alternativa" al currículum oficial, que vol superar la vella escola transmissora i reproductiva i que trenca la compartimentació tradicional de les diferents assignatures. [...]

Associació de Mestres Rosa Sensat, 2016 (GRICCSO)  
18.
1 p, 174.9 KB Viure en temps de Guerra. Porposta didàctica ESO
Trobar un període de la història de la humanitat en què no s'hagi patit una guerra és molt difícil per no dir impossible. A la història de Catalunya tenim diferents exemples, un d'ells és el setge a la població de la ciutat de Barcelona al 1714, la població es va veure afectada de diferents formes. [...]
Associació de Metstres Rosa Sensat, 2022 (GRICCSO)

Conté: 1. Com afecta a les persones que la pateixen/viuen? -- 2. Com afecta a la població civil el setge al que es veuen sotmesos? -- 3. Puc vire amb el mòbil? -- 4. Què passa quan perdem el nord? -- 5. Com s'inventa l'enemic i s'enverina el discurs públic? -- 6. Quan s'acaba una guerra? -- 7. Qui guanya amb la guerra? -- 8. Activitat final  

19.
1 p, 222.0 KB Un Mon urbà. Proposta didàctica per treballar el problema social rellevant de les ciutats al món. ESO
Actualment poc més de la meitat de la població mundial viu a les ciutats, es calcula que l'any 2050 hi viuran el 68%. Això vol dir que en un futur pròxim la majoria de les persones del planeta viuran en ciutats, i ens permet fer-nos la pregunta de perquè creixen les ciutats? En un món cada vegada més urbanitzat cal, més que mai , trobar models en clau de sostenibilitat, per aquest motiu hem de conèixer quin és el nostre model de ciutat i quin és el dels altres. [...]
Associació de Metsres Rosa Sensat, 2022 (GRICCSO)

Conté: 1. La ciutat es dissenya per a (totes) les persones que l'habiten? -- 2. La ciutat, un ecosistema sostenible i autosuficient? Ambientòmetre -- 3. Per què creixen les ciutats? -- 4. Quin és el nostre model de ciutat? I els models del altres? -- 5. A qui pertany la ciutat? -- 6. Qui mana a la ciutat?.  

20.
38 p, 3.8 MB Fuentes de información en medicina / Guzman Aguilar, Virtudes (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina)
Sessió de formació adreçada als estudiants dels programes de doctorat de la Facultat de Medicina.
2024 (Fonts d'informació)  

Teaching resources : 981 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.