Recursos docents

Recursos docents 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.03 segons. 
1.
17 p, 1.3 MB 14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals / Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ion, Georgeta ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Arnau-Sabatés, Laura ; Castro Ceacero, Diego ; Duran-Bellonch, Mar ; Mercader, Cristina ; Salat Llorente, Esther ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
2.
11 p, 355.6 KB Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges ; 1a edició / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, col. ; Arnau-Sabatés, Laura, col. ; Barrera-Corominas, Aleix, col. ; Castro Ceacero, Diego, col. ; Díaz Vicario, Anna, col. ; Duran-Bellonch, Mar, col. ; Mercader, Cristina, col. ; Morodo, Andy, col. ; Salat Llorente, Esther, col. ; Suárez, Cecilia Inés, col. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
3.
36 p, 9.2 MB ASCENT Training Guide. Module 4. Technical Skills Upgrade / Lechner, Thomas ; Trzesniowski, Michael ; Kretschmar, Dominik ; Behle, Riccarda
This module is dedicated to capacity building to achieve a "Technical Skills Upgrade". The main focus will be laid on test facilities used in the automotive industry. So the training will start with an overview of test facilities in general and particular with the example of the proving ground of FH Joanneum and Hochschule Düsseldorf. [...]
Este módulo é dedicado ao reforço de capacidade para obter um "Upgrade de Habilidades Técnicas". O foco principal ser  colocado nas instala  es de teste utilizadas na indústria automotiva. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. EDO-SERVEIS, 2018 (ASCENT Training Guide)
2 documents
4.
58 p, 2.3 MB Guía de Formación ASCENT. Módulo 3. Habilidades blandas / Díaz Vicario, Anna, coord. ; Castro Ceacero, Diego, coord. ; Casey, Annette ; Millward-Sadler, Adrian ; Niemann, Jörg
Las competencias se han convertido en los últimos años en una forma de describir, evaluar, analizar y valorar los perfiles profesionales en general, y muy especialmente los diseños que se desarrollan en el contexto universitario (currículo, profesorado, formación del alumnado, etc. [...]
Nos últimos anos, as competências tornaram-se uma forma de descrever, avaliar, analisar e avaliar os perfis profissionais em geral, e especialmente os desenhos desenvolvidos no contexto universitário (currículo, corpo docente, formaçao de alunos, etc. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. EDO-SERVEIS, 2018 (ASCENT Training Guide)
2 documents
5.
68 p, 2.9 MB Guía de formación ASCENT. Módulo 2. Formando el formador / Barrera-Corominas, Aleix, coord. ; Gairín Sallán, Joaquín ; Fussenecker, Claudia ; Schlösser, Martin ; Izard Granados, Gabriel
El desarrollo de bancos de prueba que permitan la aproximación de las competencias profesionales desarrolladas en las universidades al sector productivo y, más en concreto, una formación de los estudiantes más vinculada con las necesidades del mercado, hacen que este módulo formativo cobre especial importancia en el marco del proyecto ASCENT.
O desenvolvimento de bancos de provas que permitem a aproximaçao das competências profissionais desenvolvidas nas universidades ao setor produtivo e, mais especificamente, a formaçao de alunos mais ligados às necessidades do mercado, tornam este módulo de treinamento especialmente importante na Estrutura do projeto ASCENT.

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. EDO-SERVEIS, 2018 (ASCENT Training Guide)
2 documents
6.
53 p, 13.7 MB ASCENT Training Guide. Module 1 : Engineering Trends / Kriegler, Wolfgang ; Steiner, Kurt ; Kretschmar, Dominik ; Behle, Riccarda
Module one is dedicated to "Engineering Trends". It will start with a general introduction of most recent trends and will afterwards treat the topics which have been identified as to be most interesting to our partner institutions - the target group of the ASCENT project.
El módulo uno está dedicado a las "Tendencias de la ingeniería". Comienza con una introducción general de las tendencias más recientes y luego trata los temas que se han identificado como los más interesantes para nuestras instituciones asociadas - el grupo objetivo del proyecto ASCENT.
O módulo um é dedicado às "Tendências na Engenharia". Começará com uma introduçao geral das tendências mais recentes e tratará em seguida dos tópicos que foram identificados como os mais interessantes para nossas instituiçôes parceiras - o grupo-alvo do projeto ASCENT.

Bellaterra: EDO-SERVEIS Universitat Autònoma de Barcelona, 2018 (ASCENT Training Guide)
3 documents
7.
1 p, 106.4 KB Tips per a l'alfabetització en feedback / Ion, Georgeta, coord. ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Armengol Asparó, Carme ; Arnau-Sabatés, Laura ; Barrera-Corominas, Aleix ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; Suárez, Cecilia Inés ; Mercader, Cristina ; Morodo, Andy ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
8.
1 p, 75.9 KB Com donar el feedback per a que sigui fàcil d'utilitzar? / Ion, Georgeta, coord. ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Armengol Asparó, Carme ; Arnau-Sabatés, Laura ; Barrera-Corominas, Aleix ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; Suárez, Cecilia Inés ; Mercader, Cristina ; Morodo, Andy ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
9.
1 p, 51.5 KB Dissenyar processos de feedback efectius / Ion, Georgeta, coord. ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Armengol Asparó, Carme ; Arnau-Sabatés, Laura ; Barrera-Corominas, Aleix ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; Suárez, Cecilia Inés ; Mercader, Cristina ; Morodo, Andy ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
10.
1 p, 60.3 KB Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback? / Ion, Georgeta, coord. ; Arnau-Sabatés, Laura ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Castro Ceacero, Diego ; Morodo, Andy ; Duran-Bellonch, Mar ; Díaz Vicario, Anna ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Buñuel Azor, Immaculada ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Suárez, Cecilia Inés ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Mercader, Cristina
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Recursos docents : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.