Treballs de Fi de Grau

Treballs de Fi de Grau 4,854 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
80 p, 2.9 MB Creación de una empresa de comunicación audiovisual : la moda en un minuto / Gallego Payarols, Paula ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un entorn digital en el que el consumidor busca informar-se de manera ràpida és interessant integrar el vídeo com a element comunicatiu. Aquest projecte consisteix en un pla empresarial per a la creació d'un mitjà de comunicació de moda basat en el vídeo màrqueting, produccions curtes que contenen les noticies de l'actualitat d'aquest sector. [...]
En un entorno digital en el que el consumidor busca informarse de manera rápida es interesante integrar el vídeo como elemento comunicativo. Este proyecto consiste en un plan empresarial para la creación de un medio de comunicación de moda basado en el vídeo marketing, producciones cortas que contienen las noticias de actualidad de este sector. [...]
In a digital environment in which the consumer looks for a quick way to inform themselves, it would be interesting to integrate a video as a communicative element. This project consists of a business plan to create a fashion media based on video marketing and short productions that will contain the most recent news in this sector. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
12.
220 p, 14.3 MB Anàlisi crítica del discurs de la premsa espanyola de referència l'endemà del referèndum de l'1 d'octubre / Fuentes Pujol, Robert ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball estudia el discurs projectat per la premsa espanyola sobre el referèndum d'autodeterminació de Catalunya celebrat l'1 d'octubre de 2017 i els seus ítems més rellevants. Mitjançant l’anàlisi de les columnes d'opinió, els editorials i les portades publicades per El País, El Mundo i l'ABC l'endemà de la jornada s’identifica cert grau de distorsió dels fets, així com la defensa de posicions antidemocràtiques i la presència d’una ideologia nacionalista espanyola en els diaris.
Este trabajo estudia el discurso proyectado por la prensa española sobre el referéndum de autodeterminación de Cataluña celebrado el 1 de octubre de 2017 y sus ítems más relevantes. Analizando las columnas de opinión, los editoriales y las portadas publicadas por El País, El Mundo y el ABC al día siguiente de la jornada se identifica cierto grado de distorsión de los hechos, así como la defensa de posiciones antidemocráticas y la presencia de una ideología nacionalista española en los periódicos.
This work studies the discourse projected by Spanish press about self-determination referendum of Catalonia held on October 1, 2017 and its most relevant items. By analyzing the opinion columns, editorials and covers published the day after in El País, El Mundo and ABC a certain degree of distortion of the facts is identified, as well as the defense of undemocratic positions and the presence of a spanish nationalist ideology in the newspapers.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
13.
91 p, 2.6 MB El reflejo de la Islamofobia en la televisión catalana y española : un análisis a través de la mirada de las mujeres musulmanas / Ftah Ftah, Khadija ; Garcia Altadill, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La televisió és un aparell que gairebé tots tenim a casa nostra, i sovint els continguts que s'emeten en ella ens ajuden a construir una imatge (que pot ser errònia) sobre algunes realitats i col·lectius, com és en el cas dels col·lectius musulmans. [...]
La televisión es un aparato que casi todos tenemos en nuestras casas, y a menudo los contenidos que se emiten en ella nos ayudan a construir una imagen (que puede ser errónea) sobre algunas realidades y colectivos, como es en el caso de los colectivos musulmanes. [...]
Television is a device that almost everyone have at home, and its contents often contribute on building an image, that may be right or wrong, about some realities and collectives, as Muslim collectives. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
14.
43 p, 2.0 MB El nou comentarista esportiu de futbol: el model beIN Sports / Font Vilàs, Àlex ; Puig Lobató, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la figura dels comentaristes de futbol en les retransmissions de televisió de beIN Sports Espanya i Gol TV. L’objectiu de l’estudi és conèixer més a fons el paper d’aquesta figura en les cadenes esmentades. [...]
El presente trabajo analiza la figura de los comentaristas de fútbol en las retransmisiones de televisión de beIN Sports España y Gol TV. El objetivo del estudio es conocer más a fondo el papel de esta figura en las cadenas nombradas. [...]
This work analyzes the figure of the football sports commentator on two television channels: beIN Sports Spain and Gol TV. The work wants to know the behavior of the sport commentator in these specific channels. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
15.
126 p, 5.0 MB Anàlisi de l'humor gràfic en el procés d'autodeterminació de Catalunya : Seguiment de quatre ninotaires de quatre diaris amb diferent ideologia (del setembre a l'octubre del 2017) / Ferran Carbonell, Mateu ; Martí Martí, Josep Maria, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'humor gràfic té un gran poder de generar crítica i reflexió, fins i tot més que un article d’opinió. La història del segle passat a Espanya i, en concret, a Catalunya ho confirma. Aquest treball consisteix a esbrinar quin és el tractament de les vinyetes de quatre ninotaires, de quatre diaris diferents, en el procés català. [...]
El humor gráfico tiene un gran poder de generar crítica y reflexión, incluso más que un artículo de opinión. La historia del siglo pasado en España, y, en concreto, en Cataluña lo confirma. [...]
Graphic humour has a great power of criticism and reflection, even more than an opinion article, the history of the last century in Spain, and in particular, Catalonia confirms it. Then, this work is to find out the treatment of the comic strip of four cartoonists of four different newspapers, in the conflict in Catalonia. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
16.
62 p, 3.8 MB Escolten els joves la ràdio generalista? / Fernández Díaz, Laura ; Virgili Treig, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball s'ha centrat a veure si els joves escolten la ràdio generalista. Per això, s'han analitzat les tres emissores més sintonitzades a Catalunya: RAC1, Catalunya Ràdio i Cadena SER, així com les tendències dels joves. [...]
Este trabajo se ha centrado en ver si los jóvenes escuchan la radio generalista. Para ello se han analizado las tres emisoras más sintonizadas en Catalunya: RAC1, Catalunya Ràdio y Cadena SER, así como las tendencias de los jóvenes. [...]
This work is focused on seeing if the youngsters listen to generalist radio. Therefore, the three most listened broadcasters have been analysed: RAC1, Catalonia Radio and Cadena SER, as well as the trends of the youngsters. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
17.
39 p, 1.0 MB L'art de la veritat i la mentida : Nietzsche i la post-veritat / Farré Ros, Sara ; Chillón Asensio, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L’ús de la veritat i la mentida en la vida pública es tracta, actualment, d'una qüestió de significativa rellevància en el debat periodístic contemporani. Així mateix, la recerca de la veritat ha estat, des de sempre, una de les matèries cabdals en l'àmbit de la filosofia. [...]
El uso de la verdad y la mentira en la vida pública se trata, actualmente, de una cuestión de significativa relevancia en el debate periodístico contemporáneo. Asimismo, la búsqueda de la verdad ha sido, desde siempre, una de las materias fundamentales en el ámbito de la filosofía. [...]
The use of truth and lies in public life is currently a matter of significant relevance in the contemporary journalistic debate. Likewise, the search for truth has always been one of the fundamental subjects in the field of philosophy. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
18.
39 p, 1.3 MB Vínculos débiles, vínculos fuertes y capital social en Facebook / Arroyo Abril, Víctor ; Tena-Sánchez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Facebook, desde su creación el año 2004 en la Universidad de Harvard, ha tenido un asombroso auge, siendo en la actualidad la red social más conocida por los usuarios de internet (Kallas, 2018). La plataforma, definida como red social online en tanto que permite crear un perfil público o semipúblico en un sistema delimitado y articular una lista de usuarios con los que se comparte una conexión (Boyd & Ellison, 2007), resulta un buen campo de estudio sobre la obtención de capital social online, como así lo demuestra la abundante literatura al respecto (Ellison et al. [...]
2018
Graduat o Graduada en Sociologia [819]
2 documents
19.
84 p, 3.7 MB Vienedès, la nova bodega de vi del Penedès / Estruch Rovira, Joan ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla empresarial de la bodega Vienedès, empresa de vi situada a Sant Llorenç d’Hortons (Alt Penedès). Vienedès serà una Societat Limitada formada per 9 treballadors que oferirà un producte de qualitat, ja que se'n fa càrrec de tot el procés d'elaboració. [...]
Plan empresarial de la bodega Vienedès, empresa de vino situada en Sant Llorenç d’Hortons. Vienedès será una Sociedad Limitada formada por 9 trabajadores que ofrecerá un producto de calidad, ya que se hace cargo de todo el proceso de elaboración. [...]
Business plan of the Vienedès winery, wine company located in Sant Llorenç d'Hortons. Vienedès is going to be a Limited Society, formed by 9 workers, which aims to offer a quality product, as the elaboration process will be run by Vienedès itself. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
20.
207 p, 9.0 MB El pussy que mana : el feminisme a la música trap feta per dones a l'Estat Espanyol / Espejel Martínez, Maria ; Virgili Treig, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi analitzarà l'estat de la música trap a Espanya. Dins d'aquest mateix treball es veurà quin paper tenen les dones que formen part d'aquest moviment i de quina manera estan contribuint al feminisme amb les seves cançons.
Este estudio analizará el estado de la música trap en España. Dentro de este mismo trabajo se verá qué papel tienen las mujeres que forman parte de este movimiento y de qué manera están contribuyendo al feminismo con sus canciones.
This study will analyse the state of trap music in Spain. Within this same work we will see the role that women who are part of this movement are playing and how they are contributing to feminism with their songs.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Treballs de Fi de Grau : 4,854 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.