Treballs de Fi de Grau

Treballs de Fi de Grau 129 registres trobats  inicianterior21 - 30següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
21.
99 p, 6.6 MB El futur de la navegació aèria mundial : Reducció de les emissions com a objectiu principal / Batalla Rubio, Guillem ; Reguilón Oter, Enrique, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball fa un anàlisi de la situació actual i predicció futura respecte a les emissions contaminants que genera la navegació aèria i l'aviació en general. També presenta i examina les diferents tendències pel que fa a tecnologia i tècniques de navegació aèria existents i futures amb l'objectiu de reduir les emissions en aquest sector. [...]
Este trabajo hace un análisis de la situación actual i predicción futura respecto a las emisiones contaminantes que genera la navegación aérea i la aviación en general. También presenta i examina las distintas tendencias en lo que respecta a tecnología i técnicas de navegación aérea existentes i futuras con el objetivo de reducir las emisiones en este sector. [...]
This work makes an analysis of the current situation and future predictions regarding pollutant emissions generated by air navigation and aviation in general. It also presents and examines the various actual and future trends for air navigation technology and techniques with the goal to reduce emissions in this sector. [...]

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
22.
88 p, 1.6 MB Rendibilitat supressió rutes aèries per reduir el seu impacte ambiental / Ramos Rojas, Alex ; Matas i Prat, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El present treball consisteix en un anàlisis de la rendibilitat social de suprimir les rutes aèries domestiques o de curt radi a Espanya, donant el Tren d'Alta Velocitat com alternativa amb el propòsit de reduir l'impacte ambiental del transport aeri. [...]
El presente trabajo consiste en un análisis de la rentabilidad social de suprimir las rutas aéreas domésticas o de corto radio en España, dando el Tren de Alta Velocidad como alternativa con el propósito de reducir el impacto ambiental del transporte aéreo. [...]
The present work is based on the analysis of the social profitability of suppressing domestic or short-radius air routes in Spain, giving the High Speed Train as an alternative with the purpose of reducing the environmental impact of air transport. [...]

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
23.
122 p, 5.9 MB Pla d'empresa. Fly Comfort S.L / Mora Nicolau, Joan Antoni ; Mundet Pons, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Creació de l'empresa Fly Comfort S. L. que comercialitza un model de reposa braços que s'incorpora als reposa braços ja existents dels avions de caràcter comercial. Aquesta empresa es dirigeix únicament a les companyies aèries, concretament a les que operen a l'Aeroport de Barcelona. [...]
Creación de la empresa Fly Comfort S. L. que comercializa un modelo de reposabrazos que se incorpora a los reposabrazos ya existentes de los aviones de carácter comercial. Esta empresa se dirige únicamente a las compañías aéreas, concretamente a las que operan en el Aeropuerto de Barcelona. [...]
Creation of the company Fly Comfort S. L. that commercializes a model of armrests that is incorporated into the existing armrests of commercial aircraft. This company is only aimed at airlines, specifically those that operate at Barcelona Airport. [...]

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
24.
66 p, 2.2 MB Estudi de la mobilitat aèria urbana / Solà Sardà, Cristina ; Martin Sierra, Aitor, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Es proposa un estudi sobre la mobilitat aèria urbana. Es fa una valoració de la mobilitat aèria urbana i les aeronaus elèctriques d'enlairament i aterratge vertical (eVTOL). També es fa un estudi de mercat sobre el llançament al mercat d'una aeronau d'enlairament i aterratge curt (STOL) i es valora la viabilitat d'implementació en un país com el nostre d'un servei com aquest. [...]
Se propone un estudio sobre la movilidad aérea urbana. Se hace una valoración de la movilidad aérea urbana y las aeronaves eléctricas de despegue y aterrizaje vertical (eVTOL). También se hace un estudio de mercado sobre el lanzamiento al mercado de una aeronave de despegue y aterrizaje corto (STOL) y se valora la viabilidad de implementación en un país como el nuestro de un servicio como este. [...]
The aim of this essay is to show a project about the urban air mobility. It has been shown a valoration of the urban aerial mobility and the electric planes, such as vertical take-off and landing (eVTOL). [...]

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
8 documents
25.
112 p, 2.6 MB El concepte PBN : Disseny d'una aproximació RNP per a l'aeroport de Tenerife Nord / Sierra Martínez, Carlos ; Reguilón Oter, Enrique, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Amb aquest treball de fi de grau la meva intenció és fer un estudi sobre la PBN, i a partir dels coneixements obtinguts, fer una proposta d'una nova aproximació per a l'aeroport de Tenerife Nord. Actualment aquest aeroport no compta amb aquest tipus d'aproximacions, i això està provocant que per l'ocasional boira que es genera, i els ajuts inexistents per volar en condicions de baixa visibilitat, els vols en determinades situacions hagin de ser desviats cap a altres aeroports. [...]
Con este trabajo de fin de grado mi intención es realizar un estudio sobre la PBN, y a partir de los conocimientos obtenidos, hacer una propuesta de una nueva aproximación para el aeropuerto de Tenerife Norte. [...]
With this final degree project, my intention is to carry out a study on the PBN, and from the knowledge obtained, make a proposal for a new approach to the Tenerife North airport. Currently, this airport does not have this type of approach, and this is causing that due to the occasional fog that is generated, and the non-existent aid to fly in conditions of low visibility, flights in certain situations have to be diverted to other airports. [...]

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
26.
73 p, 2.2 MB L'impacte del COVID-19 al sector aeronàutic espanyol / Bandera Aguilar, Yainet ; Napalkova, Liana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en analitzar l'impacte del COVID-19 en el sector aeronàutic espanyol, però abans de centrar-se en Espanya s'explica que és el COVID-19, quin ha estat el seu impacte mundial i qual ha estat el seu impacte en l'aviació a nivell global. [...]
El proyecto consiste en analizar el impacto del COVID-19 en el sector aeronáutico español, pero antes de centrarse en España se explica que es el COVID-19, cuál ha sido su impacto mundial y cual ha sido su impacto en la aviación a nivel global. [...]
The project consists of analyzing the impact of COVID-19 in the Spanish aeronautical sector, but before focusing on Spain, it's explained what COVID-19 is, what it's global impact has been, and what it's global impact has been on aviation. [...]

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
27.
74 p, 2.7 MB Anàlisi de viabilitat de les aeronaus híbrides/elèctriques / Buira Scholten, Iván ; Moreno Ortiz, Romualdo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball té com a objectiu principal analitzar la viabilitat de la tecnologia hibrida/elèctrica en les aeronaus mitjançant un estudi del sector aeronàutic en la actualitat (tenint en compte tant fabricants de components com companyies àries) per determinar si aquest tipus de tecnologia es viable o no, si ha estat ja implementada i de quina manera (projectes que han hagut en el passat, projectes que estan en marxa actualment i projectes de futur), i si es preveu que la electrificació de les aeronaus esdevindrà el futur de la aviació i els motius pels quals es realitza aquesta previsió.
Este trabajo tiene como objetivo principal analizar la viabilidad de la tecnología hibrida / eléctrica en las aeronaves mediante un estudio del sector aeronáutico en la actualidad (teniendo en cuenta tanto fabricantes de componentes como compañías aéreas) para determinar si este tipo de tecnología es viable o no, si ha sido ya implementada y de qué manera (proyectos que han tenido en el pasado, proyectos que están en marcha actualmente y proyectos de futuro), y si se prevé que la electrificación de las aeronaves se convertirá en el futuro de la aviación y los motivos por los que se realiza esta previsión.
The main objective of this work is to analyze the feasibility of hybrid / electric technology in aircraft through a study of the sector today (taking into account both component manufacturers and airlines) to determine whether this type of technology is viable or not, if it has already been implemented and in what way (projects that have taken place in the past, projects that are currently underway and projects for the future), and whether the electrification of aircraft is expected to become the future of aviation and the reasons for which this forecast is made.

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
28.
144 p, 9.1 MB Modelatge càrrega de treball del pilot en la fase d'aterratge d'un A320 / Martín López, Gonzalo ; Piera Eroles, Miquel Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El present treball de fi de grau té com a objectiu demostrar la importància de la relació entre la memorització de tasques pendents d'execució i el rendiment d'un pilot en cabina durant la fase de aproximació. [...]
El presente trabajo de fin de grado tiene como objetivo demostrar la importancia de la relación entre la memorización de tareas pendientes de ejecución y el rendimiento del piloto en cabina durante la fase de aproximación. [...]
The aim of this end of degree project is to demonstrate the importance between the memorization of pending tasks, the execution and the performance of the pilot in the cockpit during the approach phase. [...]

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
29.
80 p, 5.7 MB Pla de negoci d'un heliport comercial / Monge Velardo, Marc ; Martin Sierra, Aitor, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Al llarg del treball s'ha realitzat un estudi de les diferents rutes comercials operatives al món amb utilització d'helicòpters com a mitjà de transport, s'han analitzat també diferents serveis comercials addicionals que es poden trobar amb aquest vehicle. [...]
A lo largo del trabajo se ha realizado un estudio de las diferentes rutas comerciales operativas al mundo con utilización de helicópteros como medio de transporte, se han analizado también diferentes servicios comerciales adicionales que se pueden encontrar con este vehículo. [...]
Throughout the work, it has been made a study of the different commercial operating routes in the world with the use of helicopters as a transport. Different additional comercial services that can be found with this vehicle have also been analyzed. [...]

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
30.
75 p, 2.5 MB La configuració U-space impacta en la seguretat, capacitat i flexibilitat / Clotet Montes, Marc ; Muñoz Gamarra, Jose Luis, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El present treball de final de grau està enfocat a l'estudi del concepte U-space, els seus actuals i futurs serveis i procediments per a permetre l'accés de UAVs a l'espai aeri de manera segura, eficient i flexible, i l'anàlisi dels resultats de simulacions estudiant com a diferents configuracions de l'espai aeri impacten en la flexibilitat i capacitat del sistema.
El presente trabajo de final de grado está enfocado al estudio del concepto U-space, sus actuales y futuros servicios y procedimientos para permitir el acceso de UAVs al espacio aéreo de forma segura, eficiente y flexible, y el análisis de los resultados de simulaciones estudiando como diferentes configuraciones del espacio aéreo impactan en la flexibilidad y capacidad del sistema.
The present final degree study is focused on the exploration of the U-space concept, its current and future services and procedures to allow the access of UAVs to the airspace in a safe, efficient and flexible way, and the analysis of the results of simulations studying how different airspace configurations impact on the flexibility and capacity of the system.

2020
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  

Treballs de Fi de Grau : 129 registres trobats   inicianterior21 - 30següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.