Treballs de recerca i projectes de final de carrera

Treballs de recerca i projectes de final de carrera 3,899 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
51 p, 1.1 MB Justice in collective payments for ecosystem services : a qualitative meta-analysis / Linge, Laura van der ; Villamayor Tomás, Sergio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals
CB-PES programs are often portrayed as an innovative mechanism incentivizing more sustainable land use practice, while contributing to social and economic development of communities. However, there is very lacking or mixed evidence and theory about the longterm impacts of CB-PES, and the contextual factors which may affect these outcomes (Brownson et al 2019). [...]
2021
Màster Universitari en Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Econòmica i Social [1341]  
12.
50 p, 15.8 MB Metamorfosis en procés : una experiència d'A/r/tography sobre un procés de canvi / Blanco Aloy, Cristina ; Barrera, Jaume, 1954-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
Gràcies a metodologies de recerca com l'A/r/tography, els Estudis de Performance i l'Autoetnografia, investigar a partir d'un mateix o de la pròpia pràctica artística és possible i ha esdevingut una manera més de fer recerca acadèmica. [...]
Investigar des de uno mismo como un proceso válido de investigación es posible gracias a nuevas metodologías como la A/r/tography y los Estudios Performativos. En este proyecto presento mi investigación como un proceso real de metamorfosis en estado de flujo utilizando y narrando des de medios diversos: el texto y el audio-visual. [...]
Inquiring about the self as a valid process of research is possible thanks to new methodologies as A/r/tography and Performative Studies. In this essay I present my research as a real metamorphic process, using different medias to contribute to the narrative: the text and the video. [...]

Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
2 documents
13.
177 p, 10.8 MB Factors que incideixen en el desenvolupament de la pràctica docent a les aules hospitalàries catalanes / Jiliberto Fritis, Francisca ; Zárate Alva, Nair Elizabeth, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les aules hospitalàries catalanes atenen pacients pediàtrics en situació d'hospitalització. La seva funció és oferir una continuïtat educativa durant el període de convalescència a l'hospital. [...]
Las aulas hospitalarias catalanas atienden a pacientes pediátricos en situación de hospitalización. Su función es ofrecer una continuidad educativa durante el periodo de convalecencia en el hospital. [...]
Catalan hospital schools care for pediatric patients' education. Its function is to offer educational continuity during the period of convalescence in the hospital. This research seeks to investigate the factors that affect the development of the teaching practice within hospital schools located in Catalonia, except for the specialty of mental health. [...]

2022
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]  
14.
33 p, 383.3 KB La Danza Movimiento Terapia como modelo de intervención en el trastorno del vínculo en edad infantil. Un puente para nuevas experiencias relacionales / Cadenas Jänsch, Vanesa ; Rodríguez, Rosa María, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut
En el presente artículo se analiza el trastorno del vínculo, en base a las teorías del apego para alcanzar su comprensión y detectar las consecuencias psíquicocorporales de sus trastornos derivados desde un enfoque metodológico teóricopráctico realizando una revisión bibliográfica en el ámbito de interés, como soporte y justificación de una propuesta de intervención. [...]
Aquest article analitza el trastorn de l'enllaç, en base a les teories de l'aferrament per assolir la seva comprensió i detectar les conseqüències psíquico-corporals dels seus trastorns derivats des d'un enfocament metodològic teòric-pràctic realitzant una revisió bibliogràfica, com a suport i justificació de una proposta dintervenció. [...]

2022
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]  
15.
61 p, 20.4 MB L'Educació a través de les arts com a estratègia pel desenvolupament de l'autoestima en adolescents : investigació acció, la música com a eina transformadora / Sangüesa Font, Miquel ; Morón, Mar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
A continuació es presenta una investigació-acció sobre l'autoestima d'adolescents de Programes de Formació Inicial (PFI) a través d'un projecte d'educació a través de les arts (ETA) amb l'objectiu de desenvolupar la seva autoestima. [...]
A continuación se presenta una investigación-acción sobre la autoestima de adolescentes en Programas de Formación Inicial (PFI) a través de un proyecto de educación a través de las artes (ETA) con el objetivo de desarrollar su autoestima. [...]
This paper presents action-research on the self-esteem of adolescents in Initial Training Programmes (PFI) through education through the arts (ETA) project with the aim of developing their self-esteem. [...]

2021
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]  
16.
73 p, 1.9 MB Dance Movement Therapy for Hypermobile Ehlers Danlos Syndrome and Hypermobility Spectrum Disorders / Yuste Criado, Leonor ; Panhofer, Heidrun, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut
The objective of this literature review is to look for the possible benefits of using DMT for hypermobile Ehlers Danlos (hEDS) and Hypermobile Spectrum Disorders (HSD). This research can help create a new theoretical framework in which DMT can be connected to this population as it is with similar populations. [...]
L'objectiu d'aquesta revisió de la literatura és buscar els possibles beneficis de l'ús de DMT per a Ehlers Danlos hipermòbils (hEDS) i trastorns de l'espectre hipermòbil (HSD). Aquesta investigació pot ajudar a crear un nou marc teòric en què la DMT es pugui connectar a aquesta població com passa amb poblacions similars. [...]

2022
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]  
17.
31 p, 428.2 KB A Proposal for Emotional Intelligence Development through Dance Movement Therapy / Ortuño Ibarra, Andrea ; Rodriguez Jimenez, Rosa María, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut
Emotional Intelligence (EI) has received a lot of interest after all evidence on its favor is accumulating and research shows that EI can be taught. Through a theoretical review and reflective process, the aim of this paper is to propose a body focused intervention model with examples to teach EI competencies using Dance Movement Therapy (DMT). [...]
2022
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]  
18.
46 p, 1.5 MB Propinquity & Perturbation : addressing Cross-National Variation in the Size of the Urban-Rural Divide Regarding Attitudes Towards Immigrants / Tomic, Damjan ; Hernández, Enrique, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
European attitudes towards immigrants are geographically clustered, with the residents of urban areas tending to view immigrants more favourably than their rural counterparts. This study employs a novel approach to understanding anti-immigration sentiment by addressing cross-national variation in the size of the urban-rural divide of attitudes towards immigrants. [...]
2021
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]  
19.
93 p, 688.0 KB Los subtítulos y el lenguaje inclusivo en redes sociales : una herramienta didáctica / Bartual Sambartolomé, Cora ; Navtanovich, Liudmila, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo se ha llevado a cabo con el objetivo de demostrar que a través de la finalidad didáctica de los subtítulos se puede difundir un lenguaje inclusivo que emplee recursos y mecanismos propios de la lengua, de manera que estos resulten naturales a los hablantes y los incorporen en su discurso. [...]
Aquest treball s'ha portat a terme amb l'objectiu de demostrar que mitjançant la fi didàctica dels subtítols es pot difondre un llenguatge inclusiu que empre recursos i mecanismes propis de la llengua per tal que els parlants els incorporin al seu discurs. [...]
This work has been carried out with the aim of demonstrating that through the didactic purpose of subtitles it is possible to disseminate inclusive language that uses the language's own resources and mechanisms, in such a way that they come naturally to speakers and are incorporated into their discourse. [...]

2021
Màster Universitari en Traducció Audiovisual [1349]  
20.
149 p, 2.8 MB El trato del género en la localización de videojuegos : estudio de caso de "Assassin's Creed Odyssey" / Sogorb Antón, Raquel ; Cebrián, Javier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo pretende analizar el trato del género en los videojuegos, mediante el estudio de caso de Assassin's Creed: Odyssey, un videojuego en el que se puede escoger un protagonista masculino o femenino. [...]
This Final Degree Project aims to analyze the treatment of gender in videogames, through the case study of Assassin's Creed: Odyssey, a game in which the player can choose to play with a male or female main character. [...]
Aquest treball pretén analitzar el tracte del gènere en els videojocs, per mitjà de l'estudi de cas d'Assassin's Creed: Odyssey, un videojoc en què es pot triar un protagonista masculí o femení. [...]

2021
Màster Universitari en Traducció Audiovisual [1349]  

Treballs de recerca i projectes de final de carrera : 3,899 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.