Documents de recerca

Documents de recerca 2 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
81 p, 1.5 MB Plan de empresa y comunicación para Paréntesis / González Martín, Laura ; Guerrero Moya, Alejandra ; Miralles Martín, Paula ; Reyes González, Maria ; Salvador Yufera, Paula ; Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball, s'ha desenvolupat un pla d'empresa i un pla de comunicació pel projecte d'una startup: Paréntesis. Aquest es planteja com un local d'oci, en concret un videoclub, ubicat a la ciutat de Barcelona. [...]
En este trabajo, se ha desarrollado un plan de empresa y un plan de comunicación para el proyecto de una startup: Paréntesis. Este se plantea como un local de ocio, en concreto un videoclub, ubicado en la ciudad de Barcelona. [...]
This paper develops a business and communication plan for a startup project: Paréntesis, which is presented as a new leisure local, in particular a videoclub, based in Barcelona city. Paréntesis mixes cinema and video games in order to accomplish its purpose: bring the young people a break in their frenetic routine.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
133 p, 2.9 MB Proposta per al Radical Market : rebranding, replantejament de l'esdeveniment i campanya de comunicació per a l'edició 2024 / Dilmé Collell, Júlia ; Trull Cabas, Sandra ; Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau està encarat a la creació de la campanya comunicativa de l'edició 2024 del Radical Market Barcelona. Per fer-ho, s'ha partit d'un anàlisi de la marca i del mercat i, un cop detectats els punts forts i els punts dèbils, s'ha plantejat una nova identitat corporativa, és a dir, unes noves bases amb perdurabilitat temporal. [...]
Este proyecto de fin de grado está encarado a la creación de la campaña comunicativa de la edición 2024 del Radical Market Barcelona. Para hacerlo, se ha partido de un análisis de la marca y del mercado y, una vez detectados los puntos fuertes y los puntos débiles, se ha planteado una nueva identidad corporativa, es decir, unas nuevas bases con perdurabilidad temporal. [...]
This final degree project is aimed at creating the communication campaign for the 2024 edition of the Radical Market Barcelona. In order to do this, the first step has been an analysis of the brand and the market and, once the strong points and weak points have been detected, a new corporate identity has been proposed, that is to say, new bases with temporary durability. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.