Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 26 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
6 p, 101.3 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu [102027] / Laborda Molla, Cristina ; Gonzalez Fernandez, Henar ; Mejías Macías, Esperanza ; Donada Colomer, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, es necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestor de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a la totalidad del alumnado, poniendo especial atención aquel con necesidades educativas específicas de carácter cognitivo. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
7 p, 101.1 KB Estratègies de mediació [101637] / Tello, Jose ; Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius formatius a destacar són: 1. Comprendre els conceptes de conflicte i de mediació. Aproximacions teòriques i models de pràctica professional. 2. Conèixer el procés mediador, les seves tècniques i activitats per a la prevenció del conflicte. [...]
Los objetivos formativos a destacar son: 1. Comprender los conceptos de conflicto y de mediación. Aproximaciones teóricas y modelos de práctica profesional. 2. Conocer el proceso mediador, sus técnicas y actividades para la prevención del conflicto. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
3.
6 p, 104.2 KB Disseny i adaptació curriculars [101685] / Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius metodològics d'aquesta assignatura es desenvolupen amb estratègies que se centren en el treball dirigit, el treball supervisat i el treball autònom. Els objectius a assolir són els següents: 1. [...]
Los objetivos de esta asignatura son los sigüientes: 1. Conocer el sistema educativo y la estructura del currículum para poder establecer el marco de actuación ante las necesidades específicas de aprendizaje de los alumnos. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
4.
6 p, 100.8 KB Educació en contextos de diversitat [101636] / Laborda Molla, Cristina ; Sánchez Martí, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de les següents mencions: Menció en "Orientació educativa" de la titulació de Pedagogia. Menció en "Educació de nens i joves" de la titulació d'Educació Social. [...]
Esta asignatura forma parte de las siguientes menciones: Mención en "orientación educativa" de la titulación de Pedagogia. Mención en "educación de niños y jóvenes" de la titulación de Educación Social. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
5.
5 p, 82.4 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu [102027] / Laborda Molla, Cristina ; Gonzalez Fernandez, Henar ; Mejías Macías, Esperanza ; Donada Colomer, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, es necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestor de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a la totalidad del alumnado, poniendo especial atención aquel con necesidades educativas específicas de carácter cognitivo. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
6.
5 p, 84.7 KB Educació en contextos de diversitat [101636] / Laborda Molla, Cristina ; Sánchez Martí, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de les següents mencions: Menció en "Orientació educativa" de la titulació de Pedagogia. Menció en "Educació de nens i joves" de la titulació d'Educació Social. [...]
This coure is included in: Mención en "orientación educativa" of Pedagogy degree. Mención en "educación de niños y jóvenes" of Social Education degree. It is an open course to all students who want to do it. [...]
Esta asignatura forma parte de las siguientes menciones: Mención en "orientación educativa" de la titulación de Pedagogia. Mención en "educación de niños y jóvenes" de la titulación de Educación Social. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
7.
4 p, 75.9 KB Assessorament pedagògic [101648] / Laborda Molla, Cristina ; Martínez Roca, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura optativa de quart curs permetrà a l'estudiantat familiaritzar-se amb l'acció pedagògica indirecta, és a dir, el treball d'assessorament amb professionals de l'educació. Per això caldrà iniciar-se en el treball col·laboratiu i amb les dinàmiques de treball interprofessional que hauran de permetre impulsar la millora educativa als centres escolars a través de la dinamització i suport dels professionals que hi treballen.
This optional subject will enable the student to get familiar with the indirect pedagogical action, that is to say, the consultancy work with other educational professionals. To do so, it'll become necessary to develop a colaborative work and interprofessional dynamics which will permit the practitioner to foster educational improvements in schools or other institutions. [...]
Esta asignatura optativa de cuarto curso permitirá al estudiante familiarizarse con la acción pedagógica inidirecta, es decir, con el trabajo de asesoramiento con profesionales de la educación. Para ello, se deberá iniciar en el trabajo colaborativo y con las dinámicas de trabajo interprofesional que deberán permitir impulsar la mejora educativa en los centros escolares a través de la dinamización y el soporte de los profesionales que trabajan en ellos. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documentos
8.
6 p, 87.4 KB Disseny i adaptació curriculars [101685] / Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius metodològics d'aquesta assignatura es desenvolupen amb estratègies que se centren en el treball dirigit, el treball supervisat i el treball autònom. Els objectius a assolir són els següents: 1. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  
9.
4 p, 76.2 KB Inserció social de les persones amb discapacitat [101670] / Laborda Molla, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Inserció Social de les persones amb discapacitat incideix en la consideració de les característiques diferencials de les persones per atendre les seves necessitats d'incorporació als processos educatius i al món social i laboral. [...]
- Analyze the processes that lead to social inclusion and labor integration for people with support needs and the variables involved. - Assess curricular proposals to the social and labor inclusion. [...]
La asignatura Inserción Social de las Personas con Discapacidad incide en la consideración de las características diferenciales de las personas para atender sus necesidades de incorporación a los procesos educativos y en el mundo social y laboral. [...]

2017-18
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
10.
5 p, 83.5 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu [102027] / Laborda Molla, Cristina ; Gonzalez Fernandez, Henar ; Mejías Macías, Esperanza ; Donada Colomer, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, es necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestor de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a la totalidad del alumnado, poniendo especial atención aquel con necesidades educativas específicas de carácter cognitivo. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 26 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.