Materiales académicos

Materiales académicos Encontrados 32 registros  anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
6 p, 119.7 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
- Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
12.
5 p, 104.9 KB Activitat física, diversitat i salut [102054] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es desenvolupa a quart curs i dóna dret a la menció d' Educació Física si es superen també les assignatures optatives següents: Joc i Iniciació Esportiva, Expressió i Comunicació Corporal, Educació Física i la seva Didàctica II, Aprenentatge i Desenvolupament Motor. [...]
Esta asignatura se desarrolla en el cuarto curso y da derecho a la mención de Educación Física si se superan también las asignaturas optativas siguientes: Juego e Iniciación Deportiva, Expresión y Comunicación Corporal, Educación Física y su Didáctica II, Aprendizaje y Desarrollo Motor. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
13.
6 p, 110.1 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
14.
6 p, 119.1 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
- Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
15.
6 p, 108.6 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
16.
6 p, 84.6 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
17.
5 p, 96.3 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
- To provide students with knowledge of the theoretical and the authors who have studied trends signified and interpret the processes of development and motor learning, emphasis on Early Childhood Education and Primary. [...]
- Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
18.
5 p, 96.2 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
- To provide students with knowledge of the theoretical and the authors who have studied trends signified and interpret the processes of development and motor learning, emphasis on Early Childhood Education and Primary. [...]
- Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
19.
5 p, 95.6 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
- To provide students with knowledge of the theoretical and the authors who have studied trends signified and interpret the processes of development and motor learning, emphasis on Early Childhood Education and Primary. [...]
- Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. [...]

2016-17
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
20.
6 p, 85.0 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2016-17
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 32 registros   anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.