Articles publicats


No s'ha trobat cap coincidència exacta per ?n16, però canviant-lo per n16...
Articles publicats 2 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.03 segons. 
1.
28 p, 735.9 KB Anàlisi de les transicions juvenils des de la perspectiva de gènere : entre el pes del cicle de vida i el canvi generacional / Moreno Colom, Sara 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)) ;
El artículo presenta una aproximación a la transición educativa, laboral, domiciliar y familiar de las personas jóvenes desde la perspectiva de género. El objetivo es analizar hasta qué punto la mejora del nivel educativo introduce transformaciones en el carácter tradicionalmente sexuado de las transiciones hacia la vida adulta. [...]
L'article presenta una aproximació a la transició educativa, laboral, domiciliar i familiar de les persones joves des de la perspectiva de gènere. l'objectiu és analitzar fins a quin punt la millora del nivell educatiu introdueix transformacions en el caràcter tradicional-ment sexuat de les transicions cap a la vida adulta. [...]
This paper focuses on educational, employment, housing and family transitions of young people from the gender perspective. The aim is to analyze how the educational system introduces changes in the traditional gendered transitions to adulthood. [...]

2015 - 10.6035/Recerca.2015.16.6
Recerca, Núm. 16 (2015) , p. 111-138  
2.
18 p, 378.1 KB El concepto de competencias y su adopción en el contexto universitario / García San Pedro, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La formación por competencias se ha transformado, en términos de diseño y desarrollo curricular, en el eje del cambio educativo. Este cambio, en el enfoque curricular, reorienta las decisiones didácticas en relación con la enseñanza, aprendizaje y evaluación, centrándolo en el estudiante, sus procesos y resultados de aprendizaje. [...]
In terms of design and curriculum development, competences-based training is at the heart of how education is changing in Spain in terms of teaching, learning and assessment, with the focus now on students and their learning p This paper considers conceptual aspects relating to how competences are deined, and what the consequences and practical consequences are in Higher Education. [...]

2009
Alternativas. Cuadernos de Trabajo Social, Núm. 16 (2009) , p. 11-28  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.