Articles publicats

Articles publicats 1 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
1.
10 p, 434.1 KB D'ensenyar i d'aprendre... omplint l'agenda de bones intencions / Castelló, Montserrat
En la majoria de debats, publicacions, congressos i reflexions científiques sobre el present i el futur de l'educació, quan es tracta de fixar-se en els procesos d'ensenyament-aprenentatge, destaquen, tant per la seva freqüència com per la unanimitat a l'hora de considerar la seva importància, dues qüestions que fan referencia, en primer lloc, a la necessitat de pensar, de considerar, que l'objectiu fonamental de qualsevol procés d'ensenyament-aprenentatge és el de mobilitzar processos d'abstracció, de reflexió; i, en segon lloc, al paper que la consciencia juga o hauria de jugar a l'hora de facilitar un aprenentatge de qualitat. [...]
En la mayoría de los debates, publicaciones, congresos y reflexiones científicas sobre el presente y el futuro de la educación, cuando la atención se centra en los procesos de enseñanza-aprendizaje, destacan, tanto por su frecuencia como por la unanimidad a la hora de considerar su importancia, dos cuestiones que hacen referencia, la primera, a la necesidad de pensar, de considerar que el objetivo fundamental de cualquier proceso de enseñanza aprendizaje es el de movilizar procesos de abstracción, de reflexión; y, la segunda, al papel que la conciencia juega o debería jugar en el momento de proporcionar un aprendizaje de cualidad. [...]
In most discussions, publications, con ferences and scientific reflections about the present and future of education, focusing on teaching-learning processes, two issues stand out both for their frequency and the unanimous recognition of their importance. [...]
Dans la majorité de débats, publications, congrés et réflexions scientifiques sur le présent et le futur de 1'éducatïón, quand 11 s'agit de fixer notre attention sur les procès d'enseignement - apprentissage, deux questions sont mises en relief autant pour leur fréquence comme pour l'unanimité de leur importance. [...]

1999
Aloma, Núm. 5 (1999) , p. 79-88  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.