Articles

Articles 83 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
45 p, 207.3 KB Dictamen sobre la reglamentació de l'ús de la llengua catalana a l'etiquetatge i a les instruccions d'ús dels productes comercials / Milian i Massana, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona)
A continuació reproduïm fidelment la versió original del dictamen. Les úniques modificacions que hi he introduït consisteixen en unes poques correccions d'errades dactilogràfiques, ortogràfiques i sintàctiques, la substitució dels mots incorrectes tamany, brussel·lenca i vàries per superfície, brussel·lesa i diverses, la supressió d'alguna majúscula, la nota a peu de pàgina incorporada i l'afegit de les expressions o objectius i no justificable en dos paràgrafs del dictamen, respectivament.
2005
Revista de llengua i dret, Núm. 43 (juliol 2005) , p. 279-323  
12.
18 p, 197.7 KB La imagen corporal de la mujer en la publicidad gráfica de las revistas femeninas españolas de alta gama / Vega Saldaña, Silvia María (Universidad de Cádiz) ; Barredo Ibáñez, Daniel (Universidad del Rosario (Colòmbia)) ; Merchán Clavellino, Ana (Universidad de Cádiz)
En el actual contexto capitalista y patriarcal se sigue proponiendo, articulando y enalteciendo, desde los medios de comunicación y desde sus herramientas comerciales, el cuerpo de la mujer como eje central del universo femenino, atendiendo a que la belleza continúa considerándose como el atributo que por excelencia representa y encumbra a la mujer en la sociedad contemporánea. [...]
In the current capitalist and patriarchal context, the media-through its commercial tools-continues to propose, articulate and exalt women's bodies as the central axis of the feminine universe, where beauty is considered the main attribute that represents and elevates women in contemporary society. [...]
En l'actual context capitalista i patriarcal es continua proposant, articulant i enaltint, des dels mitjans de comunicació i des de les seves eines comercials, el cos de la dona com a eix central de l'univers femení, atenent al fet que la bellesa continua considerant-se l'atribut que per excel·lència representa i enalteix la dona en la societat contemporània. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3194
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 61 (December 2019) , p. 93-110 (Articles)
2 documents
13.
14 p, 460.0 KB La projecció de la ciutat de Sabadell entorn de la Primera Guerra Mundial / Llonch, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica)
Sabadell es projecta en la premsa escrita entorn dels anys de la Primera Guerra Mundial. Els escrits publicitaris de Sabadell posen èmfasi en la trajectòria i singularitat de la ciutat, i destaquen els aspectes més emblemàtics del districte industrial llaner. [...]
2018
Arraona, Núm. 37 (2017-2018) , p. 28-41  
14.
2 p, 228.0 KB Hipersexualització, entre la mirada incòmoda i l'oblit de la realitat / Ferré Pavia, Carme, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
El març de 2012 la senadora francesa per París Chantal Jouanno va presentar un detallat informe parlamentari contra la hipersexualització, un terme que remet a l'erotització forçada o avançada dels infants, amb la generació d'una imatge d'adults sexuals en miniatura que es difon, s'assumeix o s'imita.
2012
Idees : revista de temes contemporanis, Núm. 35 (2012) , p. 22-25  
15.
4 p, 104.9 KB Symposium grafica : Cuarto encuentro académico en diseño gráfico / Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El IV Symposium Gráfica contó con la presencia de profesionales y estudiantes del ámbito de la comunicación y la creatividad gráfica. Además de tener el soporte de las revistas "grafica" y "questiones publicitarias". [...]
El IV Simposi Gràfica va comptar amb la presència de professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació i la creativitat gràfica. A més de tenir el suport de les revistes "gràfica" i "questions publicitàries". [...]
The IV Graphic Symposium was attended by professionals and students in the field of communication and graphic creativity. In addition to having the support of "graphic" magazines and "advertising questions". [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.147
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 69-72 (Reseñas)  
16.
1 p, 504.3 KB Presentació : dossier "La Publicitat" / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
2018
Butlletí de la Societat Catalana d'Estudis Històrics, Num. 29 (2018) , p. 39  
17.
38 p, 651.3 KB "La Publicitat" durant la Guerra Civil (1936-1939). Periodisme entre dos focs / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
L'article s'ocupa de la situació de "La Publicitat" durant el període bèl·lic de 1936 a 1939 exposant, a través del mateix periòdic i de bibliografia específica, una panoràmica del contingut, des de la perspectiva periodística, no pas política, i de la història del diari en el període citat. [...]
2019
Butlletí de la Societat Catalana d'Estudis Històrics, Núm. 29 (2018) , p. 131-168  
18.
12 p, 168.9 KB El director de arte : revisión de la definición en la literatura científica y propuestas de los expertos / Miguélez Juan, Blanca (Universidad del País Vasco)
Por diversos motivos, los autores no se ponen de acuerdo a la hora de establecer una definición consensuada y contundente que precise con exactitud quién es el director de arte. En ocasiones incluso es confundido con el diseñador gráfico. [...]
Per diversos motius, els autors no es posen d'acord a l'hora d'establir una definició consensuada i contundent que precise amb exactitud qui és el director d'art. En ocasions fins i tot és confós amb el dissenyador gràfic. [...]
For various reasons, the authors do not agree when it comes to establishing a consensus and conclusive definition that accurately specifies who the art director is. Sometimes it is even confused with the graphic designer. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.138
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 33-44 (Investigación)  
19.
8 p, 1.9 MB Valorar la Publicidad / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La valoración del trabajo publicitario, especialmente el que va asociado a la creatividad, lejos de ser un dictamen objetivo se asemeja más a la arbitrariedad o desconocimiento del sujeto evaluador. [...]
La valoració del treball publicitari, especialment el que va associat a la creativitat, lluny de ser un dictamen objectiu s'assembla més a l'arbitrarietat o desconeixement del subjecte avaluador. El fons de la qüestió és si tot és mesurable o només algunes coses: ¿és mesurable la creativitat? Són fiables els estudis d'audiències? La transferència de coneixement obliga a l'acadèmia al fet que el coneixement sigui verídic (científic). [...]
The valuation of advertising work, especially that which is associated with creativity, far from being an objective opinion, is more similar to the arbitrariness or ignorance of the evaluating subject. [...]

2018 - 10.5565/rev/qp.319
Questiones publicitarias, Vol. 1 Núm. 22 (2018) , p. 51-58 (Editorial)  
20.
4 p, 421.3 KB Diseño gráfico publicitario / Colet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Obra ressenyada: Daniel TENA PARERA, Diseño gráfico publicitario. Madrid: Editorial Síntesis, 2017.
La ressenya bibliogràfica que a continuació es presenta fa referència a la darrera publicació del professor de la Universitat Autònoma de Barcelona, Daniel Tena Parera. El contingut d'aquesta obra aborda amb rigor i solvència la temàtica del disseny gràfic i la direcció d'art en publicitat. [...]
La reseña bibliográfica que a continuación se presenta hace referencia a la última publicación del profesor de la Universidad Autónoma de Barcelona, Daniel Tena Parera. El contenido de esta obra aborda con rigor y solvencia la temática del diseño gráfico y la dirección de arte en publicidad. [...]
The present bibliographic review goes remitted to the last publication of the professor of the Autonomous University of Barcelona, Daniel Tena Parera. The content tackles with rigour and depth the subjects of graphic design and direction of art in advertising. [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.108
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 99-101 (Reseñas)  

Articles : 83 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.