Resultats globals: 155 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 109 registres trobats
Llibres i col·leccions, 7 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 39 registres trobats
Articles 109 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 57.6 KB Doce proyectos en eficiencia energética finalizan el programa Enciende! / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Enciende! es un programa impulsado por el Parc de Recerca UAB que a lo largo del mes de mayo formó a 41 investigadores y estudiantes y les dio las herramientas necesarias para encontrar la mejor aplicación de su tecnología para el sector de la eficiencia energética y como llevarla el mercado lo más rápido posible y de manera segura. [...]
2016
UAB divulga, Juny 2016, p. 1-2  
2.
2 p, 45.7 KB El Parc de Recerca UAB promueve la innovación en las industrias culturales, creativas y basadas en la experiencia / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La quinta edición del Programa de Generación de Ideas, centrada en las industrias culturales, creativas y basadas en la experiencia, ha abierto el plazo de inscripciones, que permanecerán abiertas hasta el 29 de septiembre. [...]
2016
UAB divulga, Juny 2016, p. 1-2  
3.
3 p, 146.2 KB Simulacions computacionals justifiquen la presència de formaldehid i metanol a l'espai / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El formaldehid i el metanol són les dues molècules basades en carboni més simples, i a partir d'elles es formen altres més complexes. Un estudi recent ha realitzat simulacions computacionals que han permès comprovar que la formació d'aquestes molècules es deu a la hidrogenació successiva a partir de la molècula més simple d'òxid de carboni, a partir de la qual s'afegirien àtoms d'hidrogen que generarien les molècules més grans. [...]
El formaldehído y el metanol son las dos moléculas basadas en carbono más simples, y a partir de ellas se forman otras más complejas. Un estudio reciente ha realizado simulaciones computacionales que han permitido comprobar que la formación de estas moléculas se debe a la hidrogenación sucesiva a partir de la molécula más simple de óxido de carbono, a partir de la cual se añadirían átomos de hidrógeno que generarían las moléculas más grandes. [...]

2016
UAB divulga, Abril 2016
2 documents
4.
3 p, 136.1 KB Electricitat a partir de la fotosíntesi de les plantes / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Javier Rodríguez, estudiant de Nanociència i Nanotecnologia de la UAB, i Pablo Manuel Vidarte i Rafael Rebollo, estudiants d'Enginyeria Multimèdia de La Salle Universitat Ramon Llull, són tres joves andalusos instal·lats a Barcelona que han creat l'empresa Arkyne Technologies, una startup especialitzada en la innovació en energies renovables, telecomunicacions i videojocs. [...]
Javier Rodríguez, estudiante de Nanociencia y Nanotecnología de la UAB, y Pablo Manuel Vidarte y Rafael Rebollo, estudiantes de Ingeniería Multimedia de La Salle Universidad Ramon Llull, son tres jóvenes andaluces instalados en Barcelona que han creado la empresa Arkyne Technologies, una startup especializada en la innovación en energías renovables, telecomunicaciones y videojuegos. [...]

2016
UAB divulga, Març 2016
2 documents
5.
3 p, 37.4 KB Avaluació del programa de millora contínua de qualitat amb pacients diabètics / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Entre els anys 1993 i 2002, el Grup d'Estudi de la Diabetis en Atenció Primària de Salut (GEDAPS) de Catalunya ha dut a terme un programa de millora contínua de qualitat entre els professionals d'atenció primària amb l'objectiu de millorar l'atenció dels pacients diabètics i a llarg termini disminuir les seves complicacions. [...]
Entre los años 1993 y 2002, el Grupode Estudio de la Diabetes en Atención Primaria de Salud (GEDAPS) de Cataluña ha llevado a cabo un programa de mejora continua de calidad entre los profesionales de atención primaria con el objetivo de mejorar la atención de los pacientes diabéticos y a largo plazo disminuir las complicaciones de los mismos. [...]

2015
UAB divulga, Octubre 2015
2 documents
6.
2 p, 81.5 KB Nou detector de raigs X. El Sincrotró ALBA, l'empresa Alibava Systems i el CSIC han col·laborat per desenvolupar el dispositiu / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La col·laboració entre les entitats s'ha materialitzat a través d'un contracte de llicència que permet a l'empresa Alibava Systems comercialitzar el detector de raigs X desenvolupat a partir dels resultats de recerca generats al Sincrotró i al CSIC.
2015
UAB divulga, Febrer 2015  
7.
2 p, 115.9 KB Som fruit de l'atzar i la necessitat / Estévez Escalera, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Fa uns 7. 500 anys a la Terra del Foc va aparèixer una societat basada en l'explotació especialitzada de recursos litorals i estructurada en una estricta divisió sexual del treball. La combinació de dades arqueològiques i geològiques permetrien explicar aquesta aparició sobtada com una estratègia de resposta al canvi climàtic provocat per la megaexplosió del volcà Hudson, les cendres del qual van arribar a cobrir la Terra del Foc amb gruixos de fins a 20 cm, i que va afectar la flora i la fauna terrestres, però no la fauna marítima.
Hace unos 7. 500 años en la Tierra del Fuego apareció una sociedad basada en la explotación especializada de recursos litorales y estructurada en una estricta división sexual del trabajo. La combinación de datos arqueológicos y geológicos permitirían explicar esta aparición repentina como una estrategia de respuesta al cambio climático provocado por la megaexplosión del volcán Hudson, cuyas cenizas llegaron a cubrir la Tierra del Fuego con espesores de hasta 20 cm, y que afectó a la flora y la fauna terrestres, pero no a la fauna marítima.

2014
UAB divulga, Maig 2014
2 documents
8.
2 p, 105.4 KB Anàlisi general i de les veus científiques i tècniques del "Diccionario de autoridades" / Pascual Fernández, M. Luisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Una tesi doctoral realitza un estudi complet del volum de la segona edició del Diccionario de autoridades publicat el 1770, una edició poc estudiada per inacabada. La tesi demostra que en aquesta edició es van introduir moltes innovacions, vigents gairebé sense canvis fins el 1884 i ofereix el primer inventari complet de veus científiques i tècniques del diccionari acadèmic en les lletres a i b, amb resultats exhaustius en l'estudi del lèxic no comú.
Una tesis doctoral realiza un estudio completo del volumen de la segunda edición del Diccionario de autoridades publicado en 1770, una edición poco estudiada por inacabada. La tesis demuestra que en esta edición se introdujeron muchas innovaciones, vigentes sin apenas cambios hasta 1884 y ofrece el primer inventario completo de voces científicas y técnicas del diccionario académico en las letras a y b, con resultados exhaustivos en el estudio del léxico no común.

2013
UAB divulga, Desembre 2013, p. 1-2
2 documents
9.
2 p, 92.2 KB Desigualtat salarial persistent, inestabilitat salarial i ocupació temporal a Espanya / Ramos Morilla, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La desigualtat salarial dels treballadors a temps complet es va reduir durant la segona meitat dels noranta a Espanya. Un treball troba que aquesta reducció es deu a una caiguda de la inestabilitat dels salaris. [...]
La desigualdad salarial de los trabajadores a tiempo completo se redujo durante la segunda mitad de los noventa en España. Un trabajo relaciona esta reducción con un descenso de la inestabilidad de los salarios. [...]
Cross-sectional earnings inequality of male full-time employees falls over the second half of the nineties in Spain. A study finds that such decline was determined by a decrease in earnings instability and an increase in long term inequality. [...]

2013
UAB divulga, Desembre 2013, p. 1-2
3 documents
10.
2 p, 37.0 KB Formatge fresc semidesnatat elaborat amb inulina / Juan Godoy, Bibiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Per evitar alguns dels problemes de la producció de formatges baixos en greix com són la pèrdua d'aroma, els sabors no esperats i la textura defectuosa, s'usen substituts del greix. Un d'aquests és la inulina, que a més de formar part de la fibra alimentària, estimula el creixement de microorganismes beneficiosos per a la salut. [...]
Para evitar algunos de los problemas de la producción de quesos bajos en grasa como son la pérdida de aroma, los sabores no esperados y la textura defectuosa, se usan sustitutos de la grasa. Uno de estos es la inulina, que además de formar parte de la fibra alimentaria, estimula el crecimiento de microorganismos beneficiosos para la salud. [...]
Fat replacers are used to avoid some of the problems found when producing low-fat cheeses such as lack of flavour, bitterness, off-flavour, poor meltability, undesirable colour and rubbery texture. One of these is inulin, which possesses the properties of dietary fibers and stimulates the growth of beneficial microorganisms. [...]

2013
UAB divulga, Desembre 2013, p. 1-2
3 documents

Articles : 109 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 7 registres trobats  
1.
3 p, 384.1 KB Publicació en obert dels vídeos del PDI de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció ; Universitat Autònoma de Barcelona. Direcció TIC ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques, 2021  
2.
20 p, 1.2 MB Manual de infografies de la UAB : pautes gràfiques i recursos per a l'elaboració d'infografies de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Aquest manual conté pautes i recomanacions de disseny per a les infografies de la UAB.
Universitat Autònoma de Barcelona 2019  
3.
10 p, 510.6 KB Manual d'ús de la marca UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
En desenvolupament del que preveu l'article 10 dels Estatuts de la UAB, el Manual d'ús de la marca UAB té per objectiu regular la utilització i les diferents aplicacions de les marques de titularitat de la UAB (marques de la UAB). [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
4.
40 p, 490.9 KB Manual d'identitat corporativa / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
5.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
6.
2 p, 35.4 KB Plantilla per elaborar el pla de comunicació i divulgació científica del projecte / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Es detallen els canals amb que comptarà la Universitat Autònoma de Barcelona per a la difusió pública dels resultats de recerca vinculats a projectes, dins del pla de comunicació i divulgació científica de la Universitat.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2015
3 documents
7.
2 p, 205.1 KB Manual d'identitat corporativa : síntesi / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2009  

Documents gràfics i multimèdia 39 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Làsers del futur / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La llum làser té moltes aplicacions en el nostre entorn quotidià, des de les telecomunicacions fins a les tècniques més avançades en cirurgia. A la Universitat Autònoma de Barcelona, es realitzen treballs d'investigació punters amb aquest tipus de llum.
La luz láser tiene muchas aplicaciones en nuestro entorno cotidiano, desde las telecomunicaciones hasta las técnicas más avanzadas en cirugía. En la Universitat Autònoma de Barcelona se realizan trabajos de investigación punteros con este tipo de luz.
Laser light is used in many different situations in our day-to-day life, from telecommunications to the most advanced surgery techniques. Our university is carrying out cutting-edge research on this type of light.

2005 (NEO)
   
2.
1024x683, 850.4 KB Facultat de Psicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La Facultat de Psicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona està reconeguda internacionalment per la seva activitat investigadora. Ha estat un centre pioner en la inclusió d'assignatures de Pràcticum en els seus plans d'estudis.
2017
13 documents
3.
1024x683, 444.2 KB Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona manté una aposta per la internacionalització oferint gran part de la seva docència en anglès. Disposa de pràctiques guiades a través del Programa Universitat i Empresa.
2016
9 documents
4.
1024x683, 596.8 KB Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona, proporciona una sòlida formació intel·lectual fonamentada en els valors essencials per a la concepció d'una societat més justa.
2016
13 documents
5.
1024x683, 624.3 KB Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona és pionera en la implementació dels seus estudis, posa un èmfasi especial en la internacionalització de l'activitat acadèmica i la realització de pràctiques professionals.
2017
9 documents
6.
1024x683, 818.3 KB Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona amb una proposta docent innovadora, és una facultat compromesa i una de les més valorades en l'àmbit de l'educació en el panorama nacional i europeu.
2017
8 documents
7.
3 p, 1.0 MB Patrimoni artístic de la UAB / Pareto, Jordi ; Benito, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) compta amb un ric ventall d'obres artístiques repartides pel campus de Bellaterra que es poden conèixer seguint tres rutes definides.
2016
76 documents
8.
1024x621, 576.5 KB Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La Facultat Ciències de la Comunicació està en constant transformació, sempre al dia en últimes tecnologies i atenta als nous fenòmens per convertir-los en saber transmissible i assimilable.
2016
13 documents
9.
1024x683, 526.9 KB Facultat de Ciències de la Universitat Autònoma de Barcelona / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Les titulacions de la Facultat de Ciències cobreixen totes les àrees de les ciències i proporcionen una sòlida formació en el camp de la recerca, el de la indústria i la sanitat.
2017
10 documents
10.
1024x683, 653.2 KB Facultat de Biociències de la Universitat Autònoma de Barcelona / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La Facultat de Biociències disposa d'una oferta en consonància amb la de les universitats europees i americanes més prestigioses, afavoreix la realització d'estades en aquestes.
2016
7 documents

Documents gràfics i multimèdia : 39 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.