Results overview: Found 63 records in 0.02 seconds.
Articles, 3 records found
Research literature, 1 records found
Learning materials, 2 records found
Course materials, 57 records found
Articles 3 records found  
1.
16 p, 552.9 KB Terapias artísticas y creativas en la mejora del malestar psicológico en mujeres con cáncer de mama. Revisión sistemática / Rabadán, Jennifer (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Álvarez Moleiro, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Objetivo: Conocer el estado actual de la eficacia de las terapias artísticas y creativas (TAC) en las variables de malestar psicológico de mujeres con cáncer de mama y delimitarla en función del tipo de TAC y momento terapéutico del paciente. [...]
Objective: To know the current state of the effectiveness of artistic and creative therapies (ACTs) over psychological distress of women with breast cancer and to delimit it according to the type of CT and the therapeutic moment of the patient. [...]

2017 - 10.5209/PSIC.57079
Psicooncología, Vol. 14, núm. 2-3 (2017) , p. 187-202  
2.
8 p, 729.6 KB Emotional intelligence and recovering from induced negative emotional state / Limonero García, Joaquim T. (Joaquim Timoteo) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Soler-Oritja, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Álvarez Moleiro, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The aim of the present study was to examine the relationship between emotional intelligence (EI) and recovering from negative emotions induction, using a performance test to measure EI. Sixty seven undergraduates participated in the procedure, which lasted 75 min and was divided into three stages. [...]
2015 - 10.3389/fpsyg.2015.00816
Frontiers in psychology, Vol. 6 (2015) , art. 816, p. 1-8  
3.
8 p, 80.8 KB El papel de la autoeficacia en el entrenamiento para controlar la frecuencia cardíaca durante pruebas de esfuerzo / Álvarez Moleiro, María (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Villamarín Cid, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente estudio tiene por objetivo analizar el papel de la autoeficacia en el autocontrol de frecuencia cardíaca (FC) durante pruebas de esfuerzo en laboratorio. En cuanto variable independiente pretendemos analizar la influencia de la autoeficacia sobre el control de FC. [...]
The aim of this study was to analyze the role of self-efficacy on the heart rate sef-control during exercice on a treadmille. As independent variable we try to analyze the influence of self-efficacy on heart rate control. [...]

2003
Psicothema, Vol. 16, núm. 1 (2004) , p. 50-57  

Research literature 1 records found  
1.
328 p, 4.7 MB Educación para la salud desde atención primaria a personas con pluripatología crónica : diabetes mellitus II, hipertensión arterial e hipercolesterolemia simultáneamente / Gorina Cañaveras, Marta ; Álvarez Moleiro, María ; Limonero García, Joaquim T. (Joaquim Timoteo) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La present recerca s'estructura en tres estudis que tenen per objectius: avaluar l'eficàcia dels programes de salut dirigits a persones amb diagnòstic de diabetis mellitus tipus II, hipertensió arterial i hipercolesterolèmia implementats fins al moment (estudi 1); analitzar els factors determinants de la conducta d'autocura en persones diagnosticades dels tres problemes de salut objecte d'estudi (estudi 2); i dissenyar un programa d'educació per a la salut dirigit a persones diagnosticades simultàniament de diabetis mellitus tipus II, hipertensió arterial i hipercolesterolèmia que els capaciti en l'autocura per a millorar el control metabòlic d'aquests problemes de salut (estudi 3). [...]
2020 (Educación para la salud desde atención primaria a personas con pluripatología crónica: diabetes mellitus II, hipertensión arterial e hipercolesterolemia simultáneamente)  

Learning materials 2 records found  
1.
21 p, 290.9 KB Marc de referència sobre la COMPETÈNCIA DE RESPONSABILITAT ÈTICA a la universitat / Basart i Muñoz, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Urrea Monclús, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Corbella Molina, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Puente, Sílvia ; Pla Soler, Reyes (M. Teresa Reyes) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Álvarez Moleiro, María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanco-Romero, Asunción (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; García López, María del Mar ; Montaña Peironcely, Montserrat ; Ballarín Dahmke, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Aquest document va adreçat principalment a professorat i té dos propòsits. En primer lloc, promoure i facilitar la reflexió sobre aquest aprenentatge en l'àmbit universitari, en particular, en les assignatures que conformen els graus i els postgraus. [...]
març 2021  
2.
1 p, 5.3 MB Responsabilitat ètica. On Comença la formació per a la responsabilitat ètica? / Urrea Monclús, Aida, coord. ; Corbella Molina, Laura ; Ballarín Dahmke, Ana ; Basart i Muñoz, Josep M. ; Pla Soler, Reyes (M. Teresa Reyes) ; Ruiz Bueno, Carme ; Puente Rodríguez, Sílvia ; García López, María del Mar ; Álvarez Moleiro, María ; Blanco-Romero, Asunción ; Montaña Peironcely, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Infografia sobre la Competència de Responsabilitat Ètica. Què és, quins components són necessaris per a la formació d'aquesta competència i com podem incorporar-la a la universitat.
2021  

Course materials 57 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
6 p, 128.4 KB Prevenció i Promoció de la Salut [43422] / Alvarez Moleiro, Maria ; Capdevila Ortís, Lluís ; Portell Vidal, Mariona ; Cubells Serra, Jenny ; Gutiérrez Rosado, Teresa ; Fernandez Sanchez, Ana ; Gómez Romero, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: •Delimitar conceptualment que és la prevenció i la promoció de la salut. Identificar els diferents nivells de cadascuna d'elles. [...]
Once finished the module, the student should be able to: • Conceptually define prevention and health promotion. Identify the different levels of each of these. • Identify the different determinants that influence risk behaviours and behaviours promoting health. [...]
Una vez finalizado el módulo el/la estudiante debería ser capaz de: Delimitar conceptualmente que es la prevención y la promoción de la salud. Identificar los diferentes niveles de cada una de ellas. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
2.
6 p, 116.3 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Font Guiteras, Antoni ; Limonero García, Joaquín T. ; Alvarez Moleiro, Maria ; Mateo Canedo, Corel ; Crespo-Puig, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) 1 - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà des de l'evidència científica. [...]
This course is part of the subject "Psychology" which is included in the first year of the Degree. It also forms part of a set of courses aimed at acquiring skills related to the basic psychological processes that form the basis of human behaviour: - Psychological Processes: attention and perception (first year, first semester) - Psychological Processes: learning and conditioning (second year, first semester) - Psychological Processes: memory (second year, second semester) 1 - Psychological Processes: thought and language (third year, second semester) The general aim of this course is for the student to be able to identify and delimit motivational and affective processes, acquiring conceptual analysis tools that will help him/her to make an interpretation of human behaviour evidence-based. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación básica "Psicología" que está ubicada en el primer curso del Grado. Asimismo, forma parte de un conjunto de asignaturas orientadas a la adquisición de competencias relativas a los procesos psicológicos básicos que constituyen la base del comportamiento humano: - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: aprendizaje y acondicionamiento (segundo curso, primer semestre) 1 - Procesos Psicológicos: memoria (segundo curso, segundo semestre) - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar los procesos motivacionales y afectivos, adquiriendo herramientas de análisis conceptual que le ayudarán a efectuar una interpretación del comportamiento humano basada en la evidencia científica. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
4 p, 113.5 KB Treball de Final de Màster [43883] / Osa Chaparro, Nuria ; Alvarez Moleiro, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar el curs, l'alumne/a haurà de ser capaç de realitzar i redactar un treball de recerca empírica (12 crèdits )i el defensarà oralment.
Students will develop and write an empirical research project that will be presented in an oral examination in order to pass the subject (12 ECTS).
El estudiante realizará un trabajo de investigación empírica y lo defenderá oralmente (12 créditos ECTS).

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
4.
4 p, 115.4 KB Pràcticum de Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [43874] / Alvarez Moleiro, Maria ; Osa Chaparro, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L' objtiu d'aquest mòdul és que l'estudiant aprengui les habilitats bàsiques de recerca observant les tasques que duran a terme els membres de l'equip d'investigació al qual s'incorpori i compartint algunes de les tasques de recerca de l'equip.
The objective of this module is for students to learn basic research skills observing the tasks carried out by the members of the research team in which they are incorporated and sharing some of the research tasks of the research team.
El objtivo de este módulo es que el estudiante aprenda las habilidades básicas de investigación observando las tareas que llevarán a cabo los miembros del equipo de investigación al que se incorpore y compartiendo algunas de las tareas de investigación del equipo.

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
5.
4 p, 104.4 KB Educació per a la Salut [102595] / Moix Queralto, Jenny ; Alvarez Moleiro, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: Delimitar conceptualment què és l'Educació de la Salut (EpS) dins de la Psicologia de la Salut. Entendre els conceptes de salut i malaltia des d'una perspectiva biopsicosocial i el paper de l'EpS en aquest marc conceptual. [...]
The training objectives of this subject are the following: To conceptually define what Health Education is within the Health Psychology. To understand the concepts of health and disease from a biopsychosocial perspective. [...]
Los objetivos formativos de la asignatura son los siguientes: Delimitar conceptualmente qué es la Educación de la Salud (EpS) dentro de la Psicología de la Salud. Entender los conceptos de salud y enfermedad desde una perspectiva biopsicosocial y el papel de la EpS en este marco conceptual. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
6.
5 p, 106.5 KB Estils de Vida i Salut [43876] / Chamarro Lusar, Andrés ; Capdevila Ortís, Lluís ; Font Guiteras, Antoni ; Sánchez Carracedo, David ; Álvarez Moleiro, Maria ; Deus Yela, Juan ; Gómez Romero, María José ; Feliu-Soler, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants coneixement avançat sobre els estils de vida i la seva relació amb la salut. L'estudiant podrà aprofundir en les metodologies de disseny de programes de prevenció i promoció de la salut i adquirir coneixement actualitzat sobre la relació entre els estils de vida saludables i la personalitat, així com sobre els factors individuals i contextuals que contribueixen a l'adopció i el manteniment de conductes saludables en àmbits com el cancer, la discapacitat adquirida, l'ús de tecnologia, el comportament alimentari, el dolor o la pràctica d'activitat física.
The aim of this module is to provide students with advanced knowledge about lifestyles and their relationship to health. The stu.
El objetivo de este módulo es proporcionar a los estudiantes conocimiento avanzado acerca de los estilos de vida y su relación con la salud. El estudiante podrá profundizar en las metodologías de diseño de programas de prevención y promoción de la salud y adquirir conocimiento actualizado sobre la relación entre los estilos de vida saludables y la personalidad, así como sobre los factores individuales y contextuales que contribuyen a la adopción y el mantenimiento de conductas saludables en ámbitos como cancer, la discapacidad adquirida, el del uso de tecnología, comportamiento alimentario, el dolor o la práctica de actividad física.

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
7.
6 p, 116.0 KB Processos Psicològics: Motivació i Emoció [102576] / Sanz Ruíz, Antoni ; Font Guiteras, Antoni ; Limonero García, Joaquín T. ; Álvarez Moleiro, Maria ; Mateo Canedo, Corel ; Crespo-Puig, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura forma part de la matèria de formació bàsica "Psicologia" que està ubicada al primer curs del Grau. Alhora, forma part d'un conjunt d'assignatures orientades a l'adquisició de competències relatives als processos psicològics bàsics que constitueixen la base del comportament humà: - Processos Psicològics: atenció i percepció (primer curs, primer semestre) - Processos Psicològics: aprenentatge i condicionament (segon curs, primer semestre) 1 - Processos Psicològics: memòria (segon curs, segon semestre) - Processos Psicològics: pensament i llenguatge (tercer curs, segon semestre) Aquesta assignatura es planteja com a objectiu general que l'estudiant sigui capaç d'identificar i delimitar els processos motivacionals i afectius, adquirint eines d'anàlisi conceptual que l'ajudaran a interpretar el comportament humà des de l'evidència científica. [...]
This course is part of the subject "Psychology" which is included in the first year of the Degree. It also forms part of a set of courses aimed at acquiring skills related to the basic psychological processes that form the basis of human behaviour: - Psychological Processes: attention and perception (first year, first semester) - Psychological Processes: learning and conditioning (second year, first semester) 1 - Psychological Processes: memory (second year, second semester) - Psychological Processes: thought and language (third year, second semester) The general aim of this course is for the student to be able to identify and delimit motivational and affective processes, acquiring conceptual analysis tools that will help him/her to make an interpretation of human behaviour evidence-based. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia de formación básica "Psicología" que está ubicada en el primer curso del Grado. Asimismo, forma parte de un conjunto de asignaturas orientadas a la adquisición de competencias relativas a los procesos psicológicos básicos que constituyen la base del comportamiento humano: - Procesos Psicológicos: atención y percepción (primer curso, primer semestre) 1 - Procesos Psicológicos: aprendizaje y acondicionamiento (segundo curso, primer semestre) - Procesos Psicológicos: memoria (segundo curso, segundo semestre) - Procesos Psicológicos: pensamiento y lenguaje (tercer curso, segundo semestre) Esta asignatura se plantea como objetivo general que el estudiante sea capaz de identificar y delimitar los procesos motivacionales y afectivos, adquiriendo herramientas de análisis conceptual que le ayudarán a efectuar una interpretación del comportamiento humano basada en la evidencia científica. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
8.
4 p, 98.5 KB Treball de Final de Màster [43883] / de la Osa Chaparro, Nuria ; Álvarez Moleiro, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar el curs, l'alumne/a haurà de ser capaç de realitzar i redactar un treball de recerca empírica i el defensarà oralment.
Students will develop and write an empirical research project that will be presented in an oral examination in order to pass the subject (12 ECTS).
El estudiante realizará un trabajo de investigación empírica y lo defenderá oralmente.

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
9.
4 p, 100.3 KB Pràcticum de Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [43874] / Álvarez Moleiro, Maria ; de la Osa Chaparro, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L' objtiu d'aquest mòdul és que l'estudiant aprengui les habilitats bàsiques de recerca observant les tasques que duran a terme els membres de l'equip d'investigació al qual s'incorpori i compartint algunes de les tasques de recerca de l'equip.
The objective of this module is for students to learn basic research skills observing the tasks carried out by the members of the research team in which they are incorporated and sharing some of the research tasks of the research team.
El objtivo de este módulo es que el estudiante aprenda las habilidades básicas de investigación observando las tareas que llevarán a cabo los miembros del equipo de investigación al que se incorpore y compartiendo algunas de las tareas de investigación del equipo.

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
10.
6 p, 113.0 KB Prevenció i Promoció de la Salut [43422] / Álvarez Moleiro, Maria ; Capdevila Ortís, Lluís ; Portell Vidal, Mariona ; Cubells Serra, Jenny ; Gutiérrez Rosado, Teresa ; Fernández Sánchez, Anna ; Gómez Romero, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Un cop finalitzat el mòdul l'estudiant hauria de ser capaç de: •Delimitar conceptualment que és la prevenció i la promoció de la salut. Identificar els diferents nivells de cadascuna d'elles. [...]
Once finished the module, the student should be able to: • Conceptually define prevention and health promotion. Identify the different levels of each of these. • Identify the different determinants that influence risk behaviours and behaviours promoting health. [...]
Una vez finalizado el módulo el/la estudiante debería ser capaz de: Delimitar conceptualmente que es la prevención y la promoción de la salud. Identificar los diferentes niveles de cada una de ellas. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents

Course materials : 57 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.