Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Articles 2 records found  
1.
10 p, 322.0 KB La cultura participativa de Star Wars como experiencia transmedia / Álvarez Rodríguez, Víctor (Universidad de Cádiz)
Este artículo es una investigación sobre la figura de la cultura participativa en relación con una marca de ficción. El estudio busca conocer en detalle los procesos y decisiones tomadas por la organización de fans de Star Wars la Legión 501 para traer el mundo real parte de este relato desde una perspectiva física y de comportamiento. [...]
This paper is an investigation about the figure of participatory culture in relation to a fictional brand. The study seeks to know in detail the processes and decisions made by the Star Wars fan organization the 501st Legion to bring part of this story to the real world from a physical and behavioral perspective. [...]

2021 - 10.5565/rev/qp.357
Questiones publicitarias, Vol. 4 Núm. 27 (2021) , p. 21-29 (Artículos de investigación)  
2.
4 p, 330.3 KB Publicidad de sensaciones / Álvarez Rodríguez, Víctor (Universidad de Cádiz)
Obra ressenyada: José MARTÍ PARREÑO, Funny Marketing: Consumidores, entretenimiento y comunicaciones de marketing en la era del branded content. Valencia: Editorial Wolters Kluwer España, 2010.
El sector publicitario es un medio en constante evolución. Los publicitarios siempre deben adaptar sus mensajes y conceptos al día a día de los consumidores. Hacer presente a la publicidad en sus vidas para que la reconozcan de manera integrada y, también en los últimos años, entretenida. [...]
The advertising sector is a constantly evolving medium. Advertisers must always adapt their messages and concepts to the day to day of consumers. Make advertising present in their lives so that they recognize it in an integrated way and, also in recent years, entertaining. [...]

2019 - 10.5565/rev/qp.330
Questiones publicitarias, Vol. 2 Núm. 24 (2019) , p. 99-101 (Reseñas)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.