visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzines
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut d'Investigació Biomèd...
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria Càrnia Digital (MCD)
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells,contrib...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Cuirs i pells
Gossos / Cinofília
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
55
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
18
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
1
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
2
registres trobats
Documents de recerca
,
6
registres trobats
Materials didàctics
,
10
registres trobats
Materials acadèmics
,
18
registres trobats
Articles
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
24 p, 3.6 MB
Realidad virtual inmersiva para mejorar la competencia de gestión del clima de aula en los centros de secundaria
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Manero, Borja
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Morodo, Andy
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suñe-Soler, Núria
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Henao Agudelo, Claudia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo describe el sistema Didascalia Virtual-Classroom, un entorno de realidad virtual inmersiva (ERVI) que permite a los docentes experimentar y reflexionar sobre cuestiones decisivas de la gestión eficaz de conflictos en el aula de secundaria. [...]
This article describes the Didascalia Virtual-Classroom system, an immersive virtual reality environment (IVRE) that allows teachers to experience and reflect on conflict management in the secondary school classroom. [...]
2023 -
10.5944/educxx1.33418
Educación XX1
,
Vol. 26 Núm. 1 (2023)
, p. 249-272
2 documents
Registre complet
-
2.
15 p, 2.1 MB
The Role of Emotions in Classroom Conflict Management. Case Studies Geared Towards Improving Teacher Training
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
González Parera, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Manero, Borja
(Complutense University of Madrid. Software Engineering and Artificial Intelligence Department)
The purpose of this paper is twofold: firstly, to explore the emotional aspects underlying classroom conflict management, and secondly, to apply these notions to the contrasted analysis of two case studies. [...]
2022 -
10.3389/fpsyg.2022.818431
Frontiers in psychology
,
Vol. 13 (march 2022)
Registre complet
-
3.
3 p, 617.9 KB
Projectes educatius inclusius a través de les arts en escoles de primària
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Morón, Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Román Humanes, Patricia
La presència dels nens i nenes immigrants a les escoles obre la porta a un escenari, que permet incorporar nous coneixements i enriquir el currículum escolar de l'alumnat amb el patrimoni artístic i cultural dels/les nouvinguts/des. [...]
La presencia de los niños y niñas inmigrantes en las escuelas abre la puerta a un escenario que permite incorporar nuevos conocimientos y enriquecer el currículo escolar del alumnado con el patrimonio artístico y cultural de los/las recién llegados/das. [...]
2021
UAB divulga
,
Juny
2021
2 documents
Registre complet
-
4.
18 p, 168.8 KB
Percepción de expectativas educativas de los padres de adolescentes de origen inmigrante, apoyo académico de los amigos y ajuste psicológico y escolar
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Vall, Berta
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo de este estudio fue explorar el valor predictivo de las expectativas educativas de los padres de los adolescentes inmigrantes y del apoyo académico para el ajuste psicológico de dichos jóvenes. [...]
L'objectiu d'aquest estudi va ser explorar el valor predictiu de les expectatives educatives dels pares dels adolescents immigrants i del suport acadèmic per a l'ajust psicològic d'aquests joves. Hi van participar 228 immigrants de primera o segona generació dels últims cursos de sis instituts de secundària de Catalunya. [...]
The main purpose of this study was to explore the predictive value of parents' academic expectations and academic support in the psychological adjustment of immigrant adolescents. The participants were 228 first- and second-generation immigrants enrolled in the senior year at six secondary schools in Catalonia. [...]
2020 -
10.5565/rev/educar.1013
Educar
,
Vol. 56 Núm. 1 (2020)
, p. 147-164 (Temas de investigación)
Registre complet
-
5.
31 p, 318.5 KB
Identidad y percepciones de género : retos para la formación de mujeres líderes indígenas
/
Weise, Crista
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Las mujeres indígenas son objeto de discriminación múltiple e intersectorial. Gracias a su lucha por mejorar las condiciones de la comunidad, han logrado incrementar su participación política y asumir posiciones de liderazgo, convirtiéndose en un importante tema de estudio de las ciencias sociales. [...]
Indigenous women are exposed to multiple and cross-sectional discrimination. Thanks to their contribution in the resistance and struggle to improve community conditions, they have been able to expand their political participation and occupy leadership positions, thus becoming an important subject of study for Social Sciences. [...]
2018
Aposta: revista de ciencias sociales
,
Núm. 77 (abril-juny 2018)
, p. 257-287
Registre complet
-
6.
2 p, 374.7 KB
Aprendre a escriure arguments científics : una experiència amb futurs mestres
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Millorar la competència argumentativa és prioritari per ajudar els estudiants a desenvolupar el pensament científic. Resulta bàsic, doncs, que els futurs mestres comprenguin la ciència i aprenguin a construir el raonament científic durant la seva formació professional. [...]
Mejorar la competencia argumentativa es prioritario para ayudar a los futuros profesionales a desarrollar el pensamiento científico. Resulta básico entonces que los futuros maestros, comprendan la ciencia y aprendan a construir el razonamiento científico durante su formación profesional. [...]
Improving argumentative competence is a social and educational imperative to help students to develop scientific thinking. It is basic that future teachers understand science and learn to build scientific reasoning during their professional training. [...]
2019
UAB divulga
,
Juny
2019
3 documents
Registre complet
-
7.
14 p, 112.5 KB
La coevaluación como alternativa para mejorar la calidad del aprendizaje de los estudiantes universitarios : valoración de una experiencia
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
En este artículo se describe una experiencia de coevaluación para la evaluación parcial de la asignatura "Psicología Evolutiva y de la Educación" en la titulación de Pedagogía en la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
In this article we describe an experience of co-assessment carried out as part of the evaluation in the course "Developmental and Educational Psychology" taught to Pedagogy students in the Autonomous University of Barcelona. [...]
2008
Revista interuniversitaria de formación del profesorado
,
Vol. 63, Núm. 22.3 (Diciembre 2008)
, p. 127-140
Registre complet
-
8.
19 p, 580.5 KB
Factores socioeconómicos y competencia lectora. Estudio comparativo entre dos contextos educativos diferenciados
/
Barberà Orna, Judit
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Este estudio exploró la relación entre factores socio-económicos y la competencia lectora. Participaron 99 alumnos de primaria, 49 cubanos y 50 catalanes. Se utilizó el test de lectura del programa Glifing. [...]
The present study explored the connection between socioeconomic factors and reading competence. 99 3rd Grade students participated, 49 Cuban and 50 Catalan. Glifing reading test was used in this study. [...]
2019
Atenas. Revista Científico Pedagógica
,
Vol. 1, núm. 45 (2019)
, p. 1-19
Registre complet
-
9.
2 p, 405.6 KB
Què pensen els mestres en formació sobre l'ensenyament de la psicologia?
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
González Parera, Montserrat
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Vall, Berta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Weise, Crista
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
;
Morodo, Andy
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Un estudi dut a terme per l'equip docent de l'assignatura del grau de Magisteri en Educació primària de la UAB "Aprenentatge i Desenvolupament" ha analitzat la importància que els estudiants del grau donen a aquesta assignatura, així com les dificultats amb les quals es van trobar durant el seu ensenyament. [...]
Un estudio llevado a cabo por el equipo docente de la asignatura del grado de Magisterio en Educación primaria de la UAB "Aprendizaje y Desarrollo" ha analizado la importancia que los estudiantes del grado dan a esta asignatura, así como las dificultades con las que se encontraron durante su enseñanza. [...]
A study carried out by the teaching team of the Bachelor on Primary Education course "Learning and Development" has analysed the importance the students give to this subject, as well as the difficulties that those students perceived in the teaching process. [...]
2018
UAB divulga
,
Juny 2018,
p. 1-2
3 documents
Registre complet
-
10.
17 p, 93.6 KB
La identificación del talento en la formación profesional. Diseño y resultado de una estrategia
/
Pérez Luján, Dalgys
(Universidad Central de Las Villas (Cuba)) ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Oberta de Catalunya) ;
Rodríguez García, Carlos Ernesto
(Universidad Central de Las Villas (Cuba))
A partir del análisis crítico de las vías utilizadas en la Universidad Central "Martha Abreu" de Las Villas para la identificación del talento en la formación profesional, la presente investigación tiene como objetivo el diseño e implementación de una estrategia psicopedagógica que permite superar las deficiencias encontradas en este proceso. [...]
Taking as a point of starting the critical analysis of the used ways to identify the talent at Central University of Las Villas (UCLV), this research is oriented toward the design and implementation of a strategy to surpass the found deficiencies in this process. [...]
2008
Revista complutense de educación
,
Vol. 19, núm. 1 (2008)
, p. 191-208
Registre complet
-
Articles :
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
1
registres trobats
1.
4 p, 42.1 KB
Incorporación de situaciones de aprendizaje auténtico en la clase magistral : incidencias metodológicas e impacto en la motivación para aprender. Valoración de la experiencia docente en la asignatura "Psicología evolutiva y de la educación"
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
El objetivo de esta comunicación es comentar los fundamentos y el impacto de cambios introducidos en el diseño de las actividades docentes de la asignatura "Psicología Evolutiva y de la Educación" para estudiantes de la licenciatura en Pedagogía (UAB), a propósito de dificultades encontradas para conseguir la motivación de los estudiantes en la clase magistral. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent
, 3a : 2006
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
2
registres trobats
1.
20 p, 554.9 KB
Virtual Reality for Teacher Training : An Experiential Approach to Classroom Conflict Management
/
Cárdenas, Miriela M.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Manero, Borja
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Alejandro Romero-Hernández
(Universidad Complutense de Madrid)
This chapter discusses the use of virtual reality (VR) in the training of preservice secondary education teachers in Spain as an integral part of their learning process. The authors propose some premises from which to design a training program to improve preservice teachers' communicative competence and their ability to manage conflict impacting the classroom climate. [...]
Hershey, PA: IGI Global, 2022 -
10.4018/978-1-6684-3398-0.ch002
Methodologies and Use Cases on Extended Reality for Training and Education
,
2022,
p. 21-47
Registre complet
-
2.
101 p, 1.2 MB
Psicología para maestros. Desarrollo y aprendizaje durante la edad escolar
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Es nuestra intención que al leer este libro se comprenda cómo se entrelazan la psicología y la educación, y también los desafíos inherentes al ejercicio del magisterio para promover el desarrollo integral de los niños y las niñas durante la edad escolar. [...]
2020
Registre complet
-
Documents de recerca
6
registres trobats
1.
35 p, 1.0 MB
Interaccions mestra-alumnat i atenció a la diversitat educativa en un entorn multicultural : estudi de cas
/
Román Humanes, Patricia
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un Treball de Fi de Grau i un estudi de cas que té per objectiu detectar el desajustament socioemocional i escolar d'un grup d'infants en un entorn multicultural i analitzar quin tipus de suports dóna la mestra per afavorir-ne l'ajustament escolar. [...]
2019
Grau en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
2.
1 p, 974.2 KB
L'ajustament psicològic de l'alumnat mitjançant els tallers de creació artística
/
Balihar Fernández, Marisol
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Al present TFG es pretén cercar com afavorir la competència intercultural de l'alumnat, i avaluar com els tallers de creació artística poden repercutir en l'ajustament psicològic de l'alumnat. Per realitzar la investigació, s'ha fet una recopilació de dades i continguts clars i definits, dels aspectes clau, que han donat lloc al marc teòric del treball. [...]
2018
Grau en Educació Primària
[
896
]
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Registre complet
-
3.
22 p, 753.4 KB
Estils docents comunicatius i representació del professorat a les aules de primària
/
Nuel González, Anna
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de fi de grau busca cercar quines variables utilitza l'alumnat en la valoració del seu professorat i si hi ha alguna relació entre aquestes i la satisfacció dels infants a l'aula. S'ha fet una recopilació dels estudis realitzats anteriorment per una conceptualització clara i definida dels continguts a treballar. [...]
2017
Grau en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
4.
234 p, 1.9 MB
A Study on Ph.D. Chinese Students' Academic Adaptation at the Universitat Autònoma de Barcelona, Spain
/
Cai, Lin
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
dir. ;
Weise, Crista,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Actualmente, un número creciente de estudiantes chinos participan en el mercado educativo global. Sin embargo, debido a la gran disparidad cultural entre los países occidentales y asiáticos, su adaptación resulta particularmente difícil. [...]
An increasing number of students from China participate in the global educational market nowadays. However, due to the large cultural disparity between Western and Asian countries, their adaptation is particularly challenging. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Registre complet
-
5.
173 p, 1.3 MB
Estudio exploratorio acerca del vínculo entre la sensibilidad intercultural del maestro y la presencia de alumnado de origen extranjero en la escuela
/
González Montoto, Iosbel
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La finalidad de este trabajo ha sido indagar acerca del nivel de sensibilidad intercultural de los maestros en educación primaria, en función del índice de matrícula de alumnado de origen extranjero presente en la escuela. [...]
The purpose of this study was to explore teachers' intercultural sensitivity in primary education, depending on the proportion of foreign origin students at school. We start by questioning if an increased presence of foreign origin students influences the likelihood of inclusive educational responses to issues of cultural diversity. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
6.
251 p, 3.8 MB
Aprendizaje cooperativo en un contexto virtual universitario de comunicación asincrónica : un estudio sobre el proceso de interacción entre iguales a través del análisis del discurso
/
Casanova Uribe, Marly Odette
;
Gómez Alemany, Isabel,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
El objetivo de la presente investigación es contribuir a la comprensión del proceso de aprendizaje cooperativo virtual. Se analiza la experiencia de aprendizaje cooperativo de tres grupos que aplican la técnica de estudio de caso en un entorno de aprendizaje universitario virtual de comunicación asincrónica. [...]
The aim of this research is to contribute to understanding the process of cooperative virtual learning. An experience of cooperative learning involving three groups is studied applying the technique of a case study in a virtual learning environment of asynchronous communication. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
Registre complet
-
Materials didàctics
10
registres trobats
1.
17 p, 1.3 MB
14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals
/
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Barrera-Corominas, Aleix
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Morodo, Andy,
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ion, Georgeta
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Castro Ceacero, Diego
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Mercader Juan, Cristina
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
2.
1 p, 253.2 KB
Eines digitals per a l'avaluació
/
Mercader, Cristina
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Morodo, Andy
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Projecte e-inav
2022 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
3.
11 p, 355.6 KB
Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges
; 1a edició /
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rodríguez-Gómez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene,
col.
;
Arnau-Sabatés, Laura,
col. ;
Barrera-Corominas, Aleix,
col. ;
Castro Ceacero, Diego,
col. ;
Díaz Vicario, Anna,
col. ;
Duran-Bellonch, Mar,
col. ;
Mercader Juan, Cristina,
col. ;
Morodo, Andy,
col. ;
Salat Llorente, Esther,
col. ;
Suárez, Cecilia Inés,
col. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
;
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (
ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
4.
13 p, 379.1 KB
Artistes que investiguen sobre multiculturalitat i altres temes socials. Educar a través de les arts
/
Morón, Mar
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La finalitat d'aquest document és aportar a les estudiants del Grau d'Educació Primària, a mestres en actiu i altres mestres que es dediquen a l'Educació de les Arts i a través de les Arts, un material per a poder trobar artistes per temàtiques i poder dissenyar, desenvolupar i avaluar, projectes interdisciplinaris i inclusius d'educació a través de les arts.
La finalidad de este documento es aportar a las estudiantes del Grado de Educación Primaria, a maestros en activo y otros maestros que se dedican a la Educación de las Artes ya través de las Artes, un material para poder encontrar artistas por temáticas y poder diseñar, desarrollar y evaluar, proyectos interdisciplinarios e inclusivos de educación a través de las artes.
2021
2 documents
Registre complet
-
5.
1 p, 106.4 KB
Tips per a l'alfabetització en feedback
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
6.
1 p, 75.9 KB
Com donar el feedback per a que sigui fàcil d'utilitzar?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
7.
1 p, 51.5 KB
Dissenyar processos de feedback efectius
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Armengol Asparó, Carme
;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Castro Ceacero, Diego
;
Díaz Vicario, Anna
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Mercader Juan, Cristina
;
Morodo, Andy
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
8.
1 p, 60.3 KB
Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback?
/
Ion, Georgeta,
coord. ;
Arnau-Sabatés, Laura
;
Armengol Asparó, Carme
;
Barrera-Corominas, Aleix
;
Castro Ceacero, Diego
;
Morodo, Andy
;
Duran-Bellonch, Mar
;
Díaz Vicario, Anna
;
Muñoz Moreno, José Luis
1980- ;
Buñuel Azor, Immaculada
;
Rodríguez-Gómez, David
;
Salat Llorente, Esther
;
Suárez, Cecilia Inés
;
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Mercader Juan, Cristina
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
9.
12 p, 333.9 KB
Jugar y dibujar. Contribuciones al desarrollo en la edad escolar
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
En este material de estudio, dirigido a estudiantes del Grado en Educación Primaria que cursan la asignatura Aprendizaje y Desarrollo I, se describen las particularidades de dos actividades socializadoras de carácter universal que a lo largo de la historia de la humanidad han contribuido al aprendizaje y consecuentemente, al desarrollo psicológico: el juego y el dibujo.
Universitat Autònoma de Barcelona, 2020
Registre complet
-
10.
7 p, 432.2 KB
Rúbrica para evaluar la redacción científica argumentativa
/
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
La habilidad de argumentar es una competencia importante en los sistemas educativos. En educación superior el razonamiento el razonamiento argumentativo es una demanda cognitiva fundamental y promover esta competencia se considera un imperativo inaplazable para responder a los requerimientos de una formación profesional de calidad. [...]
2019 (
ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
)
Registre complet
-
Materials acadèmics
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
7 p, 118.9 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Gil-Juárez, Adriana
;
Weise, Crista
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2022-23
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
2.
8 p, 120.3 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Weise, Crista
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2021-22
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
3.
7 p, 118.6 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Weise, Crista
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2020-21
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1363
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
4.
7 p, 115.7 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Weise, Crista
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2019-20
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
5.
7 p, 93.3 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Weise, Crista
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2018-19
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
6.
7 p, 96.7 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Weise, Crista
;
Mejías Macías, Esperanza
;
Fuentes Agustí, Marta
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007). It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2017-18
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
7.
7 p, 98.8 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
The course Learning and Development I is part of the subject Basic Formation: Learning and Development of Personality (Ministry Order ECI/3857/2007) It is a basic and compulsory formation, related to the basic subjects of the Social and Juridical Sciences: Education and Psychology area. [...]
La asignatura Aprendizaje y Desarrollo (I) forma parte de la materia Formación Básica: Aprendizaje y desarrollo de la personalidad (Orden Ministerial ECI/3857/2007). Se trata de una formación básica, de carácter obligatorio, relacionada con las materias básicas del área del conocimiento de Ciencias Sociales y Jurídicas: Educación y Psicología. [...]
2016-17
Grau en Educació Primària
[
896
]
3 documents
Registre complet
-
8.
7 p, 43.8 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
2015-16
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
9.
7 p, 120.8 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
2014-15
Grau en Educació Primària
[
1140
]
Grau en Educació Primària
[
896
]
Registre complet
-
10.
8 p, 119.7 KB
Aprenentatge i desenvolupament I
[
102085
] /
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura Aprenentatge i Desenvolupament (I) forma part de la matèria Formació Bàsica: Aprenentatge i desenvolupament de la personalitat (Ordre Ministerial ECI/3857/2007). Es tracta d'una formació bàsica, de caràcter obligatori, relacionada amb les matèries bàsiques de l'àrea del coneixement de Ciències Socials i Jurídiques: Educació i Psicologia. [...]
2013-14
Registre complet
-
Materials acadèmics :
18
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.