Results overview: Found 1 records in 0.03 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
484 p, 29.7 MB VOX, fake news i postveritat a la campanya electoral de les eleccions al Parlament de Catalunya del 14 de febrer del 2021 / Álvarez de la Rosa, Claudia ; Puig Lobato, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb la irrupció de les xarxes socials al segle XXI ha proliferat una nova forma de fer campanyes electorals. Aquest fet, sumat a l'auge de les fake news i la postveritat, ha fet que molts partits polítics intentin treure rèdit electoral a través de la propagació de notícies o continguts inexactes. [...]
Con la irrupción de las redes sociales en el siglo XXI ha proliferado una nueva forma de hacer campañas electorales. Este hecho, sumado al auge de las fake news y la posverdad, ha hecho que muchos partidos políticos intenten sacar rédito electoral a través de la propagación de noticias o contenidos inexactos. [...]
With the emergence of social networks in the 21st century, a new form of electoral campaigning has proliferated. This fact, along with the rise of fake news and posttruth, has led many political parties to try to gain electoral advantage through the propagation of inaccurate news or content. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.