Resultats globals: 8 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 8 registres trobats
Materials acadèmics 8 registres trobats  
1.
4 p, 73.4 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Rodríguez Bravo, Angel ; Añaños Carrasco, Elena ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir a l'estudiantat dels instruments conceptuals i metodològics essencials per desenvolupar una investigació de caràcter - Que l'estudiantat i es familiaritzi les tres grans perspectives metodològiques (qualitat - Donar suport l'estudiantat per al plantejament teòric i metodològic dels seus treballs.
1. Proveer a los estudiantes de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
2.
4 p, 71.1 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
3.
4 p, 80.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños Carrasco, Elena ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar l'assignatura, l'alumnat sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes sensorials i perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
Se espera que al finalizar la asignatura, el alumnado sea capaz de: Identificar los procesos cognitivos de captación de la información audiovisual. Identificar los mecanismos sensoriales y perceptivos, especialmente el auditivo y el visual, su medida y los factores que los influyen. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
4.
4 p, 71.5 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi, sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors, des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  
5.
4 p, 80.2 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños Carrasco, Elena ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
6.
4 p, 78.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños Carrasco, Elena ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
4 p, 80.2 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños Carrasco, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  
8.
4 p, 76.6 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños Carrasco, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.