Resultats globals: 134 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 13 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 33 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 32 registres trobats
Materials didàctics, 5 registres trobats
Materials acadèmics, 49 registres trobats
Articles 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
3 p, 1.3 MB Nivells de representació de l'atenció conjunta / Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
L’atenció conjunta és una habilitat cognitiva inherent al desenvolupament de l’infant. L’adquisició i el desenvolupament de l’atenció conjunta reflecteixen una evolució a partir de la qual es poden crear una sèrie de nivells o formes d’atenció conjunta. [...]
2008 - 10.17345/comeduc200832-34
Comunicació educativa, Num. 21 (2008) , p. 32-34  
2.
17 p, 564.9 KB Effectiveness of the Auditory and Visual effects of Chinese e-Magazine on the Graduate Students’ Reading Process / Zhang, Bing (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Zhang, Min (University of Shanghai for Science and Technology. Department of Publishing and Art Design)
We are in a digital society where new technologies are constantly emerging and old technologies are being upgraded faster than we can take in. Digital reading has become an important means of reading, but the visual process for digital and paper reading is different. [...]
Estamos en una sociedad digital, donde constantemente están surgiendo tecnologías nuevas y las viejas se actualizan más rápido de lo que a menudo podemos asimilar. En este contexto, la lectura digital se ha convertido en un importante medio de lectura, si bien el proceso visual de la lectura digital y la tradicional (en papel) es diferente. [...]

2016 - 10.7238/a.v0i54.2552
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 54 (Juny 2016) , p. 58-74  
3.
3 p, 136.8 KB Adults grans i publicitat integrada a la TV : atenció sense processament / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La publicitat integrada és la que apareix introduïda en la programació, sense interrompre-la. Aquest estudi ha analitzat de quina manera capten i processen la informació que apareix a la pantalla els adults majors de 68 anys quan hi apareix publicitat integrada. [...]
2015
UAB divulga, Novembre 2015  
4.
13 p, 339.9 KB La carrera de Psicologia : estudi descriptiu dels antecedents, formació i valoració dels alumnes de primer curs / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Ronquillo i Melsió Anna
1987
Estudi general, Núm. 7 (1987) , p. 109-121  
5.
22 p, 1.3 MB Valores percibidos en la publicidad de alimentos por jóvenes con y sin trastornos de la conducta alimentaria / Mas Manchón, Lluís (Universitat Pompeu Fabra) ; Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lopes da Silva, Elaine A. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Peres, Rafaella Lopes Pereira (Universidade Federal de Pernambuco (Brasil)) ; Martínez, María Eugenia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grau, Antoni (Institut de Trastorns Alimentaris)
La publicidad utiliza imágenes corporales fuertemente estereotipadas para promocionar cánones físicos y conductas alimentarias no saludables asociadas a productos de alimentación dirigidos sobre todo a jóvenes. [...]
Advertising uses stereotyped body images to promote physical ideals and unhealthy eating habits related to food products which are targeted especially at young people. The purpose of this study, carried out in Barcelona (Spain) in May 2013, was to test the perception of 139 young people of university age - with and without eating disorders - regarding 25 values in seven food commercials that did and did not use body image strategies. [...]

2015 - 10.18294/sc.2015.729
Salud colectiva, Vol. 11 Núm. 3 (Julio-Septiembre 2015) , p. 423-444  
6.
12 p, 666.5 KB Atención y atención conjunta a los spots de TV : estudio con la tecnología del eye tracker / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona)
Con la tecnología del eye tracker se estudia el efecto atencional del packaging en los spots en situación de atención conjunta, es decir, cuando el packaging aparece interactuando con el protagonista a través de su mirada. [...]
Amb la tecnologia de l'eye tracker s'estudia l'efecte atencional del packaging en els espots en situació d'atenció conjunta, és a dir, quan el packaging apareix interactuant amb el protagonista a través de la seva mirada. [...]
With eye tracker technology the attentional effect of packaging is studied in spots in joint attention situation, when the packaging interacts with the protagonist through his gaze. The results show that attention is focused on the packaging during the interaction and on the image when both elements do not interact; furthermore, during the interaction the packaging captures the attention of more participants and faster and lasts longer. [...]

2015 - 10.5565/rev/grafica.39
Grafica, Vol. 3 Núm. 6 (2015) , p. 103-114 (Investigación)  
7.
9 p, 590.6 KB La tecnología del «EyeTracker» en adultos mayores : cómo se atienden y procesan los contenidos integrados de televisión / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Las personas mayores son grandes consumidores de los medios, especialmente la televisión (TV), donde el spot convencional se combina con formatos publicitarios introducidos en el programa que no rompen su continuidad: la publicidad no convencional (PNC). [...]
Elderly people are major consumers of the media, especially of television, which combines conventional commercials with advertising formats included in the programme that do not break its continuity, unconventional advertising (UA). [...]

2015 - 10.3916/C45-2015-08
Comunicar : revista de medios de comunicación y educación, Vol. 23 Núm. 45 (julio 2015) , p. 75-83
2 documents
8.
24 p, 1.6 MB La publicidad integrada en el contenido TV : atención visual y reconocimiento cognitivo en los jóvenes y en los adultos mayores / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Valli, Anna
El objetivo principal de este trabajo es llenar un vacío existente en la investigación sobre la eficacia de la publicidad integrada en los contenidos televisivos, estudiando y midiendo de forma objetiva ("Eye Tracker") cómo los espectadores atienden y procesan este tipo de comunicación publicitaria. [...]
The aim of this study is to address the lack of research on effectiveness of Advertising in TV content, studying and measuring objectively (Eye Tracker) how the audience pays attention and processes this Integrated Advertising. [...]

2012 - 10.5209/rev_PEPU.2012.v6.n1.38660
Pensar la publicidad : revista internacional de investigaciones publicitarias, Vol. 6, Núm. 1 (2012) , p. 139-162  
9.
12 p, 708.5 KB ¿Imagen o texto? El poder de captar la atención visual de los elementos gráficos analizado con el Eye tracker / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
S'analitzen, amb la tecnologia Eye Tracking, els efectes de l'atenció visual dispensada sobre el text, l'element gràfic més visual de l'estímul publicitari gràfic, provocats per la incorporació d'una imatge en un estímul. [...]
Se analizan, con la tecnología Eye Tracking, los efectos de la atención visual dispensada sobre el texto, el elemento gráfico más visual del estimulo publicitario gráfico, provocados por la incorporación de una imagen en un estímulo. [...]
The effects of incorporating an image into a graphic advert stimulus are analyzed, with the Eye tracking technology, over visual attention on the most visual element, the text. This investigation is based on different researches that demonstrated the great semantically contribution of images makes them being the most visual element and the most powerful one into attracting visual attention. [...]

2013 - 10.5565/rev/grafica.9
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 87-98  
10.
7 p, 18.9 KB Development of a virtual campus based on bimodal education / Yábar, J. M. (José Manuel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina Autònoma Interactiva Docent) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbarà Butifull, Pere-Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina Autònoma Interactiva Docent)
A bimodal education model is a flexible model which harmoniously combines the possibilities for teaching offered by Information Society Technologies (IST), such as interactive classrooms, videoconference, and the virtual campus, with traditional educational activities such as lectures and certain types of practical training. [...]
2002
Interactive educational multimedia, N. 2 (March 2001) , p. 69-75  

Articles : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 33 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
37 p, 2.1 MB Los valores percibidos por los adolescentes en las diferentes categorías de la publicidad de productos de alimentación / Rodríguez-Muñoz, Lorena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona)
En esta presentación se analizan y se comparan los valores percibidos por los adolescentes en los spots de cada una de las siguientes categorías de productos de alimentación: estética corporal, sentirse bien y anuncios neutros. [...]
2017
Congreso Internacional de Cultura Visual. Barcelona, : 2017  
2.
22 p, 4.6 MB Identificación de atributos comunicacionales para la construcción de una imagen empresarial socialmente responsable en la Sociedad del Conocimiento / Mayorga Gordillo, Javier Andrés (Universidad Autónoma de Occidente (Colombia)) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este trabajo se identifican las características, que a partir de un análisis semántico de la información obtenida de una revisión bibliográfica detallada, contribuyen a la construcción de la imagen socialmente responsable de las organizaciones.
2018
VI Congrés Internacional AE-IC: Comunicación y Conocimiento. Salamanca (España), : 2018  
3.
1 p, 191.0 KB Efectos de la publicidad basada en la imagen corporal en las mujeres con y sin trastorno de la conducta alimentaria (TCA) / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grau, Antoni (Instituto de Trastornos Alimentarios (ITA))
Los objetivos del trabajo son: 1) comparar los efectos de la publicidad de alimentación, especialmente la relacionada con la imagen corporal, en las actitudes incitadas en pacientes ingresadas por TCA y en la población normalizada y 2) analizar en ambos grupos los efectos de dicha publicidad en la incitación a determinados comportamientos negativos y positivos. [...]
2017
Congreso Internacional de Cultura Visual. Barcelona, : 2017
2 documents
4.
1 p, 111.3 KB Efectos de la publicidad de productos de alimentación en pacientes ingresadas con TCA / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grau, Antoni (Instituto de Trastornos Alimentarios (ITA)) ; Cassalé, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Se estudian los efectos de la publicidad de alimentación, especialmente la relacionada con la estética corporal, en las actitudes y los comportamientos incitados en pacientes ingresadas por TCA. Se analizan las diferencias de los efectos de la publicidad en función de la edad (adolescentes, jóvenes y adultas) y la influencia de la variable enfermedad (anorexia o bulimia).
2016
Congreso Hispano Latinoamericano de Trastornos de la Conducta Alimentaria. Barcelona, 12è : 2016
2 documents
5.
2 p, 150.2 KB Mensajes publicitarios en TV y estética corporal: fectos de la formación mediática en pacientes ingresadas con TCA / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grau, Antoni (Instituto de Trastornos Alimentarios (ITA)) ; Cassalé, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Se comparan los efectos de la publicidad de alimentación, especialmente la relacionada con la estética corporal, en las actitudes incitadas en pacientes ingresadas por TCA, que han recibido educación mediática, y en la población normalizada que no la ha recibido. [...]
2016
Congreso Hispano Latinoamericano de Trastornos de la Conducta Alimentaria. Barcelona, 12è : 2016
2 documents
6.
8 p, 1002.5 KB La publicitat i la imatge corporal a l'inici de l'adolescència / Añaños, Elena ; Rodríguez-Muñoz, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Elements d'educació mediàtica, adreçats als i les estudiants de l'inici de l'adolescència, relacionats amb els estereotips de imatge corporal transmesos per la publicitat.
2015
Conferencia IES Pere Calders. Cerdanyola del Vallès, 2015  
7.
6 p, 591.6 KB La publicidad y la imagen corporal / Añaños, Elena ; Rodríguez-Muñoz, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Elementos de educación mediática dirigidos a los y las adolescentes, relacionados con los estereotipos de belleza corporal transmitidos por la publicidad.
2014
Conferencia IES Federica Montseny. Badia del Vallès, 2014  
8.
7 p, 801.5 KB Educación en la publicidad relacionada con la imagen corporal / Añaños, Elena ; Rodríguez-Muñoz, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Guía de elementos de educación mediática dirigidos a padres y madres de adolescentes, relacionados con los estereotipos de belleza corporal transmitidos por la publicidad.
2014
Conferència IES Badia. Badia del Vallès, 2014  
9.
19 p, 1.8 MB Del consum capitalista al consumidor de la crisi: repercussions a la comunicació publicitària de la premsa escrita / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Targa, Ester ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Aquest treball analitza els elements formals i estructurals de comunicació dels anuncis de la premsa escrita catalana amb més tirada corresponents a l'època nadalenca anterior a la crisi i a l'època de la crisi; també s'analitzen el missatge comunicatiu i la inversió publicitària en ambdues èpoques. [...]
2014
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 6a : 2014
2 documents
10.
13 p, 1.1 MB Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker: "Vine a donar sang" / Astals Serés, Anna ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
2013
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013
2 documents

Contribucions a jornades i congressos : 33 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
6 p, 120.1 KB Relación entre atención compartida y atención sostenida en situación de juego interactivo triadico / Mas Parera, M. Teresa (Universidad Autónoma de Barcelona. Departamento de Psicología Básica, Evolutiva y de la Educación) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 161-166  
2.
205 p, 3.0 MB La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Estaún i Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
Reunión Científica sobre Atención (RECA). Barcelona, Catalunya, 6a : 2007  
3.
246 p, 1.2 MB Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Martínez González, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent d'Educació Superior
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2008
3 documents
4.
246 p, 2.7 MB Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Martínez González, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2008
3 documents

Documents de recerca 32 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
153 p, 5.3 MB El marketing experiencial como herramienta de fidelización / Fernández Serrano, Cristina ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El màrqueting experiencial sorgeix com a tècnica per connectar, captivar i sorprendre als consumidors degut a que els clients són cada vegada més estrictes i busquen que un producte o servei li aporti més que un benefici funcional, busquen marques amb les que viure experiències grates de consum. [...]
El marketing experiencial surge como técnica para conectar, captivar y sorprender a los consumidores debido a que los clientes son cada vez más estrictos y buscan que un producto o servicio le aparte más que un beneficio funcional, buscan marcas con las que vivir experiencias gratas de consumo. [...]
Experiential marketing arises as a technique to connect, captivate and surprise consumers, as they become stricter and they search for products and services that provide more than just a functional benefit. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
119 p, 3.2 MB Ver, oír y opinar : valoración de la publicidad sexista por parte de los adolescentes / Ceballos Muñoz, Natalia ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En un panorama on les dones segueixen sent un col·lectiu afectat per la desigualtat de gènere en l'àmbit publicitari i en què la publicitat té una influència directa com a agent de socialització; resulta interessant estudiar en quina mesura els adolescents com a públic sensible als mitjans de comunicació perceben el sexisme publicitari i com això afecta la seva manera d'acceptar o rebutjar aquest tipus de comportaments.
En un panorama donde las mujeres siguen siendo un colectivo afectado por la desigualdad de género en el ámbito publicitario y en el que la publicidad tiene una influencia directa como agente de socialización; resulta interesante estudiar en qué medida los adolescentes como público sensible a los medios de comunicación perciben el sexismo publicitario y cómo esto afecta a su manera de aceptar o rechazar este tipo de comportamientos.
In a scene where women continue to be a collective affected by the gender inequality in the advertising field and where advertising has direct influence as an agent of socialization; it is interesting to study to what extent adolescents, as a public which is sensitive to the means of communications, perceive the advertising of sexism and how that affects their way of accepting or rejecting this type of content.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
7 documents
3.
87 p, 68.9 MB La dona a la revista : representació de la imatge, l'aparença i els valors de la figura femenina als anuncis gràfics / Borralleras Maya, Ivette ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada dia expliquem amb zero paraules qui som, què volem i com ens sentim en cada moment. No en som conscients, però la manera de moure’ns, els gestos, la mirada, com ens relacionem amb els altres, i fins i tot, la manera de vestir-nos, de pentinar-nos o de maquillar-nos, ens delata. [...]
Cada día explicamos con cero palabras quiénes somos, qué queremos y cómo nos sentimos en cada momento. No somos conscientes, pero la manera de movernos, los gestos, la mirada, como nos relacionamos con los demás, e incluso, la manera de vestirnos, de peinarnos o de maquillarnos, nos delata. [...]
Every day we explain with zero words who we are, what we want and how we feel at all times. We are not aware of it, but the way we move, the gestures, the look, how we relate to others, and even the way we dress, comb or make up, gives us away. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
308 p, 5.2 MB Personalidad de la marca socialmente responsable. / Mayorga Gordillo, Javier Andrés, autor. ; Añaños, Elena, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
En el contexto actual de la sociedad, se exigen compromisos empresariales más allá de la producción y la comercialización de bienes y servicios de calidad. Por ende el mundo empresarial debe responder a estas nuevas necesidades sociales y además interactuar con sus audiencias de un modo dialéctico donde las mismas han venido tomado una actitud totalmente activa. [...]
En el context actual de la societat, s'exigeixen compromisos empresarials més enllà de la producció i la comercialització de béns i serveis de qualitat. Per tant el món empresarial ha de respondre a aquestes noves necessitats socials i, a més interactuar amb les seves audiències d'una manera dialèctica on les mateixes han anat prenent una actitud totalment activa. [...]
In the current context of society, business commitments are required beyond the production of high quality goods and services. Therefore, companies must respond to the new social needs and interact with audiences in a more dialectical way since these audiences have taken a more active role. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
5.
126 p, 14.1 MB Redes sociales y marcas deportivas : ¿en fuera de género? / López Salas, Sandra ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els estereotips de gènere sempre han estat presents a la societat i han suposat un tema de controvèrsies també a la publicitat. Comunicar suposa expressar estils de vida i valors, i és per això que també es transmeten aquests estereotips als anuncis. [...]
Los estereotipos de género siempre han estado presentes en la sociedad y han supuesto un tema de controversias también en la publicidad. Comunicar supone expresar estilos de vida y valores, por ello también se transmiten estos estereotipos en los anuncios. [...]
Gender stereotypes have always been present in our society and they have been a subject of controversy also in advertising. Communicating means expressing lifestyles and values, which is why these stereotypes are also found in advertisements. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
73 p, 3.5 MB Universitarios Disney : estudio del Impacto de la marca en los jóvenes / Díez Martín, Laura ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta de la investigació sobre l'impacte que té la marca Disney als joves universitaris: un cop el target principal ha crescut, què succeeix amb ells? Continuen consumint la marca o ja l'han oblidada? A través d'una anàlisi exhaustiva de la companyia i de la comprensió i estudi de termes com lovemark o engagement, es dona resposta a qüestions similars a aquestes mitjançant una investigació de camp.
Este trabajo trata de la investigación sobre el impacto que tiene la marca Disney en los jóvenes universitarios: una vez el target principal ha crecido, ¿qué sucede con ellos? ¿Continúan consumiendo la marca o ya lo han olvidado? A través de un análisis exhaustivo de la compañía y de la comprensión y estudio de términos como lovemark o engagement, se da respuesta a cuestiones similares a éstas mediante una investigación de campo.
The research of this study relies on the impact of Disney brand on university students: once the main target has grown, what about them? Do they continue to consume the mark or have they been already forgotten? Through a comprehensive analysis of the company and the understanding of such terms as lovemark or engagement, the study responds to questions like these through field research.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
69 p, 2.2 MB Info K : informació i emoció. Estudi de les emocions que provoquen les notícies en infants i adolescents / Blanché Xandri, Antoni ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'impacte emocional que tenen les notícies en els infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. A partir del programa infoK, l'informatiu infantil de la televisió pública de Catalunya, s'investiga si els més petits de la casa, més enllà de saber què passa al món, són capaços d'entendre les connotacions emocionals de les notícies o si, per contra, la moderació del llenguatge infantil -per evitar un xoc emocional excessiu- converteix les notícies en apàtiques.
Análisis sobre el impacto emocional que tienen las noticias en los niños y adolescentes de entre 6 y 15 años. Partiendo del programa InfoK, el informativo infantil de la televisión pública de Cataluña, se investiga si los más pequeños de la casa, más allá de saber qué pasa en el mundo, son capaces de entender las connotaciones emocionales de las noticias o si, por contra, la moderación del lenguaje infantil -para evitar un choque emocional excesivo- convierte las noticias en apáticas.
Analysis of the emotional impact that the news have in children and adolescents aged between 6 and 15 years. Using news broadcasted in infoK, the news for children’s program on the public television of Catalonia, this study investigates whether the children, apart from being aware about what happens in the world, are able to understand the emotional connotations of the news or otherwise the language moderation -due to avoid excessive emotional shock- ends up with apathetic news.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
323 p, 4.1 MB Estudio de la influencia de la publicidad de productos de alimentación basada en la imagen corporal en los adolescentes / Rodríguez Muñoz, Lorena ; Añaños, Elena, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
La publicidad es uno de los factores que influyen en los trastornos de la conducta alimentaria, ya que es la encargada de transmitir los estereotipos de belleza fijados por la sociedad. Para poder desarrollar programas de prevención de este tipo de psicopatologías a través de este ámbito es primordial el estudio de la influencia de los diferentes tipos de publicidad de productos de alimentación en la imagen corporal de los adolescentes, que son el segmento de la población más susceptible de padecer trastornos alimentarios, debido a su transformación física y psíquica. [...]
Advertising is one of the factors influencing the eating disorders, since it is responsible for transmitting the stereotypes of beauty set by society. In order to develop prevention programs for this types of psychopathologies through this area is essential to study the influence of different types of advertising of food products based in body image of teenagers, they are the segment of the population most likely to suffer from eating disorders, due to their physical and mental transformation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
3 documents
9.
105 p, 8.4 MB Estereotipos de género en los presentadores de los informativos / Teruel Centeno, Ana ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
En base a la relevancia que los presentadores de informativos tienen en el medio y en la audiencia, este trabajo estudia los estereotipos de género en los presentadores de los espacios informativos de TV de las principales cadenas españolas. [...]
2016  
10.
79 p, 1.6 MB Obsesión 90-60-90 : comportamientos derivados de la publicidad de estética corporal en las adolescentes / Serra Vinardell, Clàudia ; Añaños, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Se analizan en qué medida la publicidad relacionada con la estética corporal incita a las adolescentes a realizar determinados comportamientos relacionados con la dieta y el ejercicio físico, entre otros. [...]
2016  

Documents de recerca : 32 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 5 registres trobats  
1.
41 p, 3.1 MB Metodología experimental aplicada a la investigación con el Eye tracker / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; http://orcid.org/0000-0002-9893-6848
Características de los diseños experimentales y ejemplos aplicados a la investigación realizada con la tencología del eye tracker.
2018  
2.
30 p, 1.8 MB Modelos psicológicos del comportamiento del consumidor / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Principales modelos psicológicos que explican el comportamiento del consumidor.
2018  
3.
24 p, 920.2 KB Ell@s son así. Estereotipos de género en los presentador@s de informativos. / Teruel, Ana ; Añaños, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Se presentan los fundamentos y los resultados más importantes de la investigación sobre el análisis de los estereotipos de género en los presentadores de informativos de TV de las principales cadenas españolas. [...]
2016  
4.
31 p, 2.9 MB Belleza con B de báscula : relación entre los estereotipos de género y la publicidad en los productos de culto al cuerpo / Gallego-Medina, Carla ; Añaños, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Seminario sobre los estereotipos de género en publicidad.
A partir de un análisis exhaustivo de la publicidad de los anuncios de culto al cuerpo, se presentan las características de los estereotipos de belleza femeninos y masculinos de este tipo de publicidad, así como también los valores que los jóvenes asocian a este tipo de publicidad y la valoración que realizan sobre la conveniencia de la utilización de los estereotipos de belleza estrudiados.

2015  
5.
24 p, 2.4 MB Metodología experimental en ciencias sociales / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
2015 (Máster en estrategia y creatividad digital)  

Materials acadèmics 49 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 73.4 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Rodríguez Bravo, Angel ; Añaños Carrasco, Elena ; Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir a l'estudiantat dels instruments conceptuals i metodològics essencials per desenvolupar una investigació de caràcter - Que l'estudiantat i es familiaritzi les tres grans perspectives metodològiques (qualitat - Donar suport l'estudiantat per al plantejament teòric i metodològic dels seus treballs.
1. Proveer a los estudiantes de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
2.
4 p, 71.1 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
3.
4 p, 80.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños Carrasco, Elena ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar l'assignatura, l'alumnat sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes sensorials i perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
Se espera que al finalizar la asignatura, el alumnado sea capaz de: Identificar los procesos cognitivos de captación de la información audiovisual. Identificar los mecanismos sensoriales y perceptivos, especialmente el auditivo y el visual, su medida y los factores que los influyen. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documents
4.
2 p, 1.4 MB Atenció i Percepció (I) [21115] / Añaños, Elena ; Casanova, Lídia ; Cladellas, Ramón ; Carreras, Pere ; Fusté, Isabel ; Soler, Olga ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1998-99
Llicenciat en Psicologia [444]  
5.
4 p, 2.5 MB Atenció, percepció i memòria [26910] / Añaños, Elena ; Saiz, Dolors ; Baqués, Josep ; Mas, Maite ; Aparici, Melina ; Valldeneu, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2001-02
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
4 p, 71.5 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi, sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors, des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
2017-18
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]  
7.
4 p, 2.5 MB Atenció, percepció i memòria [26910] / Añaños, Elena ; Saiz Dolors ; Baqués, Josep ; Mas, Maite ; Aparici, Melina ; Valldeneu, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2005-06
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
4 p, 80.2 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños Carrasco, Elena ; Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
4 p, 78.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños Carrasco, Elena ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
4 p, 80.2 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños Carrasco, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  

Materials acadèmics : 49 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
23 Añaños, Elena,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.